Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд предприятий<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   06
   Л 89


    Трач, О. Ю.
    Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв'язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб / О. Ю. Трач, О. І. Карий // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2011. - № 706 : Логістика. - С. 182-187
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
имидж особы -- імідж особи -- имидж человека -- імідж людини -- имидж предприятий -- імідж підприємств -- имидж территорий -- імідж територій -- бренд особы -- бренд особи -- бренд предприятий -- бренд підприємств -- бренд территорий -- бренд територій -- репутация особы -- репутація особи -- репутация предприятий -- репутація підприємств -- репутация территорий -- репутація територій


Дод.точки доступу:
Карий, О. І.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Цимбалюк, С. (доктор економічних наук).
    Бренд роботодавця: сутність, передумови поширення, аналіз практики формування [Текст] / С. Цимбалюк // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 10-16 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.24
Рубрики: Економіка
   Економіка праці

   Экономика

   Экономика труда

Кл.слова (ненормовані):
бренд роботодавця -- імідж роботодавця -- репутація роботодавця -- управління персоналом -- ринок праці -- бренд підприємств -- імідж компанії -- тлумачення термінів -- соціологічні дослідження -- бренд работодателя -- имидж работодателя -- репутация работодателя -- управления персоналом -- рынок труда -- бренд предприятий -- имидж компании -- толкование терминов
Анотація: Досліджено сутність поняття "бренд роботодавця". Визначено причини поширення концепції бренду роботодавця в теорії та практиці управління персоналом. Містить результати дослідження практики формування бренду роботодавця на українських підприємствах.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)