Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Теория и методика обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 167
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Євдокимов, Віктор (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент; перший проректор), Гавриш, Ірина
Назва : "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України"
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2013. - № 10. - С. 42-46: портр.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Анотація: Охарактеризовано особливості дидактичної моделі навчання здібних і обдарованих дітей початкової школи. Обґрунтовано доцільність навчання відповідного контингенту учнів у контексті диференційованого підходу; збагачення змісту початкової освіти завдяки введенню до навчального плану предметів "Еврика" і "Навчаємося разом"; здійснення системної пропедевтики шкільної неуспішності; створення на кожному уроці ситуації успіху, зацікавленості, комфорту.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єресько, Олег (директор)
Назва : Олег Єресько: "Для справжнього вчителя найважливішою оцінкою його діяльності є зацікавленість в очах дітей" : інтерв`ю
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2013. - № 10. - С. 13: портр.
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Анотація: Про значення та унікальність проекту "Інтелект України.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єрмакова Т. О. (к. б. н., Національний аграрний університет), Кудрявицька А. М.
Назва : Особливості підготовки дисциплін "Безпека життєдіяльності", "Цивільна оборона" для студентів факультету технології переробки продукції тваринництва
Місце публікування : Безпека життєдіяльності: Всеукраїнський науково-популярний журнал: "Основа" Київ, 2008. - № 7/8. - С. 54-55 (Шифр Б2/2008/7/8)
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Анотація: Про основні модулі навчальної дисципліни "Безпека життєдіяльності", "Цивільна оборона".
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ігнатенко, Дар'я (учениця 7 класу; Носівська міська гімназія; Чернігівська область), Гук, Олена
Назва : Кіносценарій за оповіданням Е. А. По "Золотий жук"
Місце публікування : Всесвітня література в школах України: щомісячний науково-методичний журнал. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 13-17
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 37.091.322
Предметні рубрики: Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Географіч. рубрики: Велика Британія
Великобритания
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учнівська творчість--творчество учеников--творчі учні--творческие ученики--кіносценарії--киносценарии--письменники великої британії--писатели великобритании--твори письменнників великої британії--творчество писателей великобритании
Анотація: Кіносценарій за оповіданням Е. По "Золотий жук", написаний ученицями в рамках навчального завдання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ісаєнко, Володимир (учитель фізики ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України)
Назва : Творчі задачі з фізики як засіб розвитку уяви в обдарованих дітей
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2010. - № 4/5. - С. 30-32 (Шифр Р65/2010/4/5)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - 4 малюнкаВ ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Анотація: Розглянуто проблему розвитку творчої уяви в обдарованих дітей під час вивчення фізики з допомогою творчих задач; розкрито сутність творчої уяви і її значення, обгрунтовано роль циклічності наукової творчості у фізиці, мисленевого експерименту та моделювання.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андросова, Наталя (викладач кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти)
Назва : Проблема поєднання методів навчання у педагогічній теорії і практиці
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2017. - № 3/4. - С. 41-45
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методи навчання--методы обучения--поєднання методів навчання--соединение методов обучения--дидактичні умови--дидактические условия--класифікація методів навчання--классификация методов обучения
Анотація: Розглянуто стан дослідження питання методів навчання та їх поєднання у педагогічній літературі й передовому педагогічному досвіді. Виокремлено ключові підходи до умов поєднання методів навчання у спадщині педагогів минулого й сучасних дослідників. Запропоновано дидактичні умови поєднання методів навчання, що враховують чутєво-емпіричний досвід наявні теоретичні знання учнів, узгодження монологічності та діалогічності мовлення й мислення у навчанні молодших школярів, зовнішні зв'язки словесних методів навчання з їх внутрішньою структурою.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Артеменко, Олена (начальник відділу змісту позашкільної освіти )
Назва : Допрофесійна освіта учнів (вихованців) в системі діяльності сучасного позашкільного навчального закладу як шлях до європейських стандартів освіти
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2014. - № 1/2. - С. 22-26
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Анотація: Розглядається проблема профільного навчання в системі допрофесійної освіти в позашкільному навчальному закладі. Висвітлюється його мета, завдання, особливості, базові принципи та дескриптори рівнів кваліфікації учнів як критеріїв якості освіти. Увага зосереджується на інноваційності цього підходу, його важливості та практичній значущості.

Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.580.25
Автор(и) : Бак, Мирослав (кандидат педагогічних наук; здобувач НПУ ім. М. П. Драгоманова)
Назва : Основні технології мультимедійної освіти
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часопис. - К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України": М-во освіти і науки УКраїни, 2015. - № 2. - С. 49-57
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74.580.25
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комп'ютерні технології--мультимедійні технології--мультимедійні засоби навчання--мультимедийные технологии--компьютерные технологии--мультимедийные средства обучения--навчальний процес--учебный процесс--види мультимедійних засобів навчання--виды мультимедийных средств обучения--графічні файли--графические файлы--формати графічних файлів--форматы графических файлов--комп'ютерні анімації--компьютерные анимации--двовимірні анімації--двумерные анимации--тривимірні анімації--трехмерные анимации--3б-анімації--3б-анимации
Анотація: Присвячена розгляду основних технологій мультимедійної освіти та мультимедійних засобів навчання.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Башук Л. (директор; Криворізький природничо-науковий ліцей)
Назва : Профільний освітній простір ліцею як умова розвитку творчого потенціалу учнів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2015. - № 3. - С. 3-6: рис.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. журн.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профільне навчання--профильное обучение--профільні освітні простори--профильное образовательное пространство--пізнавальна діяльність учнів--познавательная деятельность учащихся--творчий потенціал учнів--творческий потенциал учащихся--старшокласники--старшеклассники--навчальні заклади--учебные учреждения--основи самореалізації особистості--основы самореализации личности--природничо-математичні напрями профілізації--естественно-математические направления профилизации--навчально-виховний процес--учебно-воспитательный процесс--роботи з учнями--работы с учащимися--досвід ліцеїв--опыт лицеев
Анотація: Досліджено необхідні компоненти профільного освітнього простору навчального закладу на прикладі Криворізького природничо-наукового ліцею. Детально описано науково-дослідну роботу ліцеїстів, розкрито питання активної пізнавальної і креативної діяльності учнів, накопичення творчого досвіду як основи самореалізації особистості. Структуровано склад природничо-математичного напряму профілізації відповідно до різних видів та методів роботи з учнями.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Березнюк, Людмила (учитель математики; старший учитель)
Назва : Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2014. - № 10. - С. 69-72: фот.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 371.3
ББК : 74.202
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча самореалізація--творческая самореализация--логічне мислення--логическое мышление--творчий потенціал--творческий потенциал--креативні здібності--креативные способности--інтелектуальна сила--интеллектуальная сила--шахові гуртки--шахматные кружки--шахи--шахматы--інтелектуальні види спорту--интеллектуальные виды спорта--творча діяльність--творческая деятельность--творчі здібності особистості--творческие умения личности--позакласна робота--внеклассная работа
Анотація: Обгрунтовувається провідна роль інтелектуальної гри "шахи" в розвитку творчих здібностей дитини під час занять у шаховому шкільному гуртку. Осмислюється зв'язок між розвитком логічного мислення та естетичним вихованням учнів: сприйняття краси і витонченості суджень, чітке, вичерпне, лаконичне висловлення думок; впевненість у судженнях; формування вмінь абстрагуватися від конкретного змісту і зосереджуватися на структурі своєї думки; розвиток інтуїції.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)