Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (17)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (23)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=316<.>
Загальна кількість знайдених документів : 273
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    20 років часопису "Соціологія: теорія, методи, маркетинг": редакція, редколегія та автори наукових публікацій [Текст] // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 4. - С. 196-207 : 4 табл., 1 рис. - Библиогр.: с. 206 (6 назв.) . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.500
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Социология как наука

   Соціологія як наука

Кл.слова (ненормовані):
авторы журналов -- автори журналів -- журналы -- журнали -- периодические издания -- періодичні видання -- редколлегии журналов -- редколегії журналів -- социографические обзоры -- соціографічні огляди -- юбилеи журналов -- ювілеї журналів
Анотація: Социографический обзор посвящен редакции, редколлегии и авторам журнала "Социология: теория, методы, маркетинг". Приведена динамика персонального состава редакции и редакционной коллегии, распределение выборки авторов по количеству научных публикаций. Проанализированы показатели цитирования авторов журнала.
Соціографічний огляд присвячений редакції, редколегії та авторам журналу "Соціологія: теорія, методи, маркетинг". Наведено динаміку персонального складу редакції та редакційної колегії, розподіл вибірки авторів за кількістю наукових публікацій. Проаналізовано показники цитування авторів журналу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Соціол_теор_мет_марк_2017_4\14.pdf

Дод.точки доступу:
Інститут соціології НАН України \о нем\; Соціологія: теорія, методи, маркетинг \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Maksymenko, O.
    Ukrainian Society: Global and Local Projections. A Conference in Memory of Natalia Panina [Text] / O. Maksymenko // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2018. - № 1. - P211-219. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.500
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Социология как наука

   Соціологія як наука

Кл.слова (ненормовані):
conferences -- global projections -- local projections -- society -- sociologists -- глобальные проблемы -- глобальні проблеми -- международные конференции -- наукові конференції -- локальные проблемы -- локальні проблеми -- социологи -- соціологи
Анотація: International Conference in memory of N. Panina, the theme of the conference - Ukrainian Society.
Международная конференция в память Н. Паниной, посвящена теме современного украинского общества.


Дод.точки доступу:
Паніна, Наталія Вікторівна (український соціолог ; 1949-2006) \о ней\; Конференция в память Наталии Паниной \о ней\Конференція в пам'ять Наталії Паніної \о ней\

Знайти схожі

3.


   
    V Міжнародні соціологічні читання пам'яті Н.В. Паніної // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. - № 2. - С. 204-206. - на рус. яз.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
персоналии социологов -- персоналії соціологів -- социологические чтения -- соціологічні читання -- міжнародні читання -- международные чтения -- хроника научной жизни -- хроніка наукового життя
Анотація: 10 грудня 2011 року відбулися V Міжнародні читання пам'яті видатного українського соціолога Наталії Вікторівни Паніної "Соціальна реальність: фантазії та знання".


Дод.точки доступу:
Паніна, Наталія Вікторівна (соціолог) \про неї\; Соціальна реальність: фантазії та знання, міжнародні читання \о них\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Іващенко, Ольга (кандидат філософських наук; старший науковий співробітник Інституту соціології НАН України).
    Пам'ятаймо Вілена Пилиповича Чорноволенка / Ольга Іващенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 3. - С. 226-228. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
персоналии социологов -- персоналії соціологів
Анотація: Стаття присвячена огляду життєвого і наукового шляху метра української соціології В.П. Чоноволенка.


Дод.точки доступу:
Чорноволенко, Вілен Пилипович \о нем\

Знайти схожі

5.
   656.2
   П 78


    Айтов, С. Ш.
    Философия истории и историческая антропология и изучение социальных групп в социологии / С. Ш. Айтов // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : Тези доповідей 68 Міжнародної науково-практичної конференції. 22.05 - 23.05. 2008 / ДНУЗТ ім. акад. В.Лазаряна. - Д., 2008. - С. 163-164
УДК
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ
   ФІЛОСОФІЯ

   СОЦИОЛОГИЯ

   СОЦІОЛОГІЯ

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КФС -- СОЦІАЛЬНІ ГРУПИ -- СОЦИАЛЬНЫЕ ГРУППЫ

