Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=бакалавриат<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Рассадина, Марина Игоревна
.
Владимирский
бакалавриат
в системе непрерывного библиотечного образования / М. И. Рассадина> // Научные и технические библиотеки. - 2011. -
№ 9
. - С. 30-36 . - ISSN 0130-9765
УДК
02:37
Кл.слова (ненормовані):
непрерывное библиотечное образование
--
бакалаврит
--
библиотечно-информационные ресурсы
--
информационные технологии
--
безперервне бібліотечну освіту
--
бакалавр
--
бібліотечно-інформаційні ресурси
--
інформаційні технології
Анотація:
Рассмотрены возможности подготовки бакалавров в условиях отдельного региона.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Клюев, Владимир Константинович
.
Бакалавриат
- магистратура: преемственность и профилизация управленческой подготовки / В. К. Клюев> // Научные и технические библиотеки. - 2011. -
№ 12
. - С. 54-59 . - ISSN 0130-9765
УДК
378
Рубрики:
Библиотечное дело
Бібліотечна справа
Кл.слова (ненормовані):
высшее библиотечное образование
--
вища бібліотечна освіта
--
библиотечно-информационная деятельность
--
бібліотечно-інформаційна діяльність
--
бакалавриат
--
бакалаврат
--
магистратура
--
магістратура
--
фундаментализация
--
фундаменталізація
--
организационно-управленческие компетенции
--
організаційно-управлінські компетенції
--
библиотечное дело
--
бібліотечна справа
Анотація:
Характеризуется преемственность уровней отраслевого образования при переходе вузовской подготовки на Федеральные государственные образовательные стандарты третьего поколения. Акцентируется менеджерская составляющая образовательных программ
бакалавриат
а и магистратуры по направлению 071 900 "Библиотечно-информационная деятельность"; сопоставляются формируемые компетенции, анализируется структура управленческих профилей подготовки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)
Знайти схожі
>
3.
Эм, Г. А.
.
Особенности организации научно-исследовательской работы студентов в условиях современного технического вуза / Г. А. Эм, В. В. Каверин, С. В. Войткевич> // Известия вузов. Электромеханика. - 2012. -
№ 4
. - С. 73-76. - Библиогр. в конце ст.
УДК
004:378.147
Рубрики:
Высшее образование
Информационные технологии
Вища освіта
Інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
высшее образование
--
информационные технологии
--
технические вузы
--
студенты
--
научно-исследовательская работа
--
бакалавриат
--
магистратура
--
вища освіта
--
інформаційні технології
--
технічні внз
--
студенти
--
науково-методична робота
--
магістратура
Дод.точки доступу:
Каверин, В. В.; Войткевич, С. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Федоренко, С. В.
Методологічне значення педагогічного дискурсу у формуванні гуманітарної культури студентів бакалаврату в США / С. В. Федоренко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 3
. - С. 56-61. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
США
Кл.слова (ненормовані):
бакалавриат
--
бакалавріат
--
вища освіта
--
вища освіта за кордоном
--
вища школа
--
высшая школа
--
высшее образование
--
высшее образование за рубежом
--
гуманитарная культура студентов
--
гуманітарна культура студентів
--
навчально-педагогічний дискурс
--
образование в США
--
образование за рубежом
--
освіта в США
--
освіта за кордоном
--
педагогический дискурс
Анотація:
Йдеться про педагогічний дискурс як методологічний чинник унормованості процесу творення та продукування соціокультурних смислів життєдіяльності студента в ході загальної гуманітарної підготовки у вищій школі США.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)