Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=анализ художественного текста в школе<.>
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Мор'єва, Олена
    Ідейно-художній аналіз поеми В. Сосюри "Мазепа" / Олена Мор'єва // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-21. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
Рубрики: Литературоведение
   Літературознавство

   Україна -- 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
образ мазепи в литературе -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- исторические личности -- історичні особи -- поеми -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей украинских -- персоналії письменників українських -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури


Дод.точки доступу:
Сосюра, Володимир \о нем\

Знайти схожі

2.


    Лілик, Ольга (аспірантка; Чернігів).
    "Як не вигнанці, то втікачі, як не втікачі, то вигнанці..." : Урок за романом "Додому нема вороття" Романа Андріяшика. 11 клас / Ольга Лілик // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 26-28. - Бібліографія : С.28 : 10 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- архетип дому -- екзистенційні мотиви в літературі -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образ війни в літературі -- образ войны в литературе -- персоналии писателей украинских -- персоналії письменників українських -- роман -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- шестидесятничество -- шістдесятництво -- экзистенциальные мотивы в литературе
Анотація: Вивчення роману "Додому нема вороття" Романа Андріяшика, який належав до покоління прозаїків-шістдесятників, що в їх творчості були присутні яскраві екзистенціальні риси; архетип дому та світ війни, втілені в романі.


Дод.точки доступу:
Андріяшик, Роман \о нем\; Додому нема вороття \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Лісовський, Антон (канд. пед. наук; доцент кафедри дидактичної лінгвістики та літературознавства; Житомирський ун-т).
    Аксіоми методики / Антон Лісовський // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 32-35. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- викладання літератури як мистецтва слова -- восприятие художественного текста -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- преподавание литературы как искусства слова -- принципи навчання -- принципы обучения -- сприйняття художнього тексту -- целостность художественного произведения -- цілісність художнього твору
Анотація: Досліджуються деякі фундаментальні принципи методики викладання літератури, зокрема принцип вивчення літератури як мистецтва слова, що передбачає вивчення і аналіз літературних творів різних жанрів в їх художній цілісності. Аналізуються рівні сприйман ня художнього твору та аналіз літературного твору в школі.


Знайти схожі

4.


    Лілик, Ольга (аспірант; м. Чернігів).
    "Самотній на землі, як сонце на небі..." : урок-дослідження імпресіоністичних і екзистенціальних рис у новелі Михайла Коцюбинського "Intermezzo" / Ольга Лілик // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 22-25. - Бібліографія : С.25 : 8 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство, 19 ст. кін.
   Литературоведение, 20 ст. поч.

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення творчості письменника -- екзистенціалізм -- екзистенційні мотиви в літературі -- изучение творчества писателя -- импрессионизм -- імпресіонізм -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- модернизм -- модернізм -- новела -- одиночество как тема литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- самотність як тема літератури -- украинская литература -- украинская новелла -- українська література -- українська новела -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- урок-дослідження -- урок-исследование -- художественные системы -- художественный синтез -- художні системи -- художній синтез -- экзистенциализм -- экзистенциальные мотивы в литературе
Анотація: Пропонується план заняття з вивчення новели "Intermezzo" в контексті розвитку української літератури кінця 19 - початку 20 ст. і синтезу художніх систем модернізму, а саме еволюція М. Коцюбинського як митця розглядається з точки зору взаємодії рис екзистенціалізму та імпресіонізму.


Дод.точки доступу:
Коцюбинський, Михайло Михайлович (письменник) \о нем\

Знайти схожі

5.


    Дяченко, С. (кандидат філологічних наук; доцент Київського національного університету ім. Тараса Шевченка).
    До проблеми вивчення творчості Олеся Гончара у загальноосвітніх навчальних закладах / С. Дяченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 18-21. - Бібліографія : С.21 : 10 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- новела -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- програми з української літератури -- роман в новеллах -- роман у новелах -- украинская литература -- украинская новелла -- українська література -- українська новела
Анотація: На основі аналізу чинної шкільної програми з вивчення української літератури автор статті доходить висновку, що список творів О. Гончара для текстуального вивчення у старших класах надто врізаний, і пропонує свою структуру вивчення творчості письменника (малі епічні форми, новелістика Гончара, новели "За мить щастя" та "Залізний острів", роман у новелах "Тронка" та новаторство Гончара-романіста.


