Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=индивидуальные интересы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Луцький, Р. П. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри теорії права і держави Івано-Франківського національного університету імені Короля Данила Галицького; м. Івано-Франківськ; Україна).
    Соціально-економічне середовище як визначальний фактор формування та розвитку позитивного права / Р. П. Луцький // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2013. - № 6. - С. 39-44. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.0
Рубрики: Право
   Общая теория права

   Загальна теорія права

Кл.слова (ненормовані):
действующее законодательство -- діюче законодавство -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- имущественные интересы -- майнові інтереси -- индивидуальные интересы -- індивідуальні інтереси -- позитивное право -- позитивне право -- правовое регулирование -- правове регулювання -- социальные интересы -- соціальні інтереси -- социальная элита -- соціальна еліта
Анотація: Актуальною проблемою теорії права є визначення тих умов, які безпосередньо формують чинне законодавство. Визначальною складовою, яка окреслює напрямки розвитку позитивного права, являються економічні, політичні та суспільні процеси. Саме вони породжують індивідуальні інтереси еліт, які через писане право захищають свій майновий та соціальний добробут.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Нижник, Віктор Михайлович (проректор з науково-педагогічної роботи; завідувач кафедри міжнародних економічних відносин Хмельницького національного університету; м.Хмедбницький; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Регулювання пріоритетності інтересів при виборі механізму адаптації бізнес-проесів підприємства до нової економіки / В. М. Нижник, О. М. Полінкевич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 86-94 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

Кл.слова (ненормовані):
адаптационные механизмы -- адаптаційні механізми -- методологія стратегічного управління -- методология стратегического управления -- бизнес-процессы -- бізнес-процеси -- промислові підприємства -- промышленные предприятия -- индивидуальные интересы -- індивідуальні інтереси -- инновации -- інновації -- общественные интересы -- суспільні інтереси -- оценочная методология -- оціночна методологія -- рыночная экономика -- ринкова економіка -- человеческий капитал -- людський капітал
Анотація: Розглянуто механізми адаптації бізнес-процесів промислового підприємства до нової економіки, суспільні та індивідуальні інтереси підприємств, запропоновано методи їх оцінювання та використання простого чи складного механізму адаптації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Полінкевич, Оксана Михайлівна (доцент кафедри фінансів Луцького національного технічного університету; м.Луцьк; Україна; кандидат економічних наук)

Знайти схожі

3.


    Сапачук, Ю. М. (кандидат економічних наук; викладач кафедри економічної теорії; факультет економічних наук НаУКМА).
    Світоглядно-філософські підвалини концепції "Економічної людини" А.Сміта / Ю. М. Сапачук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - С. 216-218. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.02(4ВЕЛ) + 65.011.3в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   История экономической мысли, 18 ст. 2-я пол.

   Історія економічної думки, 18 ст. 2-а пол.

   Великобритания
    Велика Британия

Кл.слова (ненормовані):
индивидуальные интересы -- індивідуальні інтереси -- научные концепции -- наукові концепції -- невидимая рука -- невидима рука -- поведенческие мотивации -- поведінкові мотивації -- традиционалистское мировоззрение -- традиціоналістський світогляд -- утилитаризм -- утилітаризм -- экономический человек -- економічна людина
Анотація: Досліджено концептуальні засади світогляду А. Сміта та інших відомих економістів, філософів Нового часу щодо формування моделі “економічної людини”. Критично проаналізована хибна інтерпретація даної моделі. Розкрито, що А. Сміт виходив зі традиціоналістських світоглядних засад.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Маркс, Карл (философ; экономист; основатель марксизма ; 1818-1883) \о нем\; Милль, Джон Стюарт (британский философ; экономист; политический деятель ; 1806-1873) \о нем\; Рикардо, Давид (английский экономист; классик политической экономии ; 1772-1823) \о нем\; Смит, Адам (шотландский экономист; философ-этик; один из основоположников современной экономической теории ; 1723-1790) \о нем\; Хатчесон, Фрэнсис (шотландский философ; сторонник деизма ; 1694-1747) \о нем\; Юм, Дэвид (шотландский философ; экономист; историк; публицист ; 1711-1776 ) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Тарасевич, В. М. (доктор економічних наук; професор; зав. кафедрою політичної економії).
    Економічна соціодинаміка у філософському просторі економіко-теоретичного знання / В. М. Тарасевич // Економіка України : науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 42-59 : рис.-3. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Економічна соціологія
   Экономическая социология

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціодинаміка -- економіко-теоретичні знання -- соціодинамічні процеси -- індивідуалізм -- холізм -- комунітаризм -- соціальна політика держави -- суспільні потреби -- індивідуальні потреби -- экономическая социодинамика -- экономико-теоретические знания -- социодинамические процессы -- индивидуализм -- холизм -- коммунитаризм -- социальная политика государства -- общественные интересы -- индивидуальные интересы
Анотація: Запропоновано варіант взаємного тестування загальних філософсько-наукових атрибутів економіко-теоретичного знання і головних положень економічної соціодинаміки. Акцептовано увагу на суспільній зумовленості, філософських основах економічної соціодинаміки, її позиціюванні у картинах економічної реальності, а також у системі ідеалів і норм науковості. Визначено змістові характеристики наукової конструкції економічної соціодинаміки.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

5.


    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 102-109 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 66.3(0),123 + 65.291.3
Рубрики: Політика
   Политика

   Державне управління

   Государственное управление

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
адаптационные процессы -- адаптаційні процеси -- государственное управление -- державне управління -- маркетинг государственного управления -- маркетинг державного управління -- индивидуальные интересы -- індивідуальні інтереси -- маркетинговые механизмы -- маркетингові механізми -- общественные потребности -- суспільні потреби -- потреби споживачів -- потребительские потребности -- організаційні процеси -- потребности граждан -- потреби громадян -- социальные группы -- соціальні групи -- управленческиий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: З'ясовано, що впровадження маркетингового механізму в державне управління має на меті безперервність процесу, пов'язаного із задоволенням потреб та інтересів індивідів, соціальних груп, всього суспільства в цілому шляхом використання широкого спектру маркетингових інструментів. Запропоновано основні етапи процесу формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління, а також вказано на важливість адаптації маркетингового механізму в державному управлінні до потреб та запитів громадян.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственная финансовая инспекция Украины \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)