Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=концепції обдарованості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Тесленко, В. В. (головний науковий співробітник Інституту обдарованої дитини НАПН України; доктор педагогічних наук; доцент).
    Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки / В. В. Тесленко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 4. - С. 32-35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   История образования

   Історія освіти

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість дітей -- концепції обдарованості -- розвиток обдарованості -- феномен обдарованості -- природа обдарованості -- здібності дітей -- задатки дітей -- діагностика обдарованості -- загальна обдарованість -- спеціальна обдарованість -- творчість особистості -- наукові концепції обдарованості дітей -- історія педагогіки -- теорія педагогіки -- одаренность детей -- концепции одаренности -- развитие одаренности -- феномен одаренности -- природа одаренности -- способности детей -- задатки детей -- диагностика одаренности -- общая одаренность -- специальная одаренность -- творчество личности -- научные концепции одаренности детей -- история педагогики -- теория педагогики
Анотація: Аналізується палітра поглядів мислителів та учених на феномен обдарованості дитини, що висловлювалися в різні епохи й у різних країнах. Особлива увага при цьому приділяється розвитку цієї ідеї та практичного її втілення у вітчизняному науковому і освітньому просторі. Представлено сучасні наукові концепції обдарованості дитини, що розробляються в Україні, наголошено на необхідності подальшої системної наукової роботи у цьому напрямі.


Знайти схожі

2.


    Наровлянська, Марина (практичний психолог; психолог-методист; науковий кореспондент).
    Розв'язання проблеми обдарованості в умовах сучасної гімназії / М. Наровлянська, О. Бабкіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 54-57. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- гімназії -- гимназии -- обдарованість -- одаренность -- проблема обдарованості -- проблема одаренности -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- психологічні служби шкіл -- психологические службы школ -- напрями роботи психологічних служб -- направления работы психологических служб -- концепції обдарованості -- концепции одаренности
Анотація: Розглянуто різні погляди на проблему обдарованості. Розкрито підходи до розв'язання означеної проблеми, на яких базується діяльність педагогічного колективу гімназії "Міленіум" №318. Особливу увагу приділено основним напрямам роботи психолгічної служби з обдарованими дітьми різних вікових груп.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Бабкіна, Олена (учитель-методист; заступник директора з навчально-виховної роботи); Гальтон, Фрэнсис (психолог ; 1822 - 1911); Гильфорд, Дж. \о нем\; Рензулли, Дж. \о нем\; Міленіум, гімназія № 318 \о ней\

Знайти схожі

3.


    Коваленко, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач).
    Закономірності та принципи начання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 34-38 : портр.; а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
закономірності навчання -- закономерности обучения -- принципи навчання -- принципы обучения -- здібні та обдаровані учні -- способные и одаренные ученики -- початкова школа -- начальная школа -- концепції обдарованості -- концепции одаренности -- академічно обдаровані учні -- академически одаренные ученики -- мотивація -- мотивация -- креативність -- креативность -- здібності вище середнього рівня -- способности выше среднего уровня
Анотація: Подано детальну характеристику закономірностей процесу навчання здібних та обдарованих дітей початкової школи. На основі численних джерел проаналізовано погляди науковців щодо поняття "закономірність". Розкрито проблему принципів навчання молодших школярів як похідну від проблеми закономірностей навчання учнів початкової школи. Закономірності та принципи функціонування системи навчання академічно обдарованих дітей початкової школи викладено на основі концепції обдарованості О. Савенкова.


Дод.точки доступу:
Савенков, А. И. (доктор психологических наук; доктор педагогических наук; профессор) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Сліпухіна, Ірина (доктор педагогічних наук; доцент; професор кафедри загальної фізики).
    Поняття дитячої обдарованості у контексті формування навичок ХХІ століття / І. Сліпухіна, В. Щелко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2018. - № 1/2. - С. 53-57. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- одаренность -- обдаровані діти -- одаренные дети -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- концепції обдарованості -- концепции одаренности -- академічно обдаровані діти -- академично одаренные дети
Анотація: Відображено результати аналізу проблеми виявлення, умов формування і розвитку дитячої обдарованості. З'ясовано зміст і особливості цієї категорії. Встановлено взаємозв'язок поняття обдарованості з рівнем сформованості ключових компетенцій молоді у ХХІ столітті, які зумовлено техніко-технологічними і соціокультурними процесами у сучасному суспільстві.


Дод.точки доступу:
Щелко, Вікторія (аспірант кафедри загальної фізики)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)