Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Экономика гостиничного хозяйства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.


    Колодійчук, А. В. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Готельні мережі як ефективний спосіб ведення бізнесу в індустрії гостинності [Текст] : світовий досвід / А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 6. - С. 54-56. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(0)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- гостиничные сети -- готельні мережі -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- клиентоориентированость -- клієнтоорієнтованість -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- контракты на управление -- контракти на управління -- маркетинг туризма -- маркетинг туризму -- независимые гостиницы -- незалежні готелі -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- сетевой гостиничный бизнес -- мережевий готельний бізнес -- управленческая формализация -- управлінська формалізація -- франчайзинг -- экономическая эффективность отельных сетей -- економічна ефективність готельних мереж
Анотація: Розглянуто дві основні групи чинників, що вплинули на формування сучасного мережевого готельного бізнесу і лежать в основі глобалізаційних процесів. Виділено два види готельних мереж у міжнародній практиці готельного бізнесу. Охарактеризовано найбільш розповсюджені форми управління сучасними готельними мережами, зокрема договір франчайзингу і управління за контрактом. Наведено конкурентні переваги готельних мереж на відміну від незалежних готелів і визначено, що найпрогресивнішою формою є франчайзинг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Amadeus, международная дистрибутивная система \о ней\; Worldspan, международная дистрибутивная система \о ней\; Sabre, международная дистрибутивная система \о ней\; Travenorts Galileo, международная дистрибутивная система \о ней\

Знайти схожі

2.


    Колодійчук, А. В. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу [Текст] / А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 5. - С. 63-65. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
внешняя среда предприятий -- зовнішнє середовище підприємств -- внутренняя среда предприятий -- внутрішнє середовище підприємств -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность предприятий гостиничного бизнеса -- конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу -- макросреда -- макросередовище -- маркетинг -- менеджмент -- микросреда -- мікросередовище -- предприятия гостиничного бизнеса -- підприємства готельного бізнесу -- экономическая эффективность предприятий -- економічна ефективність підприємств
Анотація: Розглянуті чинники, що визначають конкурентоспроможність підприємства під кутом зору різних авторів. Окреслено зовнішні фактори, що забезпечують конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу: чинники макросередовища (економічні, науково-технічні, політичні, демографічні, соціокультурні, географічні, міжнародне оточення) і чинники мікросередовища (постачальники, посередники, контактні аудиторії, споживачі, конкуренти). Визначено й охарактеризовано внутрішні чинники забезпечення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу, зокрема чинники, що характеризують підприємство; чинники, що характеризують послугу: чинники, що характеризують якість обслуговування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

3.


    Наксонгаєв , Буалак (Демонстраційна школа Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність клієнтів різними аспектами управління готелем [Текст] : на прикладі Таїланду / Б. Наксонгаєв // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 156-159 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(5ТАЇ)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- управление качеством -- управління якістю -- инфраструктурная аналитика -- інфраструктурна аналітика -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сервисное качество -- сервісна якість -- туризм -- ценность для клиента -- цінність для клієнта
Анотація: Задоволеність постояльців готелів у Таїланді досліджено в контексті 5 ключових аспектів: інфраструктура готелю, їжа та напої, цінова політика, якість обслуговування та загальна атмосфера. Типологічна випадкова вибірка для опитування склала 200 респондентів. Проведено опитування, а також невеликі інтерв’ю з малою групою обраних респондентів. По виборці в цілому спостерігається досить високий ступінь задоволеності клієнтів досвідом проживання в готелі в Таїланді, найвищі оцінки при цьому отримали якість обслуговування, а також їжа та напої. Більш детальне оцінювання відповідей дозволило розподілити фактори задоволеності клієнтів таким чином, від найбільш важливих до найменш: якість обслуговування, їжа та напої, інфраструктура готелю, загальна атмосфера та цінова політика.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

4.


