Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дитяча психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Бовть, О. Б.
    Проблеми шкільної віктимізації та її запобігання / О. Б. Бовть // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 105-116. - Бібліографія : С.115-116 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія учня та учителя -- взаимодействие ученика и учителя -- виктимное поведение -- виктимологическая профилактика -- виктимология -- віктимна поведінка -- віктимологічна профілактика -- віктимологія -- детская психология -- детский конфликт -- дитяча психологія -- дитячий конфлікт -- личность жертвы -- особистість жертви -- педагогическая психология -- педагогический конфликт -- педагогічна психологія -- педагогічний конфлікт -- шкільна віктимізація -- шкільні конфлікти -- школьная виктимизация -- школьные конфликты
Анотація: В статті розглянуті причини дітячої віктимізації, зроблена спроба відокремлення видів дитячої віктимності та накреслені шляхи її профілактики. Заходи віктимологічної профілактики щодо дітей можуть бути різними і зведені до двох основних груп: 1) зага льні - спрямовані на усунення ситуацій, небезпечних можливістю заподіяння шкоди; 2) практичні - сприяють особистій безпеці потенційної жертви. Практичні заходи індивідуальної віктимологічної профілактики можна умовно поділити на фізичні та психологічн і. До фізичних належать заняття спортом, навчання прийомів самооборони. Психологічнимии заходами можуть бути пояснювальні бесіди, навчання дітей психологічних технік та прийомів.


Знайти схожі

2.


    Тарабасова, Л. Г. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Теоретико-методологічне дослідження потенціалу розвитку дитини раннього віку / Л. Г. Тарабасова // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 3. - С. 33-36. - Література : С.36 : 10 назв
УДК
ББК 87.5
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- возрастная психология -- детская психология -- дитяча психологія -- потенциальное развитие -- потенційний розвиток -- психология развития -- психология развития ребенка -- психологія розвитку -- психологія розвитку дитини -- развитие ребенка -- ранний возраст -- ранній вік -- розвиток дитини -- социокультурная среда -- соціокультурне середовище -- философская антропология -- філософська антропологія
Анотація: Досліджуються теоретико-методологічні засади розвитку дитини в ранньому віці, її потенційні можливості. Ранній вік визначається в онтології людини як найбільш значущий етап становлення основних нервово-психічних функцій. Це найвідповідальніший період у житті дитини, коли закладається фундамент майбутньої особистості, формуються основи фізичного та психічного здоров'я.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Бевз, Г. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри загальної та практичної психології Університету менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України).
    Охорона і захист дитини в умовах сучасного права : погляд психолога / Г. Бевз // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 152-160 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.404.4(4УКР)в6 + 88.4(4УКР)в
Рубрики: Право
   Семейное право

   Сімейне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
генетические связи -- генетичні зв'язки -- государственная семейная политика -- державна сімейна політика -- детская психология -- дитяча психологія -- замещающие семьи -- замісні сім’ї -- здоровое развитие -- здоровий розвиток -- кодифицированное законодательство -- кодифіковане законодавство -- кровные родичи -- попечительские циклы -- опікувальні цикли -- правовая защита -- правовий захист -- правозащитные действия -- правозахисні дії -- психологические аспекты -- психологічні аспекти -- семейное благополучие -- сімейний добробут -- семейные ценности -- сімейні цінності -- сироты -- сиріти -- социальная опека -- соціальне опікування -- усыновления -- усиновлення -- эмоциональные контакты -- емоційні контакти
Анотація: Увагу акцентовано на сімейних цінностях як підґрунті здорового розвитку дитини, ствердженні просоціальності та розбудови демократичного суспільства, що законодавчо закріплено в Сімейному кодексі України. У ситуації осиротіння у правозахисних діях слід враховувати наступність емоційних зв’язків дитини, приватність її життя та збереження генетичного зв’язку з кревною сім’єю. Введений Сімейним кодексом патронат над дітьми розглядається найбільш екологічною державною формою замісної сім’ї. Термін «замісна сім’я» позначає ситуацію зростання дитини в сім’ї, яка не має генетичної з нею спорідненості, що представлено однією приватною (усиновлення) і чотирма державними формами (прийомна й патронатна сім’я, опіка/піклування, дитячий будинок сімейного типу). Розвиток замісного сімейного догляду за дітьми розглядається складовою частиною політики сімейного благополуччя. На прикладі авторської моделі соціального опікування розкриваються циклічні процеси підтримки здорового розвитку дитини в сім’ї та суспільстві.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Семейный кодекс Украины \о произв.\; Сімейний кодекс України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Дзюбко, Л. В. (кандидат психологічних наук; старший науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка; АПН України).
    Особливості діагностики мотиваційної сфери (дошкільнята і молодші школярі) / Л. В. Дзюбко, Л. І. Гриценок // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 38-48 : рис. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 58 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психология развития
   Психологія розвитку

