Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=діти з вадами слуху<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Трібушна, Світлана (вчитель початкової школи; вчитель вищої категорії; старший вчитель).
    Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії / С. Трібушна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 48-51 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- діти з вадами слуху -- дети с нарушением слуха -- метод наступності -- метод преемственности -- метод перспективності -- метод перспективности -- мовленнєва діяльність -- языковая деятельность -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- початкова школа -- начальная школа -- інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- система навчання мови -- система обучения языку -- корекційна робота з дітьми -- коррекционная работа с детьми -- розвиток мовлення -- развитие речи
Анотація: Порушується питання розвитку мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії. Розкриваються форми роботи з такими дітьми. Аналізуються погляди відомих педагогів і психологів на проблему розвитку мовлення учнів з порушенням слуху. Обгрунтовується ідея інклюзивного навчання дітей з вадами слуху на основі досвіду роботи над розвитком мови таких дітей, надаються практичні поради педагогам та батькам.


Знайти схожі

2.


    Авдусенко, Людмила (вчитель початкових класів вищої категорії).
    Цінності інклюзивної освіти / Л. Авдусенко // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 61. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Інклюзивна освіта

   Инклюзивное образование

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- інклюзія -- инклюзия -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- педагогічний досвід -- педагогический опыт -- діти з особливими потребами -- дети с особыми потребностями -- особливі освітні потреби -- особые образовательные потребности -- діти з вадами слуху -- дети с нарушениями слуха -- заїкання -- заикание -- артикуляційна гімнастика -- артикуляционная гимнастика -- мовна віршована розминка -- языковая стихотворная разминка -- педагогический опыт -- педагогічний досвід
Анотація: Викладається педагогічний досвід щодо впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітній школі. Наводяться приклади роботи з дітьми з важкими формами заїкання та вадами слуху в початковій школі. Акцентується увага на використанні в учбовій діяльності артикуляційної гімнастики. Надаються приклади мовної віршованої розминки.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\24.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)