Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=316.2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Епштейн А. Д Становлення гомосексуальної ідентичності та формування стіни відчуження між дорослими дітьми та їхніми батьками/А.Д. Епштейн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2011,N № 4.-С.187-197
2.

Головаха-Хікс Ы. На межі соціології і фольклористики: Роль "Первісного громадянства" Катерини Грушевської в розвитку соціогуманітарної науки в Україні/І. Головаха-Хікс // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2011,N № 4.-С.177-186
3.

Гацков М. Соціологічний аналіз і логос. Експланаторна схема аналітичної соціології/М. Гацков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2011,N № 4.-С.143-161
4.

Яковенко А. Про смисл життя з позиції соціологічної рефлексії/А. Яковенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2011,N № 4.-С.121-142
5.

Костенко Н. Знання про смисли: методології глибини та поверхні/Н. Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2011,N № 4.-С.3-31
6.

Могдальова І. В. Проблеми самосвідомості сучасної української інтелігенції/І. В. Могдальова // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2014,N № 1.-С.32-37
7.

Солодько С. Акторно-сетевая теория как социологическая составляющая интеллектуального проекта Бруно Латура/С. Солодько // Социология: теория, методы, маркетинг, 2014,N № 4.-С.156-170
8.

Golovakha Y. Human Potential of the Reluctant Social Transformations in Ukraine/Yevhen Golovakha // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ, 2015,N № 3.-С.166-174
9.

Резнік В. Теорії соціального порядку: особливості структурування та викладання за пояснювальною схемою Дж. Коулмена/Володимир Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2015,N № 4.-С.174-201
10.

Макеев С. Дифференциация солидарностей в экстраординарных обстоятельствах 2013-2015 годов в Украине/С. Макеев // Социология: теория, методы, маркетинг, 2016,N № 1.-С.3-25
 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)