Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=анализ конкретных ситуаций<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Митник, Олександр
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
Розвиток суб'єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 4/5
. - С. 37-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка
--
суб'єктність практичного психолога
--
метод мікровикладання
--
аналіз конкретних ситуацій
--
супервізія
--
метод супервізії
--
рольові тренінги
--
профессиональная подготовка
--
субъектность практического психолога
--
метод микропреподавания
--
анализ
конкретных
ситуаций
--
супервизия
--
метод супервизии
--
ролевые тренинги
--
підготовка практичних психологів
--
подготовка практических психологов
--
форми і методи навчання
--
лекції
--
лекции
--
лекція прес-конференція
--
лекция пресс-конференция
--
лекція удвох
--
лекция вдвоем
--
лекція- дискусія
--
лекция -дискуссия
--
групова діяльність студентів
--
групповая деятельность студентов
--
метод педагогічної ігри
--
метод педагогической игры
--
педагогічні ігри
--
педагогические игры
Анотація:
Розкрито змість понять "професійна підготовка" та "суб'єктність практичного психолога"; обгрунтовано психолого-педагогічні умови навчання, зміст лекцій проблемного характеру; презентовано методи мікровикладання, аналізу конкретної ситуації, супервізії; охарактеризовано рольові тренінги, спрямовані на розвиток суб'єктності майбутніх практичних психологів.
Знайти схожі
>
2.
Ткач, Дмитро
(завідувач кафедри міжнародних відносин, інформації та бізнесу; доктор політичних наук; професор).
Організація інноваційної діяльності у виші як умова підвищення якості освіти [Текст] / Д. Ткач> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. -
№ 4/5
. - С. 13-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
моделі навчання студентів
--
модели обучения студентов
--
інноваційні методи діяльності у вищах
--
инновационные методы деятельности в вузах
--
нові форми навчання студентів
--
новые формы обучения студентов
--
інтерактивні заняття
--
интерактивные занятия
--
аналіз конкретних ситуацій
--
анализ
конкретных
ситуаций
--
інтерактивні методики
--
интерактивные методики
--
алгоритми проведення занять
--
алгоритмы проведения занятий
Анотація:
Розглядається проблема необхідності пошуку ефективних моделей навчання студентів із використанням інноваційних методів діяльності у виші. Розкривається сутність принципів інтерактивних методів навчання. Сформовані принципи, на основі яких обгрунтована система застосування нових форм і методів навчання студентів; побудований інструментарій визначення навчання в інтерактивному режимі. Запропонований алгоритм проведення заняття можна використовувати у процесі викладення інших дисциплін.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)