Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=коррекционное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Синьов, В. М.
    Потенціал віртуального комп'ютерного середовища в аспекті корекційної медіаосвіти і соціальної реабілітації осіб з обмеженнями життєдіяльності / В. М. Синьов, А. Г. Шевцов // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 61-65. - Література : С.65 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.3
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
e-технологии образовательные -- виртуальные компьютерные среды -- віртуальні комп'ютерні середовища -- Интернет -- интернет-коммуникация -- интернет-технологии образовательные -- Інтернет -- інтернет-комунікація -- інтернет-технології -- інформаційні технології в освіті -- компьютерные технологии в образовании -- корекційна медіаосвіта -- корекційна освіта -- корекційна педагогіка -- корекційно-реабілітаційна робота -- коррекционная педагогика -- коррекционное медиаобразование -- коррекционное образование -- коррекционно-реабилитационная работа -- лица с ограничениями жизнедеятельности -- медиаобразование -- медиапедагогика -- медіаосвіта -- медіапедагогіка -- образование в Украине -- образование инвалидов -- освіта в Україні -- освіта інвалідів -- особи з обмеженнями життєдіяльності -- психология Интернета -- социальная реабилитация -- соціальна реабілітація -- специальная и коррекционная психология и педагогика -- технології освіти
Анотація: Висвітлено актуальні психолого-педагогічні проблеми використання віртуальних комп'ютерних середовищ, зокрема інтернету, в процесі соціальної реабілітації та корекційної медіаосвіти осіб з обмеженнями життєдіяльності. Розглянуто переваги та ризики вико ристання інтернет-середовища як форми організації реабілітаційного простору.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Шевцов, А. Г.

Знайти схожі

2.


    Агарков, О. А. (Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя).
    Особливості діагностико-корекційної роботи соціального працівника з дітьми в навчальному закладі інтернатного типу / О. А. Агарков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 12. - С. 26-31. - Література : С.31-31 : 9 назв
УДК
ББК 66.3
Рубрики: Соціальна робота
   Социальная работа

Кл.слова (ненормовані):
дети-сироты -- дети-сироты как объект социальной работы -- діти-сироти -- интернатное образование -- интернаты -- інтернатні заклади -- корекційна педагогіка -- коррекционная педагогика -- коррекционное образование -- педагогическая коррекция -- педагогическая психодиагностика -- детская психодиагностика -- дитяча психодіагностика -- социальная работа с детьми -- социальные работники -- соціальна робота з дітьми -- соціальні працівники -- школи-інтернати -- школы-интернаты
Анотація: Статтю присвячено дослідженню особливостей діагностико-корекційної роботи соціального працівника з дітьми в інтернатних навчальних закладах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Яковлева, Світлана (доктор психологічних наук; завідувач кафедри корекційної освіти).
    До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії / С. Яковлева // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 5/6. - С. 85-94. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіти -- инклюзивное образование -- діти з особливими освітніми потребами -- дети с особенными образовательными потребностями -- корекційна освіта -- коррекционное образование -- психолого-педагогічний супровід дітей -- психолого-педагогическое сопровождение детей -- асистенти вчителів -- ассистенты учителей -- тьютор
Анотація: Розглядається питання психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Висвітлено питання доцільності введення окремих посад в інклюзивному класі задля кваліфікованої допомоги дітям із психофізичними порушеннями під час навчання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Вища_школа_2017_5-6\11.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)