Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=информация и образование<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Луговий, В. І.
Інформація як чинник організації людини: теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 14-21. - Бібліографія : С.19-21 : 23 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
високі педагогічні технології
--
вища освіта
--
вища освіта України
--
высокие педагогические технологии
--
высшее
образование
--
высшее
образование
Украины
--
информационно-коммуникационные технологии
--
информация
и
образование
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
інформація та освіта
--
методология образования
--
методологія освіти
--
образование
Украины
--
образовательная парадигма
--
освіта України
--
освітня парадигма
--
педагогические технологии
--
педагогічні технології
--
социально-культурная
информация
--
соціально-культурна інформація
--
технологии обучения
--
технології навчання
Анотація:
Проаналізовано сутність інформації, її організуючий, розвиваючий вплив на людину. Показано, що соціально-культурна інформація розкладається на п'ять видів: знання, цінності, проекти, консенсуси та художні образи, які детермінують відповідні педагогічн і технології ії опанування. Аргументовано, що розвиток інформаційно-комунікаційних технологій зумовлює зміну освітньої парадигми.
Знайти схожі
>
2.
Слюсаревський, М. М.
Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. М. Слюсаревський> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 2
. - С. 18-28. - Література : С.27-28 : 28 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
завдання шкільної медіаосвіти
--
задачи школьного медиаобразования
--
информационная эпоха
--
информация
и
образование
--
інформаційна доба
--
інформація та освіта
--
медиа
образование
--
медиаориентационная функция образования
--
медіаорієнтаційна функція освіти
--
медіаосвіта
--
современное состояние образования
--
современные медиа
--
современный мир
--
сучасний світ
--
сучасний стан освіти
--
сучасні медіа
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
Анотація:
Запропоновано розглядати медіаосвіту як точку, в якій сходяться найгостріші проблеми сучасного світу, сучасних медійних практик і сучасної освіти. Щоб усвідомити всю повноту змісту, мети й завдань медіаосвіти, автор шукає відповіді на запитання: "Що ві - дбувається з сучасним світом?", "Що відбувається у сфері сучасних медіа?", "Що відбувається з освітою?" і обгрунтовує медіаорієнтаційну функцію освіти як таку, що має пронизувати увесь навчально-виховний процес як найважливіший спосіб інституціалізаці ї цієї функції.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)