Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=316.32<.>
Загальна кількість знайдених документів : 135
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Резнік В. (Де)легітимація соціального порядку та уподобання щодо модернізації його засад в сучасній Україні: передумови і тенденції/В. Резнік // Социология: теория, методы, маркетинг, 2017,N № 1.-С.65-102
2.

Britain under Brexit // Социология: теория, методы, маркетинг, 2016,N № 4.-С.227-231
3.

Джордано К. Europe: core, peripheries and postcolonial relations/К. Джордано // Социология: теория, методы, маркетинг, 2017,N № 1.-С.175-187
4.

Поддубний В. Social capital in Ukraine's economic transformation/В. Поддубний, Г. Чепурко // Социология: теория, методы, маркетинг, 2017,N № 1.-С.188-197
5.

Maksymenko O. The influence of home environment on the characteristics and level of development of environmental consciousness in students/O. Maksymenko // Социология: теория, методы, маркетинг, 2017,N № 3.-С.135-142
6.

Ruble B. A. The Muse of Urban Delirium: The Arts and Social Change in Transformational Cities/B. A. Ruble // Социология: теория, методы, маркетинг, 2018,N № 1.-С.136-150
7.

Тихомирова Є.Б. Іміджева підтримка глобального поступу/Є.Б. Тихомирова // Грані, 2004,N № 1.-С.126-131
8.

Оксамитна С. Інституціональне середовище відтворення соціальної нерівності/Світлана Оксамитна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2010,N № 4.-С.4-28
9.

Дембицький С. Інтегральний індекс соціального самопочуття: альтернативний підхід/С. Дембицкий // Социология: теория, методы, маркетинг, 2017,N № 4.-С.109-129
10.

Головаха Євген Інтернет-комунікація соціологів: коментар до матеріалів круглого столу/Євген Головаха // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2011,N № 2.-С.202-204
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)