Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд территорий<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
   06
   Л 89


    Трач, О. Ю.
    Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв'язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб / О. Ю. Трач, О. І. Карий // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2011. - № 706 : Логістика. - С. 182-187
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
имидж особы -- імідж особи -- имидж человека -- імідж людини -- имидж предприятий -- імідж підприємств -- имидж территорий -- імідж територій -- бренд особы -- бренд особи -- бренд предприятий -- бренд підприємств -- бренд территорий -- бренд територій -- репутация особы -- репутація особи -- репутация предприятий -- репутація підприємств -- репутация территорий -- репутація територій


Дод.точки доступу:
Карий, О. І.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Нагорняк, Т. Л. (Донецький національний університет; Донецьк).
    Брендинг територій у сучасних політичних практиках / Т. Л. Нагорняк // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 3. - С. 53-58. - Література : С.57-58 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 66.09
Рубрики: Политика. Политология
   Політика. Політологія

Кл.слова (ненормовані):
бренд територій -- бренд территорий -- брендинг територій -- брендинг территорий -- брендингові стратегії -- брендинговые стратегии -- бренд-политика -- бренд-політика -- глобальний територіальний брендинг -- глобальный территориальный брендинг -- государственная региональная политика -- державна регіональна політика -- национальный территориальный брендинг -- національний територіальний брендинг -- нормативно-правова база державного брендингу -- нормативно-правовая база государственного брендинга -- политическая деятельность -- политическая регионалистика -- политические практики -- політична діяльність -- політична регіоналістика -- політичні практики -- регионалистика -- региональная политика -- региональный территориальный брендинг -- регіоналістика -- регіональна політика -- регіональний територіальний брендинг -- реформа територіальної системи -- реформа территориальной системы -- современные политические практики -- сучасні політичні практики -- території -- территории
Анотація: Презентується обгрунтування брендингу територій як напряму сучасної політики глобального, національного та регіонального рівнів. Вказані кореляції світових рейтингів країн/міст та їх брендингових стратегій як територій. Доведено, що бренд території - ц е нематеріальний продукт політичної діяльності, який здатний виступати в якості активу, індікатора розвитку громадянського суспільства, інструментом політичної практики порозумінь суспільства та держави, чинником самоорганізації території у контексті ц ілісного відтворення колективних смислів. Стаття включає в себе способи корекції стратегії брендингу України, особливо щодо утримання та метафор інформаційної політики держави, нормативно-правової бази державного брендинга та реформи своєї територіаль ної системи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Костинець, Валерія Володимирівна (аспірант Національної академії управління; м.Київ; Україна).
    Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій [Текст] / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 199-205 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.04(45)в6 + 65.433(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология региональной экономики

   Методологія регіональної економіки

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

    Польша

    Польща

Кл.слова (ненормовані):
альтернативные аналитические стратегии -- альтернативні аналітичні стратегії -- горнолыжные курорты -- гірськолижні курорти -- интегральные показатели -- інтегральні показники -- карты векторов -- карти векторів -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- маркетинг территорий -- маркетинг територій -- реклама територій -- реклама территорий -- бренд територій -- бренд территорий -- туристичні регіони -- туристические регионы -- оценочные методы -- оціночні методи -- региональная диагностика -- регіональна діагностика -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- SWOT-оценивание -- SWOT-оцінювання -- стратегический экономический анализ -- стратегічний економічний аналіз
Анотація: Вдосконалено методику проведення стратегічного аналізу сильних та слабких сторін, можливостей та загроз туристичних регіонів, яка базується на побудові векторів альтернативних стратегій розвитку на основі розрахунку інтегральних показників бальних оцінок. Запропоновано карти векторів альтернативних стратегій SWOT.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Костинець, Юлія Володимирівна (аспірант Національної академії управління; м.Київ; Україна); Буковель, украинский горнолыжный курорт \о нем\Закопане, польский горнолыжный курорт \о нем\

Знайти схожі

4.


    Фітель, Оксана Іванівна (викладач кафедри менеджменту та соціальних дисциплін).
    Концептуальні засади маркетингової діяльності територіальних громад [Текст] / О. І. Фітель // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2017. - № 1. - С. 23-29. - Бібліогр.: с. 28-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Економіка
   Економічна географія та регіональна економіка

   Экономика

   Экономическая география и региональная экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
територіальні громади -- маркетингова діяльність -- конкурентоспроможність -- маркетинг територій -- бренд територій -- территориальные общины -- маркетинговая деятельность -- конкурентоспособность -- маркетинг территорий -- бренд территорий
Анотація: Досліджено зміст маркетингової діяльності на рівні територіальної громади, з урахуванням її визначальних характеристик. Органи самоврядування, спільноту мешканців і бізнес-середовище визначено як головні суб’єкти локальної маркетингової взаємодії та здійснено аналіз їхніх актуальних і можливих ролей у формуванні сприятливого маркетингового середовища. Відслідковано видозміни типових функцій маркетингу у проекції на діяльність органів місцевого самоврядування та спільноти мешканців. Визначено головні перешкоди у формуванні продуктивного діалогу та кооперації зусиль місцевої влади та мешканців, а також запропоновано шляхи їх усунення.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)