    Дишкантюк, Оксана (кандидат економічних наук).
    Формування інфраструктурного забезпечення сфери гостинності [Текст] / О. Дишкантюк // Економіст : науково-практичний журнал. - 2016. - № 7. - С. 25-28 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432
Рубрики: Економіка
   Економіка готельного господарства

   Экономика

   Экономика гостиничного хозяйства

Кл.слова (ненормовані):
сфера гостинності -- індустрія гостинності -- інфраструктура сфери гостинності -- рекреаційно-туристичний комплекс -- готельно-ресторанні підприємства -- теоретичне дослідження -- сфера гостеприимства -- индустрия гостеприимства -- индустрия сферы гостеприимства -- рекреационно-ресторанные предприятия -- теоретические исследования
Анотація: Визначено інфраструктурне забезпечення гостинності як сфері третинного сектору національної економіки; обгрунтовано сутність комплексного розвитку та напрямів удосконалення інфраструктури гостинності; розроблено п'ятирівневу структуру інфраструктури гостинності, що включає: виробництва та підприємства, які забезпечують її розвиток; виробничу та природно-екологічну інфраструктуру; підприємства та організації, які надають послуги місцевому населенню, приїжджим, у тому числі туристам, а також досліджено зв'язки між визначеними рівнями.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

5.


    Семенов, Василь Федорович (доктор економічних наук; професор кафедри економіки туризму та менеджменту Одеського національного економічного університету; м.Одеса).
    Поняття і зміст організаційно-економічного забезпечення функціонування готельних підприємств малої місткості [Текст] / В. Ф. Семенов, С. С. Галасюк, О. В. Щикіна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 203-212 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(4УКР)г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Теорія управління підприємством

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
гостиничные услуги -- готельні послуги -- гостиничные предприятия -- готельні підприємства -- малая вместимость гостиничных предприятий -- мала місткість готельних підприємств -- организационно-экономическое обеспечение -- організаційно-економічне забезпечення -- терминология -- термінологія
Анотація: Проаналізовано поняття, зміст, досліджено походження, проведено критичний огляд наукових підходів до визначення категорії і сутності організаційно-економічного забезпечення функціонування готельних підприємств. На базі економічної теорії і теорії економічного механізму надано авторське визначення організаційно-економічного забезпечення функціонування готельних підприємств малої місткості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Галасюк, Світлана Сергіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки туризму та менеджменту Одеського національного економічного університету; м.Одеса); Щикіна, Ольга Володимирівна (кандидат економічних наук; технічний асистент кафедри економіки туризму та менеджменту Одеського національного економічного університету; м.Одеса)

Знайти схожі

6.


    Байтенова, Лаура (доцент кафедры прикладной информатики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; г.Астана; Казахстан; доктор экономических наук; доцент).
    Источники формирования конкурентных преимуществ в отельном бизнесе Казахстана [Текст] / Л. Байтенова, М. Смыкова, Л. Муталиева // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 97-103 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5КАЗ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
гостиничные сети -- готельні мережі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность гостиничного бизнеса -- конкурентоспроможність готельного бізнесу -- целевые потребительские аудитории -- цільові споживацькі аудиторії
Анотація: Рассмотрены вопросы, касающиеся формирования конкурентных преимуществ отелей Казахстана. На основании проведенного анализа выявлены основные пути повышения конкурентоспособности гостиниц. Особое внимание уделено тому, что в зависимости от типа отелей конкурентные преимущества различаются и учитывают ценности целевой аудитории.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Смыкова, Мадина (доцент кафедры менеджмента и маркетинга Международной академии бизнеса; г.Алматы; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент); Муталиева, Лайля (доцент кафедры туризма и сервиса Казахского университета экономики, финанов и междлународной торговли; г.Астана; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент)

Знайти схожі

7.


    Рунгерісават, Сомдеч (PhD (комунікації); доцент; віце-президент з академічних справ Університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    П'ять параметрів сприйняття якості обслуговування в управлінні готелем [Текст] : за даними готелів Бангкока / С. Рунгерісават // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 197-201 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5ТАЇ)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный менеджмент -- готельний менеджмент -- управление качеством -- управління якістю -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные туристы -- міжнародні туристи -- оценочные параметры -- оціночні параметри -- отельное обслуживания -- готельне обслуговування -- потребительские стимулы -- споживчі стимули -- мотивація споживачів -- мотивация потребителей -- качество сервиса -- якість послуг -- управленческие системы -- управлінські системи
Анотація: Досліджено концепцію якості обслуговування та його вимірювання на прикладі тайських готелей (м. Бангкок, Таїланд). Для збору первинних даних у першому кварталі 2015 р. було опитано міжнародних туристів в Бангкоку. Для оцінювання якості обслуговування в готелях використано модель SER VQUAL. Незалежні змінні доліідження - стать, вік, рівень освіти, дохід та частота відвідування країни, залежна ж змінна — оцінювання якості обслуговування в готелях Бангкока. Методом простої випадкової вибірки опитано 400 респондентів. Результати аналізу опитування виявили такий рейтинг параметрів якості (від найважливішого до найменш важливого): надійність, відповідальність, професіоналізм, емпатія та відчутний бік послуги.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

8.


