Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Теория и методика обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 167
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Рижук, Людмила (викладач ).
    Технологічна картка як форма планування навчальної діяльності [Текст] / Л. Рижук // Дивослово : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - № 3. - С. 16-18. - Библиогр.: с. 18. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
УДК
Рубрики: Теорія та методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
технологічні картки занять -- технологические карточки занятий -- планування навчальної діяльності студентів -- планирование учебной деятельности студентов -- ділове мовлення -- деловая речь -- викладання української мови -- преподавание украинского языка -- вища освіта -- высшее образование -- навчальні технології -- технологии обучения
Анотація: Опис навчальної технології "Технологічна картка заняття" як засобу підвищення студентської самодисципліни та допомоги у систематизації навчального матеріалу.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (26.03.2018р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Кондратенко, Тетяна (головний спеціаліст).
    Педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам / Т. Кондратенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 3. - С. 68-81 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- педагогические условия -- формування готовності майбутніх вчителів -- формирование готовности будущих учителей -- вчителі технологій -- учителя технологий -- економічні дисципліни -- экономические дисциплины -- пелагогічні системи -- педагогические системы -- освітні галузі -- образовательные отрасли -- професійна підготовка вчителів -- профессиональная подготовка учителей -- навчання старшокласників -- обучение старшеклассников -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- технологічні компоненти освітньої галузі -- технологические компоненты образовательной отрасли -- зміст освітньої галузі "Технологія" -- содержание образовательной отрасли "Технология" -- морфологічна карта оновлень педагогічної системи -- морфологическая карта обновления педагогической системы
Анотація: Досліджується проблема взаємозв'язків навчального матеріалу предметів освітнього галузі "Технології" та економічних предметів, що виникають у процесі реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти згідно з навчальними програмами з предметів "Трудове навчання" та "Технології". Доведено, що цей взаємозв'язок створює педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам. За результатами застосування морфологічного аналізу запропонована оновлена педагогічна система вищого педагогічного навчального закладу, яка б забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом "Технологічна освіта". Визначені оптимальні варіанти оновленої педагогічної системи вищого педагогічного навчального закладу, яка б ефективно взаємодіяла та забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом "Технологічна освіта". З урахуванням взаємопов'язаності навчального матеріалу з предметів освітнього галузі "Технології" та економічних предметів розроблені й обґрунтовані педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним дисциплінам, а саме: відбір, систематизація та узгодження навчального матеріалу; створення техніко-економічного інтегративного середовища навчання; врегулювання проблемних питань діяльності; забезпечення освітнього процесу науково-педагогічними кадрами з економічною спеціалізацією.


Дод.точки доступу:
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Рева, Юрій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри психології та педагогічних технологій Криворізького державного педагогічного університету).
    Педагогічна майстерність учителя в контексті його професійного розвитку / Ю. Рева // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал / Орган Міністерства освіти і науки України. - К. : ПП "Видавництво "Рідна школа", 2009. - № 12. - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
учитель в школі -- педагогічна майстерність вчителя -- професійна майстерність вчителя -- майстерність педагога -- авторитет педагога -- самоаналіз -- самовиховання -- учитель в школе -- педагогическое мастерство учителя -- профессиональное мастерство учителя -- мастерство педагога -- самоанализ -- самовоспитание
Анотація: Розглядаються складові педагогічної майстерності у контексті розвитку й саморозвитку вчителя, подаються результати експериментальної роботи автора.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Радченко, Оксана (вчитель української мови та літератури).
    Сценарій інтелекутально-розважального шоу "Я люблю Україну" для учнів 8-9-х класів / О. Радченко // Рідна школа. - 2016. - № 2/3. - С. 68-70. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
культура України -- культура Украины -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- українська мова -- украинский язык -- інтелектуально-розважальні шоу -- интеллектуально-развлекательные шоу -- 8 клас -- 9 клас -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа
Анотація: Надано сценарій інтелектуально-розважального шоу "Я люблю Україну" для учнів 8-9 класів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\14.pdf

Дод.точки доступу:
Я люблю Україну, сценарій шоу \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Домарацька, Світлана (вчитель вищої категорії; вчитель-методист).
    Мультимедіа-презентації як засіб підвищення ефективності навчання хімії / С. Домарацька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 28-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
мультимедіа-презентації -- мулльтимедиа-презентации -- інформаційно-комунікативні технології -- информационно-коммуникативные технологии -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- хімія -- химия -- уроки хімії -- уроки химии -- функції презентацій -- функции презентаций
Анотація: Обгрунтовано методичні та практичні рекомендації до застосування мультимедіа-презентацій на уроках хімії як сучасного дидактичного засобу, що підвищує ефективність навчання цього предмета.


Знайти схожі

6.


