Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=кубирование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Марченко, Лариса (вчителька).
    Система вправ з розвитку критичного мислення на уроках в початкових класах / Л. Марченко // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 17-22. : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Начальная школа
   Початкова школа

   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- украинский язык -- математика -- літературне читання -- литературное чтение -- стратегії -- стратегии -- сенкан -- метод прес -- метод пресс -- мозковий штурм -- мозговой штурм -- інтелектуальна карта -- интелектуальная карта -- асоціативний кущ -- асоциативный куст -- порушена послідовність -- нарушенная последовательность -- кубування -- кубирование -- технології критичного мислення -- технологии критического мышления -- приклади вправ -- примеры упражнений
Анотація: Надаються приклади вправ із застосуванням технології критичного мислення на уроках української мови та літературного читання в початковій школі. Для реалізації даної технології використовуються різні стратегії, а саме: "Мозковий штурм", "Асоціативний кущ", "Сенкан", "Кубування", "Метод прес", "Інтелектуальна карта", "Порушена послідовність" тощо.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\6.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

2.


    Козінцева, Тетяна (учитель початкових класів; спеціаліст вищої категорії).
    Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / Т. Козінцева // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 10-13. : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання української мови

   Методика преподавания украинского языка

   Методика викладання природознавства

   Методика преподавания природоведения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- молодші школярі -- младшие школьники -- критичне мислення -- критическое мышление -- творчі здібності школярів -- творческие способности школьников -- інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- асоціативний кущ -- ассоциативный куст -- кубування -- кубирование -- мозковий штурм -- мозговой штурм -- мозаїка -- мозаика -- метод прес -- метод пресс -- мікрофон -- микрофон -- дискусія -- дискуссия -- 3 клас -- 3 класс -- 4 клас -- 4 класс -- природознавство -- природоведение -- корисні копалини -- полезные ископаемые -- грунти України -- грунты Украины -- тіла -- тела -- вещества -- речовини -- українська мова -- украинский язык -- спільнокореневі слова -- однокоренные слова -- пізнавальні завдання -- познавательные задания -- логічне мислення -- логическое мышление
Анотація: Акцентовано увагу на необхідності добирати на кожний урок пізнавальні завдання з метою розвитку логічного мислення молодших школярів. Конкретизовані основні етапи уроку критичного мислення. Надаються приклади інтерактивних технологій та методів навчання (стратегії "Кубування", "Асоціативний кущ", "Мозковий штурм", "Мозаїка", метод "Прес" тощо) на уроках природознавства та української мови в 3 і 4 класах.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\6.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)