Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>U=316.32<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
135
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Резнік В. (Де)легітимація соціального порядку та уподобання щодо модернізації його засад в сучасній Україні: передумови і тенденції/В. Резнік // Социология: теория, методы, маркетинг, 2017,N № 1.-С.65-102
>
2.
Britain under Brexit // Социология: теория, методы, маркетинг, 2016,N № 4.-С.227-231
>
3.
Джордано К. Europe: core, peripheries and postcolonial relations/К. Джордано // Социология: теория, методы, маркетинг, 2017,N № 1.-С.175-187
>
4.
Поддубний В. Social capital in Ukraine's economic transformation/В. Поддубний, Г. Чепурко // Социология: теория, методы, маркетинг, 2017,N № 1.-С.188-197
>
5.
Maksymenko O. The influence of home environment on the characteristics and level of development of environmental consciousness in students/O. Maksymenko // Социология: теория, методы, маркетинг, 2017,N № 3.-С.135-142
>
6.
Ruble B. A. The Muse of Urban Delirium: The Arts and Social Change in Transformational Cities/B. A. Ruble // Социология: теория, методы, маркетинг, 2018,N № 1.-С.136-150
>
7.
Тихомирова Є.Б. Іміджева підтримка глобального поступу/Є.Б. Тихомирова // Грані, 2004,N № 1.-С.126-131
>
8.
Оксамитна С. Інституціональне середовище відтворення соціальної нерівності/Світлана Оксамитна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2010,N № 4.-С.4-28
>
9.
Дембицький С. Інтегральний індекс соціального самопочуття: альтернативний підхід/С. Дембицкий // Социология: теория, методы, маркетинг, 2017,N № 4.-С.109-129
>
10.
Головаха Євген Інтернет-комунікація соціологів: коментар до матеріалів круглого столу/Євген Головаха // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2011,N № 2.-С.202-204
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)