Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=анализ художественного текста в школе<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
106
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Мор'єва, Олена
Ідейно-художній аналіз поеми В. Сосюри "Мазепа" / Олена Мор'єва> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 17-21. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
Рубрики:
Литературоведение
Літературознавство
Україна -- 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
образ мазепи в литературе
--
анализ
художественного
текста
в
школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
исторические личности
--
історичні особи
--
поеми
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
персоналии писателей украинских
--
персоналії письменників українських
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Дод.точки доступу:
Сосюра, Володимир \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Лілик, Ольга
(аспірантка; Чернігів).
"Як не вигнанці, то втікачі, як не втікачі, то вигнанці..." : Урок за романом "Додому нема вороття" Романа Андріяшика. 11 клас / Ольга Лілик> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 26-28. - Бібліографія : С.28 : 10 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
^A821.161.2"19"
ББК
83.3(4Укр)6
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Україна
Кл.слова (ненормовані):
анализ
художественного
текста
в
школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
архетип дому
--
екзистенційні мотиви в літературі
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
образ війни в літературі
--
образ войны в литературе
--
персоналии писателей украинских
--
персоналії письменників українських
--
роман
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
--
шестидесятничество
--
шістдесятництво
--
экзистенциальные мотивы в литературе
Анотація:
Вивчення роману "Додому нема вороття" Романа Андріяшика, який належав до покоління прозаїків-шістдесятників, що в їх творчості були присутні яскраві екзистенціальні риси; архетип дому та світ війни, втілені в романі.
Дод.точки доступу:
Андріяшик, Роман \о нем\; Додому нема вороття \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Лісовський, Антон
(канд. пед. наук; доцент кафедри дидактичної лінгвістики та літературознавства; Житомирський ун-т).
Аксіоми методики / Антон Лісовський> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 32-35. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
анализ
художественного
текста
в
школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
викладання літератури як мистецтва слова
--
восприятие
художественного
текста
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методические принципы
--
методичні принципи
--
преподавание литературы как искусства слова
--
принципи навчання
--
принципы обучения
--
сприйняття художнього тексту
--
целостность
художественного
произведения
--
цілісність художнього твору
Анотація:
Досліджуються деякі фундаментальні принципи методики викладання літератури, зокрема принцип вивчення літератури як мистецтва слова, що передбачає вивчення і аналіз літературних творів різних жанрів в їх художній цілісності. Аналізуються рівні сприйман ня художнього твору та аналіз літературного твору в школі.
Знайти схожі
>
4.
Лілик, Ольга
(аспірант; м. Чернігів).
"Самотній на землі, як сонце на небі..." : урок-дослідження імпресіоністичних і екзистенціальних рис у новелі Михайла Коцюбинського "Intermezzo" / Ольга Лілик> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 22-25. - Бібліографія : С.25 : 8 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A821.161.2"18/19"
ББК
83.3(4Укр)5
Рубрики:
Літературознавство, 19 ст. кін.
Литературоведение, 20 ст. поч.
Кл.слова (ненормовані):
анализ
художественного
текста
в
школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
вивчення творчості письменника
--
екзистенціалізм
--
екзистенційні мотиви в літературі
--
изучение творчества писателя
--
импрессионизм
--
імпресіонізм
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
модернизм
--
модернізм
--
новела
--
одиночество как тема литературы
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
самотність як тема літератури
--
украинская литература
--
украинская новелла
--
українська література
--
українська новела
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
--
урок-дослідження
--
урок-исследование
--
художественные системы
--
художественный синтез
--
художні системи
--
художній синтез
--
экзистенциализм
--
экзистенциальные мотивы в литературе
Анотація:
Пропонується план заняття з вивчення новели "Intermezzo" в контексті розвитку української літератури кінця 19 - початку 20 ст. і синтезу художніх систем модернізму, а саме еволюція М. Коцюбинського як митця розглядається з точки зору взаємодії рис екзистенціалізму та імпресіонізму.
Дод.точки доступу:
Коцюбинський, Михайло Михайлович (письменник) \о нем\
Знайти схожі
>
5.
Дяченко, С.
(кандидат філологічних наук; доцент Київського національного університету ім. Тараса Шевченка).
До проблеми вивчення творчості Олеся Гончара у загальноосвітніх навчальних закладах / С. Дяченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 18-21. - Бібліографія : С.21 : 10 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A821.161.2"19"
ББК
83.3(4Укр)6
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ
художественного
текста
в
школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
вивчення творчості письменника
--
изучение творчества писателя
--
новела
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
програми з української літератури
--
роман в новеллах
--
роман у новелах
--
украинская литература
--
украинская новелла
--
українська література
--
українська новела
Анотація:
На основі аналізу чинної шкільної програми з вивчення української літератури автор статті доходить висновку, що список творів О. Гончара для текстуального вивчення у старших класах надто врізаний, і пропонує свою структуру вивчення творчості письменника (малі епічні форми, новелістика Гончара, новели "За мить щастя" та "Залізний острів", роман у новелах "Тронка" та новаторство Гончара-романіста.
