Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=Блума таксономія<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Дем'янюк, Юрій
(професор кафедри прикордонної безпеки; кандидат педагогічних наук; доцент).
Організаторська компетентність як результат професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників / Ю. Дем'янюк, О. Ставицький> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 1
. - С. 99-112 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
військова освіта
--
военное образование
--
кадри прикордонної служби
--
кадры пограничной службы
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
професійна компетентність
--
профессиональная компетентность
--
організаторська компетентність
--
организаторская компетентность
--
майбутні офіцери-прикордонники
--
будущие офицеры-пограничники
--
таксономія
Блума
--
таксономия
Блума
--
Блума
таксономія
--
Блума
таксономия
Анотація:
Обгрунтовано сутність та структуру організаторської компетентності офіцерів-прикордонників та досліджено методичні аспекти оцінювання її сформованості в умовах професійної підготовки з позиції результатів навчання. З'ясовано, що організаторська компетентність офіцера-прикордонника - це інтегральна властивість підготовленого фахівця, що характеризує динамічне поєднання набутих ним компетенцій за структурою, яка відображає їх закономірну послідовність у відтворенні циклу організаторської діяльності за певними нормами в різних умовах. Встановлено, що у структурі організаторської компетентності набуті компетенції групуються в такі ключові компетентності: гностичну, прогностичну, проектувальну, конструктивну, комунікативну, оперативно-процесуальну та коректувальну. Доведено, що вимірюванню організаторської компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників з використанням таксономії Б.
Блума
у пізнавальній сфері сприятиме формулюванню результатів навчання у термінах компетентності.
Дод.точки доступу:
Ставицький, О. (начальник кафедри прикордонної безпеки; кандидат військових наук; доцент)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Доценко, Світлана
(кандидат педагогічних наук; докторант кафедри теорії і методики професійної освіти; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди).
Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна> // Рідна школа. - 2016. -
№ 4
. - С. 32-38 : рис., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна освіта
--
компетентностное образование
--
творчі здібності учнів
--
творческие способности учащихся
--
організація навчання
--
организация обучения
--
таксономія
Блума
--
таксономия
Блума
--
Блума
таксономія
--
Блума
таксономия
--
науково-педагогічні проекти
--
научно-педагогические проекты
--
проектні класи
--
проектные классы
--
творчі здібності учнів
--
творческие способности учеников
--
компоненти структури творчих здібностей
--
компоненты структуры творческиъ способностей
--
компетентнісна освіта
--
компетентностное образование
--
рівні таксономії
--
уровни таксономии
--
загальні цілі навчання
--
общие цели обучения
--
методи розвитку творчих здібностей
--
методы развития творческих способностей
Анотація:
Визначено дидактичний потенціал розвитку творчих здібностей учнів: зміст, цілі, принципи, форми і методи. Схарактеризовано педагогічні умови розвитку цих здібностей: організація навчання в дії, використання спеціальних методів навчання, спрямованих на дослідницьку діяльність, створення вільної атмосфери навчання. Акцентовано увагу на теоретичній базі розвитку творчих здібностей в умовах компетентнісного підходу - таксономії Б.
Блума
.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\9.pdf
Дод.точки доступу:
Хайруліна, Василина (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; директор Українського коледжу імені В. О. Сухомлинського); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)