Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=исследования рынков<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


   
    Засідання клубу фахових дослідників ринку MRP Club 19 квітня 2012 // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 9 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- зовнішні дослідження -- внутрішні дослідження -- компанії -- компании -- засідання клубів -- заседания клубов -- дослідження ринків -- исследования рынков
Анотація: Темою засідання клубу фахових дослідників ринку MRP Club було здійснення комунікації результатів зовнішніх та внутрішніх досліджень іншим підрозділам компанії.

Перейти к внешнему ресурсу: Засідання клубу

Дод.точки доступу:
Засідання клубу фахових дослідників ринку MRP Club \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Миттал, Викас (доктор Темпльского университета).
    Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями [Текст] / В. Миттал // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 4. - С. 59-62 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   США
Кл.слова (ненормовані):
исследования рынков -- инвестиции в аналитику -- стимулирование продаж -- маркетинговая аналитика -- стратегическое планирование -- смарт-компании -- дослідження ринків -- інвестиції в аналітику -- стимулювання продажу -- маркетингова аналітика -- стратегічне планування -- смарт-компанії
Анотація: Маркетинговые исследования стали стратегическим вариантом для стимулирования продаж, рентабельности и EBITDA (на русский язык переводится как “прибыль до процентов, налогов и амортизации”). Что это значит? Маркетинговые исследования и аналитика должны связывать информацию о клиентах, рынке и продуктах с продажами, рентабельностью и EBITDA. Что делать? Руководители должны внести интеллектуальные, структурные и культурные изменения, которые помогут их организации реализовать потенциал маркетинговых исследований и аналитики.


Дод.точки доступу:
Американская Маркетинговая Ассоциация \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)