Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>U=342.9(477)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Лученко, Д. В. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри адміністративного права Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого"; м.Харків).
    Очищення влади (люстрація) [Текст] : погляд крізь практику Вищого адміністративного суду Уокраїни / Д. В. Лученко // Право України : Юридичний журнал. - 2016. - № 9. - С. 71-78. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 67.410.03(4УКР)г
Рубрики: Право
   Административное право

   Адміністративне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
административное судопроизводство -- адміністративне судочинство -- административные иски -- адміністративні позови -- государственная власть -- державна влада -- государственные служащие -- державні службовці -- люстрация -- люстрація -- нормативная регламентация -- нормативна регламентація -- очищение власти -- очищення влади -- правовые санкции -- правові санкції -- судебная практика -- судова практика -- практика ВАСУ
Анотація: Проаналізовано практику Вищого адміністративного суду України (ВАСУ) у спорах, які виникають у зв'язку із застосуванням положень законів України «Про відновлення довіри до судової влади» і «Про очищення влади». Головною для ВАСУ складністю використання механізмів очищення влади є їх узгодження з вимогами Конституції і законів України, у зв'язку з чим він зупиняє провадження у вказаній категорії справ до розгляду цього питання Конституційним Судом України. Така позиція зазнає критики, адже ВАСУ переконаний, що люстрація є формою юридичної відповідальності, то він мав би констатувати це у своєму рішенні, а не перекладати відповідальність на орган конституційної юрисдикції і залишати позивачів у відповідних справах de facto без судового захисту. Крім того, як видається, ВАСУ не розуміє природи люстрації, яка не є формою юридичної відповідальності. Автор також звертає увагу на проблему оскарження рішень, ухвалених у процесі застосування люстраційних заходів. Обґрунтовується, що у цій категорії справ доцільно застосовувати інститут позову у публічних інтересах, що дасть можливість посилити громадський контроль за люстрацією і підвищить її ефективність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Высший административный суд Украины \о нем\; Вищий адміністративний суд України \о нем\; Конституционный Суд Украины \о нем\; Конституційний Суд України \о нем\; Кодекс административного судопроизводства Украины \о произв.\; Кодекс адміністративного судочинства \о произв.\; Об очищении власти, Закон Украины 2014 г. \о произв.\; Про очищення влади, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)