Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ланцюжки постачань<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Цой, Йонг-Рок
(професор кафедри міжнародної торгівлі Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея; PhD (економіка)).
"Зелений" маркетинг, управління "зеленим" ланцюжком
постачань
і бізнес-показники : (на прикладі Китаю) / Й. -Р. Цой, Н. Чанг, С. Чанг> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 427-437 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
65.40(5КИТ)в6-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Логистика
Логістика
Китай
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
внешний маркетинг
--
зовнішній маркетинг
--
внутренний маркетинг
--
внутрішній маркетинг
--
зеленый маркетинг
--
зелений маркетинг
--
зеленое управление
--
зелене управління
--
маркетинговые мероприятия
--
маркетингові заходи
--
моделирование структурными уравнениями
--
моделювання структурними рівняннями
--
рыночные показатели
--
ринкові показники
--
SEM
--
цепочки поставок
--
ланцюжки
постачань
--
экономическое моделирование
--
економічне моделювання
Анотація:
Досліджено проблему взаємозв'язку "зеленого" маркетингу, управління "зеленим" ланцюжком
постачань
, "зеленого" брендингу та ринкових показників у галузі логістики у Китаї. Отримані результати показують, що "зелений" внутрішній маркетинг має прямий вплив на управління "зеленим" ланцюжком
постачань
(GSCM). У той же час він не має прямої кореляції з показниками "зеленого" брендингу а також із іншими ринковими показниками. З іншого боку, "зелений" зовнішній маркетинг прямо впливає на показники "зеленого" брендингу і ринкові показники, але не на GSCM. У випадку із GSCM відсутня ланка між внутрішнім та зовнішнім маркетингом. Відповідно, різнорідні маркетингові заходи мають бути інтегровані таким чином, щоб забезпечити стійкість, а также передбачити ефективне посередництво у вигляді GSCM і "зеленого" іміджу бренду.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Чанг, Нінг (аспірант Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея); Чанг, Су (магістарнт Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея)
Знайти схожі
>
2.
Бабіч, Слободан
(професор Технічного факультету у Бору Університету Бєлграду; Сербія; PhD (бази даних)).
Центр обміну інформацією як модель інформаційного обміну в рамках ланцюжка
постачань
/ С. Бабіч, З. Андєловіч, Н. Лекіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 171-181 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
информационный контролинг
--
інформаційний контролінг
--
управляющие системы
--
керуючі системи
--
клиринговые агентства
--
клірингові агенства
--
обменные информационные центры
--
обмінні інформаційні центри
--
обмен электронными данными
--
обмін електронними даними
--
программные шаблоны
--
програмні шаблони
--
системное моделирование
--
системне моделювання
--
цепочки поставок
--
ланцюжки
постачань
--
электронная информация
--
електронна інформація
--
EANCOM 2002 Syntax 4
--
компьютерный стандарт данных
Анотація:
Представлено модель інформаційного центру для ланцюжку
постачань
та контролю обміну інформацією між компаніями або з централізованим сховищем даних. Це допоможе розробникам в процесах моделювання та аналізу, необхідних для задоволення вимог клірингового агентства з обміну електронними даними. Як приклад включено детальну реалізацію на базі стандарту EANCOM 2002 Syntax 4.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Андєловіч, Зоран (співробітник "Kompanija Dunav Osiguranje a.d.o."; м.Бєлград; Сербія); Лекіч, Нікола (системний аналітик "Dunav banka a.d."; м.Бєлград; Сербія); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Знайти схожі
>
3.
Лонцих, Наталія Павлівна
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри облікового менеджменту та механіки Іркутського державного технічного університету; м.Іркутськ; Росія).
Управління ланцюгом
постачань
[Текст] : методи та засоби безпеки виробництва харчової продукції та мінімізації ризиків / Н. П. Лонцих, Б. О. Байбородін> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 6
. - С. 138-144. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.304.25в6-80 + 65.40в-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика пищевой промышленности
Економіка харчової промисловості
Складская логистика
Складська логістика
Китай
Кл.слова (ненормовані):
междунродные стандарты
--
міжнародні стандарти
--
мониторинг систем менеджмента
--
моніторинг систем менеджменту
--
пищевая продукция
--
харчова продукція
--
производственная безопасность
--
виробнича безпека
--
техническая регламентация
--
технічна регламентація
--
цепочки поставок
--
ланцюжки
постачань
Анотація:
Продемонстровано, що формування систем управління безпекою ланцюгів
постачань
у виробництві харчової продукції виконується на основі стандартів ISO. Дані системи розглянуто в контексті введення в дію Технічного регламенту Митного Союзу 021/2011 «Щодо безпеки харчової продукції» та реалізації принципів HACCP.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Байбородін, БорисОлексійович (доктор технічних наук; професор; завідувач кафедри світової економіки Іркутського державного технічного університету; м.Іркутськ; Росія); Относительно безопасности пищевой продукции, Технический регламент Таможенного Союза СНГ № 021/2011 \о произв.\Таможенный Союз СНГ \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)