Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (26)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (6)Рідкісні та цінні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=371<.>
Загальна кількість знайдених документів : 441
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Зварич, І. М.
    Стандарти педагогічної компетентності викладачів США [] / І. М. Зварич // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 53-59. - Бібліографія : С.59 : 4 назви. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- магистратура -- магістратура -- образование в США -- освіта в США -- педагогическая деятельность -- педагогическая компетентность -- педагогічна діяльність -- педагогічна компетентність -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- ступінь магістра -- степень магистра
Анотація: Розглянуто стандарти педагогічної компетентності викладачів США; проаналізовано вимоги підтвердження ступеня магістра для викладачів вишів; сформульовано пропозиції, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності педагогів. Розкрито сутність п'яти основних пропозицій отримання ступеня магістра, що дають право викладати навчальну дисципліну у виші, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності. Запропоновано визначення стандартів оцінювання педагогічної діяльності вітчизняних викладачі в, які характеризують роботу науково-педагогічного складу.


Знайти схожі

2.


    Карпенко, О. В.
    Сучасне реформування системи державних освітніх послуг у Туреччині [] / О. В. Карпенко,О.В. Литовченко, В.Ю. Ткаченко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 88-93. - Бібліографія : С.92-93 : 18 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 2001-2011 рр.
   Образование. Педагогика, 2001-2011 гг.

   Туреччина
    Турция

Кл.слова (ненормовані):
женские лицеи -- жіночі ліцеї -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- лицеи -- ліцеї -- мужские лицеи -- навчальні заклади -- образование в Турции -- образовательные услуги -- освіта в Туреччині -- освітні послуги -- підвищення якості освіти -- повышение качества образования -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- система образования -- система освіти -- теологические лицеи -- теологічні ліцеї -- учебные заведения -- чоловічі ліцеї
Анотація: Зроблено аналітичний огляд іноземних та вітчизняних джерел з питань реформування органами державного управління сфери освітніх послуг Туреччини протягом 2001-2011 рр. Запропоновано впровадити в Україні турецький досвід підвищення якості їхнього наданн я різними навчальними закладами.


Дод.точки доступу:
Литовченко, О.В.; Ткаченко, В. Ю.

Знайти схожі

3.


    Товканець, Г. В.
    Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці [] / Г. В. Товканець // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 59-64. - Бібліографія : С.64 : 18 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Чехія
    Чехия

Кл.слова (ненормовані):
бюджетна грамотність -- бюджетная грамотность -- вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- грошова грамотність -- денежная грамотность -- економіка та освіта -- економічна криза -- економічна освіта -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- образование в Чехии -- образование взрослых -- освіта в Чехії -- освіта дорослих -- финансовая грамотность -- финансовое образование -- финансово-экономическое образование -- фінансова грамотність -- фінансова освіта -- фінансово-економічна освіта -- ценовая грамотность -- цінова грамотність -- экономика и образование -- экономический кризис -- экономическое образование
Анотація: Розглянуто проблеми економічної освіти, зокрема забезпечення фінансової грамотності та її роль у подоланні економічної кризи. Проаналізовано Національну стратегію фінансової освіти в Чеській Республіці. Охарактеризовано різні форми забезпечення ефективної співпраці в контексті фінансової освіти, зокрема навчально-методологічний проект. Визначено грошову, цінову й бюджетну грамотність як частину фінансово-економічної освіти. Окреслено завдання й принципи розвитку фінансової освіти як одного з чинників подолання економічної кризи, а також узагальнено пріоритетні напрямки розвитку фінансової освіти в країні. Серед заходів забезпечення належного рівня фінансово-економічної грамотності виділено ефективну співпрацю між державними органами, професійними асоціаціями фінансових установ і асоціаціями споживачів, формування стандартів фінансової грамотності дорослих.


Знайти схожі

4.


    Лукашова, Н. І.
    Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання [] / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 19-26. - Бібліографія : С.26 : 13 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- историко-дидактический анализ -- историко-педагогический аспект -- история образования -- история образования в Украине -- історико-дидактичний аналіз -- історико-педагогічний аспект -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- личностно ориентированное обучение -- майбутні вчителі -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методическая подготовка -- методична підготовка -- образование Украины -- освіта України -- особистісно орієнтоване навчання -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна діяльність -- професійна освіта -- профессиональная деятельность -- профессиональное образование
Анотація: Проаналізовано еволюцію використання диференційованого підходу в навчанні хімії в радянський та сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначено методи засвоєння цього історичного досвіду студентами - майбутніми вчителями хімії - в конт ексті кардинального оновлення й розвитку дидактичного принципу диференціації навчання в умовах реалізації особистісно орієнтованої освіти.


Знайти схожі

5.


    Булгакова, Т. В.
    Сучасні тенденції у формуванні інтер'єру музичних шкіл [Электронный ресурс] / Т. В. Булгакова, Я. О. Кас'ян // Технології та дизайн. - 2016. - № 3. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
дизайн музичних шкіл -- інтер'єр музичних шкіл -- функціональна структура -- музичні школи -- студії звукозапису -- интерьер музыкальных школ -- функциональная структура -- музыкальные школы -- студии звукозаписи
Анотація: Розглядаються такі питання: стан музичних шкіл в Україні, їх функціональна структура, порівняльна характеристика інтер'єру музичних шкіл в Україні та за кордоном, сучасні тенденції у формуванні простору музичних шкіл.
Рассматриваются такие вопросы как состояние музыкальных школ в Украине, их функциональная структура, сравнительная характеристика интерьера музыкальных школ в Украине и за рубежом, современные тенденции в формировании пространства музыкальных школ.
The article considers issues such as the state of music schools in Ukraine, characteristics of the interior of music schools in Ukraine and abroad, the current trends in the formation of the space of musical schools.


