Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=внешний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
65.43в7-5
К 78
Красікова, С. І.
(аспірантка; Європйський університет; Україна).
Застосування
маркетинг
у в сфері послуг / С. І. Красікова> // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. -
№ 7/8
. - P137-141 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.43в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика сферы услуг
Економіка сфери послуг
Кл.слова (ненормовані):
внешний
маркетинг
--
зовнішній
маркетинг
--
внутренний
маркетинг
--
внутрішній
маркетинг
--
маркетинг
услуг
--
маркетинг
послуг
--
структурные классификации услуг
--
структурні класифікації послуг
--
теоретические концепции
--
теоретичні концепції
--
тлумачення термінів
--
толкование терминов
Анотація:
Проведено ретроспективний аналіз розвитку
маркетинг
у послуг, систематизовано різні підходи дослідників до формування
маркетинг
у послуг, здійснено узагальнення теорій і визначено особливості концептуальних підходів до
маркетинг
у сфери послуг.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
2.
Цой, Йонг-Рок
(професор кафедри міжнародної торгівлі Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея; PhD (економіка)).
"Зелений"
маркетинг
, управління "зеленим" ланцюжком постачань і бізнес-показники : (на прикладі Китаю) / Й. -Р. Цой, Н. Чанг, С. Чанг> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 427-437 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
65.40(5КИТ)в6-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Логистика
Логістика
Китай
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
внешний
маркетинг
--
зовнішній
маркетинг
--
внутренний
маркетинг
--
внутрішній
маркетинг
--
зеленый
маркетинг
--
зелений
маркетинг
--
зеленое управление
--
зелене управління
--
маркетинг
овые мероприятия
--
маркетинг
ові заходи
--
моделирование структурными уравнениями
--
моделювання структурними рівняннями
--
рыночные показатели
--
ринкові показники
--
SEM
--
цепочки поставок
--
ланцюжки постачань
--
экономическое моделирование
--
економічне моделювання
Анотація:
Досліджено проблему взаємозв'язку "зеленого"
маркетинг
у, управління "зеленим" ланцюжком постачань, "зеленого" брендингу та ринкових показників у галузі логістики у Китаї. Отримані результати показують, що "зелений" внутрішній
маркетинг
має прямий вплив на управління "зеленим" ланцюжком постачань (GSCM). У той же час він не має прямої кореляції з показниками "зеленого" брендингу а також із іншими ринковими показниками. З іншого боку, "зелений" зовнішній
маркетинг
прямо впливає на показники "зеленого" брендингу і ринкові показники, але не на GSCM. У випадку із GSCM відсутня ланка між внутрішнім та зовнішнім
маркетинг
ом. Відповідно, різнорідні
маркетинг
ові заходи мають бути інтегровані таким чином, щоб забезпечити стійкість, а также передбачити ефективне посередництво у вигляді GSCM і "зеленого" іміджу бренду.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Чанг, Нінг (аспірант Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея); Чанг, Су (магістарнт Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея)
Знайти схожі
>
3.
Мельник, Т. С.
Развитие интерактивного
маркетинг
а как основа совершенствования процесса предоставления сервисной услуги / Т. С. Мельник, О. В. Христофор> // Проблеми економіки транспорту : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2015. -
Вип. 10
. - С. 77-92. - Библиогр. в конце ст. - Режим доступа: http://pte.diit.edu.ua/article/view/55706/51887. - Полный текст. - Режим доступа: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/3401. - Содержание
УДК
658.8
Рубрики:
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг
услуг
--
маркетинг
послуг
--
внешний
маркетинг
--
зовнішній
маркетинг
--
внутренний
маркетинг
--
внутрішній
маркетинг
--
интерактивный
маркетинг
--
інтерактивний
маркетинг
--
управление сервисным персоналом
--
управління сервісним персоналом
--
восстановление услуги
--
відновлення послуги
Перейти к внешнему ресурсу:
Полный текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Содержание
Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)