Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (17)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (23)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=316<.>
Загальна кількість знайдених документів : 273
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

20 років часопису "Соціологія: теорія, методи, маркетинг": редакція, редколегія та автори наукових публікацій // Социология: теория, методы, маркетинг, 2017,N № 4.-С.196-207
2.

Maksymenko O. Ukrainian Society: Global and Local Projections. A Conference in Memory of Natalia Panina/O. Maksymenko // Социология: теория, методы, маркетинг, 2018,N № 1.-С.211-219
3.

V Міжнародні соціологічні читання пам'яті Н.В. Паніної // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2012,N № 2.-С.204-206
4.

Іващенко Ольга Пам'ятаймо Вілена Пилиповича Чорноволенка/Ольга Іващенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2009,N № 3.-С.226-228
5.

Айтов С. Ш. Философия истории и историческая антропология и изучение социальных групп в социологии/С. Ш. Айтов // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту. -Д., 2008.-С.163-164
6.

Акімов Дмитро Соціальний маркетинг: предмет і основні типи/Дмитро Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2009,N № 1.-С.186-203
7.

Акимов Д. И. Маркетинг личности и человеческого капитала/Д. И. Акимов // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011,N № 1.-С.109-113
8.

Акулич М. Троллинг как феномен сети Интернет/М. Акулич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2012,N № 3.-С.175-185
9.

Александер Д. Соціальна наука як прочитання і як перформанс: культурсоціологічне розуміння епістемології (Реферативний виклад)/Д. Александер, І. А. Рід // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2013,N № 2.-С.89-104
10.

Анатолію Ручці - 70 років // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2010,N № 1.-С.224-226
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)