Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=капитал отношений<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Мних, Ольга Богданівна
(доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і логістики національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна).
Зміна парадигми управління капіталізаційними процесами : роль інноваційних екологічних рішень у логістично-маркетингових стратегіях формування вартості / О. Б. Мних> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 240-245 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290(4УКР)г-86
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы предприятия, 2002-2012 гг.
Фінанси підприємства, 2002-2012 рр.
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
инвестиционная привлекательность предприятий
--
інвестиційна привабливість підприємств
--
стоимость предприятий
--
вартість підприємств
--
теория стоимости
--
теорія вартості
--
инновационные управленческие решения
--
інноваційні управлінські рішення
--
капитал
изация
--
капіталізація
--
капитал
отношений
--
капітал відносин
--
логистические риски
--
логістичні ризики
--
логистическо-маркетинговые стратегии
--
логістично-маркетингові стратегії
--
маркетинговые риски
--
маркетингові ризики
--
создание стоимости
--
формування вартості
--
стейкхолдеры
--
стейкхолдери
--
управленческие парадигмы
--
управлінські парадигми
--
экологические стандарты
--
екологічні стандарти
Анотація:
Доведено необхідність впровадження нових підходів до управління процесами капіталізації з метою впровадження інноваційних екологічних рішень. Така постановка проблеми вимагає формування адекватних стратегій маркетингу і логістики та організації ефективного розвитку відносин між різними учасниками ринку (стейкхолдерами). Розроблено концептуальну модель розвитку капіталу відносин і формування вартості підприємства у його логістично-маркетинговій стратегії.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)