Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=анализ конкретных ситуаций<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Розвиток суб'єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 37-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- суб'єктність практичного психолога -- метод мікровикладання -- аналіз конкретних ситуацій -- супервізія -- метод супервізії -- рольові тренінги -- профессиональная подготовка -- субъектность практического психолога -- метод микропреподавания -- анализ конкретных ситуаций -- супервизия -- метод супервизии -- ролевые тренинги -- підготовка практичних психологів -- подготовка практических психологов -- форми і методи навчання -- лекції -- лекции -- лекція прес-конференція -- лекция пресс-конференция -- лекція удвох -- лекция вдвоем -- лекція- дискусія -- лекция -дискуссия -- групова діяльність студентів -- групповая деятельность студентов -- метод педагогічної ігри -- метод педагогической игры -- педагогічні ігри -- педагогические игры
Анотація: Розкрито змість понять "професійна підготовка" та "суб'єктність практичного психолога"; обгрунтовано психолого-педагогічні умови навчання, зміст лекцій проблемного характеру; презентовано методи мікровикладання, аналізу конкретної ситуації, супервізії; охарактеризовано рольові тренінги, спрямовані на розвиток суб'єктності майбутніх практичних психологів.



Знайти схожі

2.


    Ткач, Дмитро (завідувач кафедри міжнародних відносин, інформації та бізнесу; доктор політичних наук; професор).
    Організація інноваційної діяльності у виші як умова підвищення якості освіти [Текст] / Д. Ткач // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 4/5. - С. 13-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальний процес -- учебный процесс -- моделі навчання студентів -- модели обучения студентов -- інноваційні методи діяльності у вищах -- инновационные методы деятельности в вузах -- нові форми навчання студентів -- новые формы обучения студентов -- інтерактивні заняття -- интерактивные занятия -- аналіз конкретних ситуацій -- анализ конкретных ситуаций -- інтерактивні методики -- интерактивные методики -- алгоритми проведення занять -- алгоритмы проведения занятий
Анотація: Розглядається проблема необхідності пошуку ефективних моделей навчання студентів із використанням інноваційних методів діяльності у виші. Розкривається сутність принципів інтерактивних методів навчання. Сформовані принципи, на основі яких обгрунтована система застосування нових форм і методів навчання студентів; побудований інструментарій визначення навчання в інтерактивному режимі. Запропонований алгоритм проведення заняття можна використовувати у процесі викладення інших дисциплін.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)