    Вишневецька, Евгенія (вчитель англійської мови; вчитель вищої категорії).
    Складання віршив як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови / Є. Вишневецька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 35-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальна мотивація -- учбная мотивация -- синквейн -- творчі уяви -- творческие представления -- асоціативна поезія -- ассоциативная поэзия -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- складання віршів -- составление стихов -- види синквейнів -- виды синквейнов -- правила складання синквейну -- правила составления синквейна -- приеми роботи з поетичними творами -- приемы работы с поэтическими произведениями
Анотація: Обгрунтовується, що написання поетичних творів є ефективним пийомом викладання іноземної мови в середній школі, що розвиває образне мислення, розширює лексичний запас учнів і вчить їх свідомо використовувати це для висловлювання власних ідей і думок. Розглядаються особливості створення таких зразків асоціативної поезії, як синквейн та "avenidas" англійською мовою, пропонуються варіанти їх використання в процесі викладання; аналізуються приклади практичного використання цих поетичних зразків. Особлива увага приділяється алгоритму написання учнівських віршів іноземною мовою на основі використання рими вже відомих авторів. Доводиться, що використання зазначеного прийому сприяє розвитку творчої уяви учнів, надає процесу навчання емоційного забарвлення, слугує дієвою мотивацією.


Знайти схожі

7.


    Бойко, Тетяна (вчитель англійської мови; вчитель-методист).
    Проектна діяльність учнів з використанням ІКТ на уроках англійської мови / Т. Бойко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 31-34. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
методи проектів -- метод проектов -- проектні методики -- проектные методики -- інтерактивне обговорення -- интерактивное обсуждение -- групова робота -- групповая работа -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- англійська мова -- английский язык -- уроки англійської мови -- уроки английского языка -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Розглядається питання використання методу проектів під час вивчення англійської мови учнями 5-10-х класів. Аналізуються основнівимоги щодо методу проектів та етапи роботи над ним. Обгрунтовується, що цей метод сприяє розвитку навичок дослідницької і творчої діяльності учнів з використанням ІКТ. Пропонується список тем, рекомендованих для проектних робіт.


Знайти схожі

8.


    Фелющенко, Інна (кандидат педагогічних наук; доцент; вчитель-методист; вчитель художньої культури).
    Розвиток творчих здібностей школярів на уроках художньої культури / І. Фелющенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 21-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
світова художня культура -- мировая художественная литература -- творчо-реферативні роботи -- творческо-реферативные работы -- естетична культура -- эстетическая культура -- образне мислення -- образное мышление -- художня культура -- художественная культура -- уроки художньої культури -- уроки художественной культуры -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- приклади завдань-запитань -- примеры заданий-вопросов -- творча діяльність учнів -- творческая деятельность учеников -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учеников
Анотація: Обгрунтовується, що використання творчих завдань на уроках світової художньої культури сприяє ефективному формуванню в школярів прагнення до творчого успіху, самореалізації та самовдосконалення. Доводиться: виконання творчих завдань сприяє збудженню інтересу, потреби розвивати творчі можливості та бажання опановувати світ художньої культури. Це дає змогу культивуватидуховність, формувати естетичне середовище, культурну атмосферу життя, створює гармонію понятійного й образного, забезпечує комплексне формування творчої особистості.


Знайти схожі

9.


    Березнюк, Людмила (учитель математики; старший учитель).
    Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості / Л. Березнюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 69-72 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
творча самореалізація -- творческая самореализация -- логічне мислення -- логическое мышление -- творчий потенціал -- творческий потенциал -- креативні здібності -- креативные способности -- інтелектуальна сила -- интеллектуальная сила -- шахові гуртки -- шахматные кружки -- шахи -- шахматы -- інтелектуальні види спорту -- интеллектуальные виды спорта -- творча діяльність -- творческая деятельность -- творчі здібності особистості -- творческие умения личности -- позакласна робота -- внеклассная работа
Анотація: Обгрунтовувається провідна роль інтелектуальної гри "шахи" в розвитку творчих здібностей дитини під час занять у шаховому шкільному гуртку. Осмислюється зв'язок між розвитком логічного мислення та естетичним вихованням учнів: сприйняття краси і витонченості суджень, чітке, вичерпне, лаконичне висловлення думок; впевненість у судженнях; формування вмінь абстрагуватися від конкретного змісту і зосереджуватися на структурі своєї думки; розвиток інтуїції.


Знайти схожі

10.


    Ковалишина, Світлана (вчитель англійської мови).
    Гра-драматизація як форма позакласної роботи з англійської мови / С. Ковалишина // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 64-68. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання -- средства обучения -- творча діяльність -- творческая деятельность -- творчі здібності -- творческие умения -- артистичні вміння -- артистические умения -- молодший шкільний вік -- младший школьный возраст -- позакласна робота -- внеклассная работа -- індивідуальна позакласна робота -- индивидуальная внеклассная работа -- групова позакласна робота -- групповая внеклассная работа -- масові форми позакласної роботи -- массовые формы внеклассной работы -- учбові предмети -- учебные предметы -- гра-драматизація -- игра-драматизация -- інсценування казок -- инсценировка сказок -- англійська мова -- английский язык
Анотація: Досліджено питання ролі драматизації як засобу навчання говоріння молодших школярів на уроках іноземної мови. Проаналізовано її особливості та технологію впровадження у навчальний процес; виявлено основні передумови мотивації дітей до вивчення іноземної мови.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)