Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=залучення клієнтів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Зюзиков, Андрей (специалист по продвижению бизнеса).
    Как легко создать рекламу в Инстаграм за 5 шагов [Текст] / А. Зюзиков // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 66-73 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.47
Рубрики: Экономика
   Экономика рекламы

   Економіка

   Економіка реклами

Кл.слова (ненормовані):
популярность рекламы -- привлечение клиентов -- тип контента -- пошаговая инструкция -- настройка рекламы -- объявления -- таргетированная реклама -- тестирование рекламы -- популярність реклами -- залучення клієнтів -- тип контенту -- інструкція крок за кроком -- налаштування реклами -- об’яви -- таргетована реклама -- тестування реклами -- соціальні мережі -- Instagram -- социальные сети -- реклама в Интернет
Анотація: Сейчас набирает популярность реклама в социальной сети Instagram. И, если ядро вашей целевой аудитории - это женщины 25-35 лет, то вам стоит серьезно рассмотреть Instagram как ещё один канал привлечения клиентов. В данной статье автор пошагово показывает, как запустить такую рекламу из интерфейса Facebook.


Знайти схожі

2.


    Артющенко, Віктор (комерційний директор).
    Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок [Текст] / В. Артющенко, І. Окландер, Д. Горбунов // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 5. - С. 52-55 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
залучення клієнтів -- IPTV технологія -- OTT технологія -- відеопослуги в Інтернеті -- провайдер контенту -- контекстна реклама -- SEO -- соціальні мережі -- привлечение клиентов -- IPTV технология -- OTT технология -- видеоуслуги в Интернете -- провайдер контента -- контекстная реклама -- социальные сети -- цифровий маркетинг -- цифровой маркетинг
Анотація: На прикладі компанії Infomir показано, що українській компанії під силу вийти на міжнародний ринок і конкурувати з іноземними компаніями. Обов’язковими умовами для цього є актуальний продукт, високий рівень сервісу і використання широкого маркетингового інструментарію.


Дод.точки доступу:
Окландер, Ігор (кандидат економічних наук ; керівник відділу маркетингу); Горбунов, Денис (PR менеджер); Група компаній Infomir \о ней\; Infomir, Група компаній \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)