Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=высшие учебные учреждения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Лисенко, Віталій (перший проректор з навчально-виховної і організаційної роботи Національного університету біоресурсів і природокористування України; кандидат технічних наук; професор; м. Київ).
    З досвіду підготовки магістрів для аграрного сектору економіки / В. Лисенко, Л. Кліх // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 5/6. - С. 7-11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- кваліфіковані фахівці -- квалифицированные специалисты -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- виробнича спеціалізація -- производственная специализация -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные учреждения -- університети -- университеты -- агропромисловий комплекс -- агропромышленный комплекс -- фахівці-аграрії -- специалисты аграрии -- працевлаштування студентів -- трудоустройство студентов
Анотація: Автори наголошують, що у сучасній непростій для аграрного сектору ситуації лише об'єднання зусиль роботодавців, університетів і випускників допоможуть вирішити проблему цілеспрямованої підготовки і подальшого працевлаштування молодих фахівців.


Дод.точки доступу:
Кліх, Лариса (директор центру магістерських програм Національного університету біоресурсів і природокористування України; кандидат біологічних наук, професор; м. Київ); Національний університет біоресурсів і природокористування України \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Чибісова, Наталія (проректор з науково-педагогічної роботи та виховання Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; кандидат філософських наук; професор).
    Виховна робота як пріоритетний напрям діяльності приватних ВНЗ України / Н. Чибісова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 8. - С. 95-100. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные учреждения -- приватні ВНЗ -- частные вузы -- виховна робота -- воспитательная работа -- методи виховної роботи -- методы воспитательной работы -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- безперервна освіта -- непрерывное образование -- теорія виховання -- теория воспитания -- практика виховної роботи -- практика воспитательной работы -- суб'єктивна взаємодія -- субъективное взаимодействие -- колективна співпраця -- коллективное сотрудничество -- громадські організації -- общественные организации
Анотація: Розглядаються питання організації виховної роботи у приватних ВНЗ України. Виховна робота визначається як пріоритетний напрям діяльності приватних вищих навчальних закладів, що підтверджується певними традиціями та ритуалами, особливими формами і методами виховної роботи, які склалися в окремих закладах освіти.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ імені Первоучителів слов'янських Кирила і Мефодія"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Кривошапка, Ірина (аспірант кафедри педагогічної майстерності та менеджменту).
    Стимулювання толерантної поведінки майбутніх викладачів під час навчання в магістратурі / І. Кривошапка. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 60-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные учреждения -- майбутні викладачі -- будущие преподаватели -- магістерський рівень освіти -- магистерский уровень образования -- студенти-магістранти -- студенты-магистранты -- толерантна поведінка -- толерантное поведение -- формування толерантності майбутніх викладачів -- формирование толерантности будущих преподавателей -- професійна підготовка майбутніх викладачів -- профессиональная подготовка будущих преподавателей -- теоретичні знання студентів -- теоретические знания студентов -- професіна майстерність студентів -- профессиональное мастерство студентов -- освітнє середовище -- образовательная среда
Анотація: Про обгрунтування теоретичних засад формування толерантності майбутнього викладача педагогічного вищого навчального закладу. З'ясовано особливості побудови цілісного педагогічного процесу навчання в магістратурі. Уточнено методи, форми та засоби стимулювання свідомої толернтності поведінки як найвищого вияву сформованості теоретичних знань, практичних умінь та навичок педагогічної взаємодії, показника професійної майстерності студентів-магістрантів.


Знайти схожі

4.


    Кравченко, Т. (доктор педагогічних наук; професор; головний науковий співробітник лабораторії виховання в сім'ї; Інститут проблем виховання НАПН України).
    Педагогічна підготовка батьків як чинник посилення ефективності професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко, Л. Башук. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 24-28 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.9
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Семейное воспитание и образование

   Сімейне виховання і освіта

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные учреждения -- профессиональное самоопределение -- старшокласники -- старшеклассники -- сімейний вплив на професійне самовизначення старшокласників -- семейное влияние на профессиональное самоопределение старшеклассников -- педагогічна підготовка батьків -- педагогическая подготовка родителей -- професійна діяльність особистості -- профессиональная деятельность личности -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Розглянуто сутність професійного самовизначення, його особливості стосовно дітей старшого шкільного віку в сучасних умовах; показано роль батьків у цьому процесі та охарактеризовано негативні тенденції їхнього впливу на професійне самовизначення дитини. Доведено необхідність запровадження у загальноосвітньому навчальному закладі спеціально організованої педагогічної підготовки батьків як чинника посилення ефективності професійного самовизначення старшокласників, розкрито зміст, принципи та основні напрями реалізації цієї роботи.


Дод.точки доступу:
Башук, Л. (директор Криворізького природничо-наукового ліцею); Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\

Знайти схожі

5.


    Лохвицька, Любов (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки і методики дошкільної освіти).
    Реформування національної вищої освіти на європейських засадах: опанування польського досвіду / Л. Лохвицька // Рідна школа. - 2015. - № 11/12. - С. 61-64. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

   Польща
    Польша

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные учреждения -- національні системи вищої освіти -- национальные системы высшего образования -- студенти -- студенты -- навчальні програми -- учебные программы -- педагогіко-психологічні факультети -- педагогико-психологические факультеты -- європейські освітні стандарти -- европейские образовательные стандарты -- міжнародний досвід -- международный опыт -- реформування вищої освіти -- реформирование высшего образования -- напрями реформування вищої освіти -- направления реформирования высшего образования
Анотація: Розкриваються деякі аспекти реформування національної вищої освіти на основі впровадження досвіду, напрацьованого в освітній системі Республіки Польща. Розкрито базові положення програми "Сучасний університет - проектний підхід до організації роботи згідно до положень європейських кваліфікаційних рамок". Охарактеризовано основний зміст, шляхи і напрями переходу до європейських стандартів освіти на основі використання накопиченого досвіду в системі вищої освіти Польщі.


Дод.точки доступу:
ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди" \о нем\; Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди, ДВНЗ \о нем\; Сучасний університет - проектний підхід до організації роботи згідно до положень європейських кваліфікаційних рамок, програма \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)