Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=контекстная реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Галкін, Є.
    Міфи про Google adwords / Є. Галкін // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 20 : ил. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
контекстна реклама -- інтернет -- Google adwords -- рекламодавці -- пошукові результати -- контекстная реклама -- интернет -- рекламодатели -- поисковые результаты
Анотація: Стяття присвячена проблемам контекстної рекламі в інтернеті.


Знайти схожі

2.


    Юркевич, Юлія (директор).
    Чи забезпечує контекстна реклама гарантовані продажі? / Ю. Юркевич ; інтерв’ю записала О. Дробишева // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. - С. 27-28. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
контекстна реклама -- контекстная реклама -- продажи -- интервью -- интерв’ю -- маркетинг -- інтернет-реклама -- интернет-реклама -- сайти -- сайты
Анотація: Інтервью з Юлією Юркевич - директором Бігун-Україна.


Дод.точки доступу:
Дробишева, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Литовченко, Ірина (доктор економічних наук).
    Методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в інтернет-середовищі [] / І. Литовченко, М. Ботушан // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 46-50 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємств

   Экономика

   Экономика предприятий

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
електронна торгівля -- інтернет-торгівля -- маркетингові дослідження -- інтернет-середовище -- віртуальні підприємства -- електронна комерція -- інтернет-маркетинг -- банерна реклама -- контекстна реклама -- віртуальні співтовариства -- інформаційні технології в торгівлі -- электронная торговля -- интернет торговля -- маркетинговые исследования -- интернет среда -- виртуальные предприятия -- электронная коммерция -- интернет-маркетинг -- банерная реклама -- контекстная реклама -- виртуальные сообщества -- информационные технологии в торговле
Анотація: Запропоновано методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в інтернет-середовищі з позицій аналізу двох взаємозв'язаних площин: стан і тенденція розвитку віртуального ринку та аналіз сайту та діяльність щодо приваблення користувачів на корпоративний веб-ресурс. Розглянуто перспективні форми інтернет-присутності компанії: інформаційні посередники та віртуальні товариства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Ботушан, Марія (кандидат економічних наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Бєлікова, Юлія (кандидат соціологічних наук; доцент кафедри соціології та психології управління).
    Гендерні особливості інтернет реклами [Текст] / Ю. Бєлікова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 31-34. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
гендерні рекламні стратегії -- ринок реклами в Україні -- контекстна реклама -- інтернет реклама -- сексизм -- гендерні особливості -- недоліки інтернет реклами -- рекламні оголошення -- гендерные рекламные стратегии -- рынок рекламы в Украине -- контекстная реклама -- интернет реклама -- гендерные особенности -- недостатки интернет рекламы -- рекламные объявления
Анотація: Визначено гендерні рекламні стратегії, що панують на українському ринку реклами. Розглянуто переваги та недоліки інтернет реклами. Виділено гендерну специфіку інтернет реклами та її особливості.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

5.


    Артющенко, Віктор (комерційний директор).
    Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок [Текст] / В. Артющенко, І. Окландер, Д. Горбунов // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 5. - С. 52-55 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
залучення клієнтів -- IPTV технологія -- OTT технологія -- відеопослуги в Інтернеті -- провайдер контенту -- контекстна реклама -- SEO -- соціальні мережі -- привлечение клиентов -- IPTV технология -- OTT технология -- видеоуслуги в Интернете -- провайдер контента -- контекстная реклама -- социальные сети -- цифровий маркетинг -- цифровой маркетинг
Анотація: На прикладі компанії Infomir показано, що українській компанії під силу вийти на міжнародний ринок і конкурувати з іноземними компаніями. Обов’язковими умовами для цього є актуальний продукт, високий рівень сервісу і використання широкого маркетингового інструментарію.


Дод.точки доступу:
Окландер, Ігор (кандидат економічних наук ; керівник відділу маркетингу); Горбунов, Денис (PR менеджер); Група компаній Infomir \о ней\; Infomir, Група компаній \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)