Дод.точки доступу:
Гончар, Олесь (письменник) \о нем\
Знайти схожі
>
6.
Привалова, Світлана
(старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету).
Психолого-педагогічні основи вивчення мови художнього твору / Світлана Привалова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 5
. - С. 21-24. - Бібліографія : С.24 : 21 назва. - В библиотеке ДНУ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ
художественного
текста
в
школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
вивчення мови художнього твору
--
восприятие
текста
в процессе чтения
--
восприятие
художественного
текста
--
изучение языка
художественного
произведения
--
литературное развитие учащихся
--
літературний розвиток учнів
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
образне мислення
--
образное мышление
--
психология чтения
--
психологія читання
--
развитие творческих способностей
--
розвиток творчих здібностей
--
сприйняття тексту в процесі читання
--
сприйняття художнього тексту
--
старшие классы
--
старші класи
--
украинская литература
--
українська література
--
художественное восприятие
--
художнє сприйняття
Анотація:
Стаття присвячена проблемам вивчення творів художньої літератури в старших класах: розвиток творчих здібностей школярів, психолого-педагогічні основи сприйняття художнього тексту і читання, художнє сприймання, образне мислення учнів тощо.
Знайти схожі
>
7.
Омельчук, Сергій
(кандидат педагогічних наук; доцент; Херсон).
Робота з текстом художнього стилю у процесі вивчення складнопідрядного речення / Сергій Омельчук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 7/8
. - С. 54-55. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
анализ
художественного
текста
в
школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
навчання синтаксису
--
обучение синтаксису
--
складнопідрядне речення
--
сложноподчиненное предложение
--
урок украинского языка
--
урок української мови
Анотація:
Пропонуються методи аналізу художнього тексту на уроках рідної мови у процесі вивчення складнопідрядного речення.
Знайти схожі
>
8.
Ситченко, Анатолій
(доктор педагогічних наук; Миколаїв).
Григорій Сковорода. Байки харківські : матеріали до уроків / Анатолій Ситченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 7/8
. - С. 36-40. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"17"
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ
художественного
текста
в
школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
байка
--
басня
--
образна система
--
образная система
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
Вивчаються особливості жанру байки у багатогранній творчості Г. Сковороди: образна система байок, їх мова. Аналізуються байки харківського циклу.
Дод.точки доступу:
Сковорода, Григорій \о нем\
Знайти схожі
>
9.
Шуляр, Василь
(заслужений учитель України; кандидат педагогічних наук; доцент).
Теорія і методика уроку вивчення й аналізу художнього твору : за сатиричною комедією І. Карпенка-Карого "Хазяїн" / Василь Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 1
. - С. 19-23. - Бібліографія : С.23 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ
художественного
текста
в
школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
вивчення драматургії
--
изучение драматургии
--
комедия сатирическая
--
комедія сатирична
--
литературное образование
--
літературна освіта
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
технологическая модель урока
--
технологічна модель уроку
--
типология уроков
--
типологія уроків
--
украинская литература
--
українська література
--
урок
анализ
а
художественного
произведения
--
урок аналізу художнього твору
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
У статті пропонується технологічна модель уроку літератури з вивчення й аналізу художнього твору відповідно до запропонованої автором класифікації типів уроків літератури. Надається розробка уроку з аналізу сатиричної комедії І. Карпенка-Карого "Хазяї н".
Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван \о нем\; Карпенко-Карый, Иван \о нем\; Хазяїн, сатирична комедія \о произв.\
Знайти схожі
>
10.
Романишина, Наталія
(кандидат філологічних наук; доцент; Рівне).
Використання групових форм роботи у практиці поглибленого аналізу тексту малої художньої форми : на прикладі новели В. Винниченка "Момент" / Наталія Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 7-10. - Бібліографія : С.10 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"19"
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ
художественного
текста
--
анализ
художественного
текста
в
школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
вивчення творчості письменника
--
групові методи навчання
--
групові технології навчання
--
групповые методы обучения
--
групповые технологии обучения
--
изучение творчества писателя
--
инновационные методы преподавания
--
інноваційні методи навчання
--
мала проза
--
малая проза
--
малі художні форми
--
малые художественные формы
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
новели
--
новеллы
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
украинская литература
--
українська література
Анотація:
У статті розглядаються інноваційні форми навчання літератури, а саме вивчаються групові форми роботи учнів під час аналізу художнього тексту малої форми - новели Володимира Винниченка "Момент".
Дод.точки доступу:
Винниченко, Володимир (письменник ; 1880-1951) \о нем\; Момент, новела \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)