    Сірігунна, Джармон (Демонстраційна школа Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Ринковіі фактори, що впливають на рішення стати постійним клієнтом бюджетного готеля [Текст] : на прикладі Бангкоку / Д. Сірігунна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 165-168 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(5ТАЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
бюджетные гостиницы -- бюджетні готелі -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- клиентские предпочтения -- клієнтські вподобання -- месторасположение -- місцерозташування -- оценочные исследования -- оціночні дослідження -- персонал -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- рыночные факторы -- ринкові фактори -- фиксированные цены -- фіксовані ціни -- ценность для клиента -- цінність для клієнта
Анотація: Зроблено спробу оцінити поведінку постійних клієнтів бюджетних готелів, а також дослідити, які саме ринкові фактори впливають на таке рішення у випадку м. Бангкок, Таїланд. Спочатку було проведено детальні інтерв’ю з 10 експертами галузі. Після того – опитування 100 клієнтів бюджетних готелів Бангкоку. Найголовнішою причиною вибору бюджетного готелю, за результатами як інтерв’ю, так і опитування, стала низька фіксована ціна для постійних клієнтів. Ключові ринкові фактори, що впливають на такий вибір респондентів, у рейтингу розташувались таким чином: фіксована ціна, місце розташування готелю та привітний персонал.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

9.


    Гаврилко, П. П. (кандидат економічних наук; професор; директор Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Методика оцінки конкурентоспроможності суб'єктів готельного підприємництва [Текст] / П. П. Гаврилко, А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 10. - С. 66-70. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
внешние факторы -- зовнішні фактори -- внутренние факторы -- внутрішні фактори -- гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- гостиничные сети -- готельні мережі -- качество гостиничных услуг -- якість готельних послуг -- конкурентные преимущества гостиничного бизнеса -- конкурентні переваги готельного бізнесу -- конкурентоспособность гостиничного бизнеса -- конкурентоспроможність готельного бізнесу -- маркетинг -- оценочная методология -- оціночна методологія -- потребители готельных услуг -- споживачі готельних послуг -- специализация гостиничного бизнеса -- спеціалізація готельного бізнесу -- терминология -- термінологія -- управленческие стратегии -- управленські стратегії -- экономическая эффективность гостиничного бизнеса -- економічна ефективність готельного бізнесу
Анотація: Визначено базові принципи оцінки конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу, зокрема: комплексність, системність, об'єктивність, динамічність, безперервність, оптимальність. Виділено основні етапи оцінки конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу. Наведена класифікація методів оцінки конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу за: джерелами отримання інформації; рівнем реалізації конкурентної стратегії підприємством готельного бізнесу; способом відображення кінцевих результатів; видом показників оцінювання. Розглянуто основні методи аналізу діяльності суб'єктів готельного підприємництва.


Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Колодійчук, А.В. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету)

Знайти схожі

10.


    Васильчак, Світлана Василівна (доктор економічних наук; професор кафедри економіки та економічної безпеки Львівського державного університету внутрішніх справ МВС України; м.Львів).
    Механізми формування економічної безпеки підприємств готельного бізнесу на основі маркетингових інструментів / С. В. Васильчак, О. В. Фурсіна, О. М. Вівчарук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 75-79 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.432г-97
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- маркетингові технології готельних підприємств -- маркетинговые технологии гостиничных предприятий -- экономическая безопасность предприятий гостиничного бизнеса -- економічна безпека підприємств готельного бізнесу -- организационные аспекты -- організаційні аспекти -- экономические угрозы -- економічні загрози -- управленческие механизмы -- управлінські механізми
Анотація: Викладено механізм забезпечення економічної безпеки підприємств готельного бізнесу, який складається із 3-х блоків, а саме: загальнотеоретичних засад, формування практичних передумов та практична реалізація заходів забезпечення системи економічної безпеки підприємства готельного бізнесу. Досліджено внутрішні та зовнішні чинники загроз економічній безпеці підприємств готельного бізнесу. Визначено основні інструменти забезпечення економічної безпеки готельного підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Фурсіна, О.В. (кандидат економічних наук; старший викладач; Львівський інститут економіки і туризму); Вівчарук, О.М. (кандидат економічних наук; в.о. доцента; Львівський інститут економіки і туризму)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)