Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=корпоративізм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Вовк, Юрій Богданович (аспірант Львівського національного університету імені Івана Франка).
    Проблеми дефініювання і наукового дослідження (нео)корпоративізму / Ю. Б. Вовк // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 5. - С. 127-132. - Література : С.131-132 : 18 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
дефиниции -- дефініції -- емпіричний підхід -- емпіричні дослідження -- корпоративизм -- корпоративізм -- методи політичних досліджень -- методы политических исследований -- неокорпоративизм -- неокорпоративізм -- политологические понятия -- політологічні поняття -- эмпирические исследования -- эмпирическое исследование
Анотація: Розглянуто шляхи дефініювання і наукового дослідження (нео)корпоративізму. Виявлено основні риси та проблеми цього процесу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Квітка, С. А. (Дніпропетровський регіональний інститут державного управління).
    Партнерство влади та бізнесу: європейські підходи і концепції / С. А. Квітка // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 8. - С. 169-173. - Література : С.173 : 9 назв
УДК
ББК 66.02
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
влада і бізнес -- власть и бизнес -- групи інтересів -- групи тиску -- группы давления -- группы интересов -- корпоративизм -- корпоративізм -- партнерство
Анотація: Проаналізовано найбільш поширені в Європі наукові концепції взаємодії влади та бізнесу. Проведено аналіз основних підходів до вивчення бізнесу як політичного актора. Групи інтересів та групи тиску є різновидом протекціоністських груп, які впливають на дії сучасної влади як в Європі, так і в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Загурський, О. М. (кандидат економічних наук; доцент; докторант; Державна навчально-наукова установа "Академія фінансового управління").
    Інституціоналізація корпоративних процесів в аграрній сфері / О. М. Загурський // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2014. - № 1. - С. 79-84. - (Інституціональні проблеми розвитку аграрної сфери). - Бібліогр. наприкінці ст., 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Экономика АПК
   Економіка АПК

Кл.слова (ненормовані):
аграрная сфера -- аграрна сфера -- аграрный сектор -- аграрний сектор -- агрохолдинги -- корпоративизм -- корпоративізм -- корпоративные структуры -- корпоративні структури -- об'єднання підприємств -- объединение предприятий
Анотація: Досліджено сутність явища «корпоративізм», виявлено проблеми його подальшого інституціонального розвитку в аграрному секторі України.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

4.


    Горбенко, Н. В. (Київський університет імені Бориса Грінченка; Київ).
    Корпоративна культура сучасного університету: підходи до визначення сутності / Н. В. Горбенко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 8. - С. 47-52. - Література : С. 51-52 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- корпоративизм -- корпоративізм -- корпоративна культура -- корпоративна культура університетів -- корпоративная культура -- корпоративная культура университетов -- корпоративність -- корпоративность -- миссия университетов -- місія університетів -- организационная культура -- організаційна культура -- университеты -- університети -- ценности образования -- цінності освіти
Анотація: Виявлено роль і значення корпоративної культури університету; з'ясовано міру співвіднесення понять "корпоративна культура" й "організаційна культура", а також виявлено функції останньої; виокремлено структурні елементи корпоративної культури, а також ознаки університету як корпорації; зазначено, що особливості корпоративної культури університету безпосередньо залежать від його суспільних завдань; вказано на підходи до визначення поняття "корпоративна культура"; розкрито особливості формув ання і розвитку корпоративної культури університету у контексті розвитку його конкурентоспроможності.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)