Дод.точки доступу:
Кас'ян, Я. О.

Знайти схожі

6.


    Табачник, Дмитро (міністр освіти і науки України; доктор історичних наук; професор; академік Національної академії правових наук України).
    Одиниця інформаційного потоку / Д. Табачник // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 11. - С. 7-8
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- образовательный процесс -- інформаційні технології -- информационные технологии -- обмін інформацією -- обмен информацией -- соціальні мережі -- социальные сети -- кіберпростір -- киберпространство -- повага до книги -- уважение к книге -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Про негативний вплив кіберпростіру на формування світогляду молоді та завдання освіти у формування поваги та зацікаленості до книги.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Сейдаметова, Зарема (завідувач кафедри інформаційно-комп'ютерних технологій Кримського інженерно-педагогічного університету; доктор педагогічних наук; професор; учасник Fulbright Scholar Program 2013-2014 (Університет Дюка, Пн. Кароліна, США)).
    Педагогічний інструментарій CS-освіти: освітній стандарт CSCC 2013, закон Астрахана, залучення до викладання студентів та аспірантів / З. Сейдаметова, В. Темненко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 11. - С. 50-59 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- CS-освіта -- CS-образование -- педагогічний інструментарій -- педагогический инструментарий -- модернізація CS-освіти -- модернизация CS-образования -- освітні стандарти -- образовательные стандарты -- мови програмування -- языки програмирования -- вивчення програмування -- изучение програмирования -- закон Астрахана -- Астрахана закон
Анотація: Представлений педагогічний інструментарій, що забезпечує високу якість підготовки фахівців у сфері Computer Science (CS) в американських університетах. Автори вважають за необхідне краховувати при складанні програм навчання, підготовки навчальних курсів рекомендації освітнього стандарту CSCC 2013, сучасні підходи до вивчення програмування, закон Астрахана (орієнтація на творчі завдання для студентів), а також можливість залучення студентів і аспірантів як помічників викладача.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Дод.точки доступу:
Темненко, Валерій (доцент кафедри прикладної математики Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського; кандидат фізико-математичних наук; доцент); Computor Scince Computinq Curricula \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


   
    Прес-служба МОН України інформує // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 11. - С. 3-6
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти, 2013 р. , жовтень

   Образование. Педагогика

   Организация образования, 2013 г., октябрь

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- міграційні процеси -- миграционные процессы -- міграційна політика -- миграционная политика -- зустрічі з письменникам -- встречи с писателями -- міжнародне співробітницто у галузі освіти -- междуанродное сотрудничество в отрасли образования

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Дод.точки доступу:
Малкович, Іван (письменник) \о нем\; Форум гірників - 2013, иіжнародна науково-практична конференція \о ней\Національний гірничий університет \о нем\; Національний університет "Львівська політехніка" \о нем\; Львівська політехніка, національний універсітет \о нем\; Міграційні процеси в Україні, міжнародна науково-практична конференція \о ней\; Виконавча програма між Урядом України та Урядом Турецької Республіки в галузі освіти на 2013-2015 рр. \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Івлєва, Людмила (начальник відділу аналізу забезпечення права на освіту Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України).
    Перспективи інноваційного розвитку освіти / Л. Івлєва, Є. Сідоріна, С. Карбовська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 10. - С. 49-58. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- інновація -- инновация -- новація -- новация -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційний процес -- инновационный процесс -- інноваційний розвиток освіти -- инновационное развитие образования -- стратегічні пріоритети розвитку освіти -- стратегические приоритеты развития образования
Анотація: Висвітлюються різні погляди на визначення терміна "інновація", розкриваються відмінності у тлумаченні понять "інновація" та "новація", а також наводяться погляди українських дослідників на шляхи інноваційних перетворень вищої школи.


Дод.точки доступу:
Сідоріна, Євгенія (кандидат філософських наук4; старший науковий співробітник відділу аналізу забезпечення права на освіту Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України); Карбовська, Світлана (науковий співробітник відділу аналізу забезпечення права на освіту Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Дзевицька, Лариса (старший викладач кафедри української та іноземних мов Криворізького економічного інституту ).
    Система освіти Австрії: реалії сьогодення / Л. Дзевицька // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 10. - С. 65-80. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Австрія
    Австрия

Кл.слова (ненормовані):
система освіта -- система образования -- освіта зарубіжних країн -- образование зарубежных стран -- австрійська система освіти -- австрийская система образования -- ступені освіти -- ступени образования -- штейнерівська методика -- штейнеровская методика -- інтегративні класи -- интегративные классы -- освітня політика -- образовательная политика -- програми розвитку шкіл -- программы развития школ -- принцип індивідуалізації -- принцип индивидуализации -- форми організації педагогічного процесу -- формы организации педагогического процесса -- школи повного дня -- школы полного дня -- загальна шкільна державна освіта -- общее школьное государственное образование -- повна народна освіта -- полное народное образование -- гімназії -- гимназии -- спеціальна освіта -- специальное образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- система вищої освіти -- система высшего образования
Анотація: Розглядаються окремі аспекти освіти Австрії в контексті сучасного розвитку суспільства. Особлива увага приділяється структурі системи освіти та різним формам навчальних закладів. На основі аналізу першоджерел висвітлюються перспективні ідеї австрійської системи освіти, її здобутки та прагнення.


Дод.точки доступу:
Закон про університетську освіту \о произв.\; Закон про університети \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)