Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (17)
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (23)
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>U=316<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
273
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
20 років часопису "Соціологія: теорія, методи, маркетинг": редакція, редколегія та автори наукових публікацій // Социология: теория, методы, маркетинг, 2017,N № 4.-С.196-207
>
2.
Maksymenko O. Ukrainian Society: Global and Local Projections. A Conference in Memory of Natalia Panina/O. Maksymenko // Социология: теория, методы, маркетинг, 2018,N № 1.-С.211-219
>
3.
V Міжнародні соціологічні читання пам'яті Н.В. Паніної // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2012,N № 2.-С.204-206
>
4.
Іващенко Ольга Пам'ятаймо Вілена Пилиповича Чорноволенка/Ольга Іващенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2009,N № 3.-С.226-228
>
5.
Айтов С. Ш. Философия истории и историческая антропология и изучение социальных групп в социологии/С. Ш. Айтов // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту. -Д., 2008.-С.163-164
>
6.
Акімов Дмитро Соціальний маркетинг: предмет і основні типи/Дмитро Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2009,N № 1.-С.186-203
>
7.
Акимов Д. И. Маркетинг личности и человеческого капитала/Д. И. Акимов // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011,N № 1.-С.109-113
>
8.
Акулич М. Троллинг как феномен сети Интернет/М. Акулич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2012,N № 3.-С.175-185
>
9.
Александер Д. Соціальна наука як прочитання і як перформанс: культурсоціологічне розуміння епістемології (Реферативний виклад)/Д. Александер, І. А. Рід // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2013,N № 2.-С.89-104
>
10.
Анатолію Ручці - 70 років // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2010,N № 1.-С.224-226
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)