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Акімов, Дмитро (кандидат соціологічних наук; очільник генеральної дирекції Міжнародної академії "Золота Фортуна").
    Соціальний маркетинг: предмет і основні типи / Дмитро Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 186-203. - Бібліографія : С.202-203. - На рус. яз.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
государственный маркетинг -- державний маркетинг -- маркетинг социальных проблем -- маркетинг соціальних проблем -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- социальная ответственность бизнеса -- социальная ответственность маркетинга -- социальная сфера -- социальные технологии -- социальный маркетинг -- соціальна відповідальність бізнесу -- соціальна відповідальність маркетингу -- соціальна сфера -- соціальний маркетинг -- соціальні технології -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- типи маркетингу -- типы маркетинга -- управление социальной сферой -- управление социальными процессами -- управління соціальними процесами -- управління соціальною сферою
Анотація: Соціальний маркетинг розглядається як теорія та практика регулювання соціальних процесів, як технологія організації соціальної сфери суспільства, досліджується соціально відповідальний маркетинг як підгрунтя соціально відповідального бізнесу, маркетин г соціально значимих проблем. Виокремлюються типи соціального маркетингу: політичний маркетинг, державний маркетинг, територіальний маркетинг, соціальний маркетинг. Розглядаються концепції класиків маркетингу.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Акимов, Д. И. (доктор философии; кандидат социологических наук).
    Маркетинг личности и человеческого капитала / Д. И. Акимов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 109-113. - Бібліографія: С. 113 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
политический имидж -- имидж политический -- політичний імідж -- іміджеві заходи -- людський капітал -- маркетинг знаменитостей -- маркетинг личности -- маркетинг особистості -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рейтинги -- репутация как социальный феномен -- репутація як соціальний феномен -- ринок праці -- рынок труда -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- технологии создания имиджа -- человеческий капитал -- шоу-бизнес
Анотація: У статті розглядаються такі найменш розроблені на сьогодні різновиди соціального маркетингу, як маркетинг особистості та маркетинг людського капіталу. Аналізуються специфіка та технології просування в соціальному та професійному середовищі в першу чергу таких особистостей, як політики та знаменитості із сфер культури, мистецтва, шоу-бізнесу.


Знайти схожі

8.


    Акулич, Мария (доктор экономических наук; заведующая кафедрой Тюменского государственного университета).
    Троллинг как феномен сети Интернет / М. Акулич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. - № 3. - С. 175-185. - на рус. яз. - Литература : С. 185
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
интернет-коммуникации -- інтернет-комунікації -- коммуникативные практики -- комунікативні практики -- социальная коммуникация -- социальные сети -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- соціальні комунікації -- соціальні мережі -- соціологія Інтернету -- соціологія комунікацій -- тролінг -- троллинг
Анотація: Рассматривется понятие, содержание и формы Интернет-троллинга - специфической негативной социальной коммуникативной практики. В соответствии с целями выделяется бизнес-троллинг (офисный троллинг) и любительский троллинг.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Александер, Джефрі Ч. (професор соціології Єльського університету).
    Соціальна наука як прочитання і як перформанс: культурсоціологічне розуміння епістемології (Реферативний виклад) / Д. Александер, І. А. Рід // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 89-104. - Джерела : С.103-104
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
епістемологія -- западная социология -- західна соціологія -- история социологии -- історія соціології -- методология социологии -- методологія соціології -- персоналии социологов -- персоналії соціологів -- перформанс -- социальная наука -- социологическая теория -- социологическая эпистемология -- соціальна наука -- соціологічна епістемологія -- соціологічна теорія -- теоретическая социология -- теоретична соціологія -- эпистемология
Анотація: За часів "повернення до емпіричного", коли теоретичні диспути минулої ери нібито вщухли, автори статті поставили за мету знайти інтелектуальні підстави для поновлення такого роду дебатів, щоб уможливити глибше розуміння природи та завдань емпіричної соціальної науки. Оспорюючи необхідність надто частого звернення до онтології, вони намагаються знайти культурально-обгрунтоване, герменевтичне пояснення раціональної соціальної науки.


Дод.точки доступу:
Рід, Іссак А

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


   
    Анатолію Ручці - 70 років // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 1. - С. 224-226. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
персоналии социологов -- персоналії соціологів -- юбилеи ученых -- ювілеї науковців
Анотація: Анатолій Олександрович Ручка - соціолог, доктор філософських наук, професор Інституту соціології НАНУ.


Дод.точки доступу:
Ручка, Анатолій Олександрович (соціолог) \о нем\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)