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- детская психология -- діагностика навчальних мотивів дошкільника -- диагностика учебных мотивов дошкольника -- оцінка шкільної мотивації учнів -- оценка школьной мотивации учащихся -- мотиваційна сфера підлітка -- мотивационная сфера подростка -- психологические тесты -- психологічні тести -- обучение детей -- навчання дітей -- психодиагностика -- психодіагностика
Анотація: Дослідження навчальної мотивації на перехідних етапах навчання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\7.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Гриценок, Л. І. (науковій співробітник наукової лабораторії психологічного забезпечення навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах навчально-наукового інституту права та психології Національної академії внутрішніх справ)

Знайти схожі

5.


    Левенець, А. Є. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри практичної психології НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Тренінг розвитку життєвої перспективи в юнацькому віці / А. Є. Левенець // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 35-38. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 6 назв. - Закінчення. Початок у журналі: Практична психологія та соціальна робота. - 2014. - № 1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психология развития
   Психологія розвитку

Кл.слова (ненормовані):
проблема життєвого вибору -- проблема жизненного выбора -- тренинги -- тренінги -- юнацький вік -- юношеский возраст -- детская психология -- дитяча психологія -- життєвий вибір -- жизненный выбор -- декларація моєї самооцінки -- декларация моей самооценки
Анотація: Опубліковані теми тренінгу розвитку життєвої перспективи в юнацькому віці.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_2\6.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

6.


    Литвиненко, Ірина (кандидат психологічних наук; доцент; завідувач кафедри загальної та вікової психології).
    Вберегти дитинство - наш обов'язок / І. Литвиненко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 4-9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія
   Детская психология

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- релігійне виховання -- робота з родинами -- батьківські збори -- індивідуальне консультування -- детская психология -- религиозное воспитание -- работа с семьями -- родительские сборы -- християнські традиції -- христианские традиции -- дари Дитинства -- дары Детства -- дари спілкування -- дары общения -- шанування батьків -- почитание родителей -- дар учнівства -- дар обучения -- практичні психологи -- практические психологи -- индивидуальное консультирование
Анотація: Щоб малята не втратили довіру до світу, мали змогу гармонійно розвиватися, ми повинні оберігати й плекати дитинство. Над чим поміркувати самим і як допомогти в цьому батькам вихованців, розповідає досвідчений психолог.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_6\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

7.


    Трофименко, Л. І. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії логопедії).
    Особистісний розвиток дітей дошкільного віку з тяжкими мовленнєвими розладами / Л. І. Трофименко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 41-46. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
дети дошкольного возраста -- детская психология -- дитяча психологія -- діти дошкільного віку -- дошкільний вік -- дошкольный возраст -- личностное развитие ребенка -- мовленнєвий розвиток дитини -- нарушения речевого развития детей -- особистісний розвиток дитини -- патологии развития детской психики -- патології розвитку дитячої психіки -- порушення мовленнєвого розвитку дітей -- развитие ребенка -- речевое развитие ребенка -- розвиток дитини
Анотація: Висвітлено особливості розвитку дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. Проаналізовано стан дослідження питання в сучасній спеціальній літературі.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)