Дод.точки доступу:
Гончар, Олесь (письменник) \о нем\

Знайти схожі

6.


    Привалова, Світлана (старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету).
    Психолого-педагогічні основи вивчення мови художнього твору / Світлана Привалова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 21-24. - Бібліографія : С.24 : 21 назва. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення мови художнього твору -- восприятие текста в процессе чтения -- восприятие художественного текста -- изучение языка художественного произведения -- литературное развитие учащихся -- літературний розвиток учнів -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образне мислення -- образное мышление -- психология чтения -- психологія читання -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- старшие классы -- старші класи -- украинская литература -- українська література -- художественное восприятие -- художнє сприйняття
Анотація: Стаття присвячена проблемам вивчення творів художньої літератури в старших класах: розвиток творчих здібностей школярів, психолого-педагогічні основи сприйняття художнього тексту і читання, художнє сприймання, образне мислення учнів тощо.


Знайти схожі

7.


    Омельчук, Сергій (кандидат педагогічних наук; доцент; Херсон).
    Робота з текстом художнього стилю у процесі вивчення складнопідрядного речення / Сергій Омельчук // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 7/8. - С. 54-55. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання синтаксису -- обучение синтаксису -- складнопідрядне речення -- сложноподчиненное предложение -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Пропонуються методи аналізу художнього тексту на уроках рідної мови у процесі вивчення складнопідрядного речення.


Знайти схожі

8.


    Ситченко, Анатолій (доктор педагогічних наук; Миколаїв).
    Григорій Сковорода. Байки харківські : матеріали до уроків / Анатолій Ситченко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 7/8. - С. 36-40. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- байка -- басня -- образна система -- образная система -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література
Анотація: Вивчаються особливості жанру байки у багатогранній творчості Г. Сковороди: образна система байок, їх мова. Аналізуються байки харківського циклу.


Дод.точки доступу:
Сковорода, Григорій \о нем\

Знайти схожі

9.


    Шуляр, Василь (заслужений учитель України; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Теорія і методика уроку вивчення й аналізу художнього твору : за сатиричною комедією І. Карпенка-Карого "Хазяїн" / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 19-23. - Бібліографія : С.23 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення драматургії -- изучение драматургии -- комедия сатирическая -- комедія сатирична -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- технологическая модель урока -- технологічна модель уроку -- типология уроков -- типологія уроків -- украинская литература -- українська література -- урок анализа художественного произведения -- урок аналізу художнього твору -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: У статті пропонується технологічна модель уроку літератури з вивчення й аналізу художнього твору відповідно до запропонованої автором класифікації типів уроків літератури. Надається розробка уроку з аналізу сатиричної комедії І. Карпенка-Карого "Хазяї н".


Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван \о нем\; Карпенко-Карый, Иван \о нем\; Хазяїн, сатирична комедія \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Романишина, Наталія (кандидат філологічних наук; доцент; Рівне).
    Використання групових форм роботи у практиці поглибленого аналізу тексту малої художньої форми : на прикладі новели В. Винниченка "Момент" / Наталія Романишина // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 7-10. - Бібліографія : С.10 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення творчості письменника -- групові методи навчання -- групові технології навчання -- групповые методы обучения -- групповые технологии обучения -- изучение творчества писателя -- инновационные методы преподавания -- інноваційні методи навчання -- мала проза -- малая проза -- малі художні форми -- малые художественные формы -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- новели -- новеллы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті розглядаються інноваційні форми навчання літератури, а саме вивчаються групові форми роботи учнів під час аналізу художнього тексту малої форми - новели Володимира Винниченка "Момент".


Дод.точки доступу:
Винниченко, Володимир (письменник ; 1880-1951) \о нем\; Момент, новела \о произв.\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)