Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=залучення клієнтів<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Зюзиков, Андрей
(специалист по продвижению бизнеса).
Как легко создать рекламу в Инстаграм за 5 шагов [Текст] / А. Зюзиков> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 1/2
. - С. 66-73 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
33:659
ББК
65.47
Рубрики:
Экономика
Экономика рекламы
Економіка
Економіка реклами
Кл.слова (ненормовані):
популярность рекламы
--
привлечение клиентов
--
тип контента
--
пошаговая инструкция
--
настройка рекламы
--
объявления
--
таргетированная реклама
--
тестирование рекламы
--
популярність реклами
--
залучення
клієнтів
--
тип контенту
--
інструкція крок за кроком
--
налаштування реклами
--
об’яви
--
таргетована реклама
--
тестування реклами
--
соціальні мережі
--
Instagram
--
социальные сети
--
реклама в Интернет
Анотація:
Сейчас набирает популярность реклама в социальной сети Instagram. И, если ядро вашей целевой аудитории - это женщины 25-35 лет, то вам стоит серьезно рассмотреть Instagram как ещё один канал привлечения клиентов. В данной статье автор пошагово показывает, как запустить такую рекламу из интерфейса Facebook.
Знайти схожі
>
2.
Артющенко, Віктор
(комерційний директор).
Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок [Текст] / В. Артющенко, І. Окландер, Д. Горбунов> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 5
. - С. 52-55 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
залучення
клієнтів
--
IPTV технологія
--
OTT технологія
--
відеопослуги в Інтернеті
--
провайдер контенту
--
контекстна реклама
--
SEO
--
соціальні мережі
--
привлечение клиентов
--
IPTV технология
--
OTT технология
--
видеоуслуги в Интернете
--
провайдер контента
--
контекстная реклама
--
социальные сети
--
цифровий маркетинг
--
цифровой маркетинг
Анотація:
На прикладі компанії Infomir показано, що українській компанії під силу вийти на міжнародний ринок і конкурувати з іноземними компаніями. Обов’язковими умовами для цього є актуальний продукт, високий рівень сервісу і використання широкого маркетингового інструментарію.
Дод.точки доступу:
Окландер, Ігор (кандидат економічних наук ; керівник відділу маркетингу); Горбунов, Денис (PR менеджер); Група компаній Infomir \о ней\; Infomir, Група компаній \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)