Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=коалиции<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Тимошенко, Ю. В.
    "Досягнення" 2008 : Звернення Тимошенко з приводу створення нової парламентської коаліції, обрання голови Верховної Ради та ситуації в країні / Ю. В. Тимошенко // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 12. - С. 7
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Політична діяльність

   Политика. Политология

   Политическая деятельность, 2008 р., грудень

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
економічна криза -- політична криза -- коаліції -- політичні партії -- экономический кризис -- политический кризис -- коалиции -- политические партии -- обращения
Анотація: Опубліковано звернення Тимошенко Ю. В. щодо економічної і політичної кризи в країні.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (23.02.2009р. Інв.2286ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Лазебник, Максим (исполнительный директор).
    Объем рекламно-коммуникационного рынка Украины 2013 и развитие рынка в 2014 году. Экспертный прогноз Всеукраинской рекламной коалиции / М. Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 6. - С. 27-37 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг, 2013 р.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
рекламно-коммуникационный рынок -- рекламно-комунікаційний ринок -- развитие рынков -- розвиток ринків -- экспертный прогноз -- експертний прогноз -- экспертный опрос -- експертне опитування -- медиа агентства -- медіа агентства -- холдинги -- сейлз-хаусы -- сейлз-хауси
Анотація: Исполнительная дирекция Всеукраинской рекламной коалиции провела экспертный опрос ведущих медиа агентств, холдингов, профильных медийных и нон-медиа индустриальных ассоциаций и объединений, сейлс-хаусов, других представителей коммуникационной индустрии, и предлагает вашему вниманию объемы рекламно-коммуникационного рынка 2013 и прогноз развития индустрии в 2014.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Лазебник, Максим (исполнительный директор).
    Объем рекламного рынка Украины 2014. Обновленный экспертный прогноз Всеукраинской рекламной коалиции / М. Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 4. - С. 8-14 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг, 2014 г.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ринок реклами -- рынок рекламы -- экспертные прогнозы -- експертні прогнози -- экспертные оценки -- експертні оцінки
Анотація: Публикуя в декабре 2013 года прогнозы развития рекламно коммуникационного рынка Украины на следующий, 2014 год, эксперты ВРК исходили из предположения, что «кризисов в следующем году не случится» (см. http://vrk.org.ua/ckeditor_assets/V_UA_2013-14.pdf). Очевидно, что данный постулат оказался ложным, а значит, объемы и тенденции развития рынка нуждаются в переоценке и переосмыслении. Каковые мы вам и представляем ниже.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Всеукраинская рекламная коалиция \о ней\

Знайти схожі

4.


    Лазебник, Максим (исполнительный директор).
    Объем рекламного рынка Украины 2015 и прогноз объемов рынка 2016. Экспертная оценка Всеукраинской рекламной коалиции [Текст] / Максим Лазебник // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 41-47 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг, 2015 р.

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
объем рекламного рынка -- об'єм рекламного ринку -- рекламный интернет-рынок -- рекламний інтернет-ринок -- мобильная реклама -- мобільна реклама -- ТВ-рынок -- реклама в прессе -- рынок радио реклама -- ринок радіо реклами -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- рынок маркетинговых сервисов -- ринок маркетингових сервісів -- рынок Директ Маркетинга -- ринок Директ Маркетингу -- рекламный рынок -- рекламний ринок -- экспертные оценки -- експертні оцінки -- прогнозы развития рынков -- прогнози розвитку ринків
Анотація: Итоги рекламного рынка 2015 года, которые подвели эксперты Всеукраинской рекламной коалиции и прогноз развития рынка на следующий год.


Знайти схожі

5.


   
    Ключові виклики та ризики для України [Текст] // Економіст : науково-практичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 6-7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 66.3(0)
Рубрики: Політика. Політологія
   Внутрішнє становище. Внутрішня політика в цілому, 2016 р. квітень

   Политика. Политология

   Внутреннее положение. Внутренняя политика в целом, 2016 г. апрель

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
урядові кризи -- правительственные кризисы -- органи державної влади -- органы государственной власти -- політичні партії -- политические партии -- парламентські коаліції -- парламентские коалиции -- голландський референдум -- голландский референдум -- комплексні реформи -- комплексные реформы -- ризики для України -- риски для Украины -- ризики військового характеру -- риски военного характера -- ризики міжнародного характеру -- риски международного характера -- ризики економічного розвитку -- риски экономического развития
Анотація: Аналітичні дослідження армії, конверсії та роззброєння. Основні ключові виклики для України за результатами досліджень у квітні 2016 року.


Знайти схожі

6.


   
    Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об’ємів ринку 2018. Експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції [Текст] // Маркетинг в Україні : вид. Укр. Асоц. Маркетингу. - 2017. - N 5/6. - С. 16-21 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг, 2017-2018 рр.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
рекламно-комунікаційний ринок -- маркетингові сервіси -- рекламний медіаринок -- тв-реклама -- реклама у пресі -- радіо реклама -- інтернет реклама -- рекламні коаліції -- рекламно-коммуникационный рынок -- маркетинговые сервисы -- рекламный медиарынок -- реклама в прессе -- интернет реклама -- радио реклама -- рекламные коалиции -- експертні оцінки -- экспертные оценки
Анотація: Експерти Всеукраїнської рекламної коаліції підвели підсумки 2017 року та зробили прогноз розвитку ринку в наступному році. Говорячи про обсяги рекламно-комунікаційного ринку, маються на увазі обсяги т.зв. “Прямої реклами” за всіма основними медіа каналами, які в сумі складають обсяг рекламного медіа ринку, а також окремо враховуються обсяги ринків маркетингових сервісів і PR-комунікацій. При цьому, підсумовування прямої реклами і немедійних рекламних комунікацій між собою не відбувається. Всі цифрові значення відображають середньозважену експертну оцінку реальних обсягів інтегральних рекламних бюджетів і не мають відношення до конкретних прайс-листів або угод. Структурні підрозділи рекламно-комунікаційного ринку максимально наближені до існуючої міжнародної класифікації та затверджені в європейській практиці стандартів. В обсяги рекламного ринку не включені обсяги політичної реклами і ПДВ. У своїх прогнозах на наступний рік експерти виходять з припущень стабільної політичної і економічної ситуації, а також з існуючої правової бази, що регулює рекламу.


Дод.точки доступу:
Всеукраїнська рекламна коаліція \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)