Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (17)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (23)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=316<.>
Загальна кількість знайдених документів : 273
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 316
Назва : 20 років часопису "Соціологія: теорія, методи, маркетинг": редакція, редколегія та автори наукових публікацій
Серія: 20 лет журналу "Социология: теория, методы, маркетинг"
Різночитання назви :: Двадцять років журналу "Соціологія: теорія, методи, маркетинг": редакція, редколегія і автори наукових публікацій
Місце публікування : Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 4. - С.196-207: 4 табл., 1 рис. - ISSN 1563-3713 (Шифр С190/2017/4). - ISSN 1563-3713
Примітки : Библиогр.: с. 206 (6 назв.)
УДК : 316
ББК : 60.500
Предметні рубрики: Социология
Соціологія
Социология как наука
Соціологія як наука
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): авторы журналов--автори журналів--журналы--журнали--периодические издания--періодичні видання--редколлегии журналов--редколегії журналів--социографические обзоры--соціографічні огляди--юбилеи журналов--ювілеї журналів
Анотація: Социографический обзор посвящен редакции, редколлегии и авторам журнала "Социология: теория, методы, маркетинг". Приведена динамика персонального состава редакции и редакционной коллегии, распределение выборки авторов по количеству научных публикаций. Проанализированы показатели цитирования авторов журнала.Соціографічний огляд присвячений редакції, редколегії та авторам журналу "Соціологія: теорія, методи, маркетинг". Наведено динаміку персонального складу редакції та редакційної колегії, розподіл вибірки авторів за кількістю наукових публікацій. Проаналізовано показники цитування авторів журналу.
Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Соціол_теор_мет_марк_2017_4\14.pdf
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Maksymenko O.
Назва : Ukrainian Society: Global and Local Projections. A Conference in Memory of Natalia Panina
Місце публікування : Социология: теория, методы, маркетинг. - 2018. - № 1. - С. 211-219. - ISSN 1563-3713. - ISSN 1563-3713
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 316
ББК : 60.500
Предметні рубрики: Социология
Соціологія
Социология как наука
Соціологія як наука
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): conferences--global projections--local projections--society--sociologists--глобальные проблемы--глобальні проблеми--международные конференции--наукові конференції--локальные проблемы--локальні проблеми--социологи--соціологи
Анотація: International Conference in memory of N. Panina, the theme of the conference - Ukrainian Society.Международная конференция в память Н. Паниной, посвящена теме современного украинского общества.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : V Міжнародні соціологічні читання пам'яті Н.В. Паніної
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: науково-теоретичний часопис. - К.: Інститут соціології НАН, 2012. - № 2. - С. 204-206 (Шифр С2/2012/2)
Примітки : на рус. яз.
УДК : 316
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: 10 грудня 2011 року відбулися V Міжнародні читання пам'яті видатного українського соціолога Наталії Вікторівни Паніної "Соціальна реальність: фантазії та знання".
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іващенко Ольга (кандидат філософських наук; старший науковий співробітник Інституту соціології НАН України)
Назва : Пам'ятаймо Вілена Пилиповича Чорноволенка
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис. - К.: Інститут соціології НАН, 2009. - № 3. - С. 226-228
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 316
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Стаття присвячена огляду життєвого і наукового шляху метра української соціології В.П. Чоноволенка.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 656.2/П 78
Автор(и) : Айтов С. Ш.
Назва : Философия истории и историческая антропология и изучение социальных групп в социологии
Місце публікування : Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту: Тези доповідей 68 Міжнародної науково-практичної конференції. 22.05 - 23.05. 2008/ ДНУЗТ ім. акад. В.Лазаряна. - Д., 2008. - С. 163-164 (Шифр 656.2/П 78-803657)
УДК : 316
Предметні рубрики: ФИЛОСОФИЯ
ФІЛОСОФІЯ
СОЦИОЛОГИЯ
СОЦІОЛОГІЯ
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Акімов Дмитро (кандидат соціологічних наук; очільник генеральної дирекції Міжнародної академії "Золота Фортуна")
Назва : Соціальний маркетинг: предмет і основні типи
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис. - К.: Інститут соціології НАН, 2009. - № 1. - С. 186-203 (Шифр С2/2009/1)
Примітки : Бібліографія : С.202-203. - На рус. яз.
УДК : 316
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Соціальний маркетинг розглядається як теорія та практика регулювання соціальних процесів, як технологія організації соціальної сфери суспільства, досліджується соціально відповідальний маркетинг як підгрунтя соціально відповідального бізнесу, маркетин г соціально значимих проблем. Виокремлюються типи соціального маркетингу: політичний маркетинг, державний маркетинг, територіальний маркетинг, соціальний маркетинг. Розглядаються концепції класиків маркетингу.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Акимов Д. И. (доктор философии; кандидат социологических наук)
Назва : Маркетинг личности и человеческого капитала
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011. - № 1. - С. 109-113
Примітки : Бібліографія: С. 113 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 316
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: У статті розглядаються такі найменш розроблені на сьогодні різновиди соціального маркетингу, як маркетинг особистості та маркетинг людського капіталу. Аналізуються специфіка та технології просування в соціальному та професійному середовищі в першу чергу таких особистостей, як політики та знаменитості із сфер культури, мистецтва, шоу-бізнесу.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Акулич, Мария (доктор экономических наук; заведующая кафедрой Тюменского государственного университета)
Назва : Троллинг как феномен сети Интернет
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: науково-теоретичний часопис. - К.: Інститут соціології НАН, 2012. - № 3. - С. 175-185 (Шифр С2/2012/3)
Примітки : на рус. яз. - Литература : С. 185
УДК : 316
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Рассматривется понятие, содержание и формы Интернет-троллинга - специфической негативной социальной коммуникативной практики. В соответствии с целями выделяется бизнес-троллинг (офисный троллинг) и любительский троллинг.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Александер, Джефрі Ч. (професор соціології Єльського університету), Рід, Іссак А
Назва : Соціальна наука як прочитання і як перформанс: культурсоціологічне розуміння епістемології (Реферативний виклад)
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис. - К.: Інститут соціології НАН, 2013. - № 2. - С. 89-104 (Шифр С2/2013/2)
Примітки : Джерела : С.103-104
УДК : 316
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: За часів "повернення до емпіричного", коли теоретичні диспути минулої ери нібито вщухли, автори статті поставили за мету знайти інтелектуальні підстави для поновлення такого роду дебатів, щоб уможливити глибше розуміння природи та завдань емпіричної соціальної науки. Оспорюючи необхідність надто частого звернення до онтології, вони намагаються знайти культурально-обгрунтоване, герменевтичне пояснення раціональної соціальної науки.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Анатолію Ручці - 70 років
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис. - К.: Інститут соціології НАН, 2010. - № 1. - С. 224-226
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 316
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Анатолій Олександрович Ручка - соціолог, доктор філософських наук, професор Інституту соціології НАНУ.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)