Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>S=Общеобразовательная школа, 2013 г.<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент, завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України), Пасічник, Олександр
Назва
: Моніторинг якості навчальних досягнень учнів -2013: проблеми та виклики
Місце публікування
: Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2014. - № 11. - С. 14-19: фот.
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 373
ББК
: 74.2
Предметні рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа, 2013 р.
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа, 2013 г.
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): навчальні досягнення учнів--учебные достижения учащихся--якість навчальних досягнень--качество учебных достижений--якість знань учнів--качество знаний учащихся--5 клас--10 клас--моніторинги якості--мониторинги качества--конструювання тестів для моніторингів--конструирование тестоя для мониторингов--функціональна грамотність читання--функциональная граммотность чтения--тестові завдання--тестовые задания--зміст тестових завдань--содержание тестовых заданий--іноземні мови--иностранные языки--навчальні програми--учебные программы
Анотація:
Висвітлюється досвід конструювання тестів для моніторингу якості навчальних досягнень учнів 5-х і 10-х класів з іноземних мов, який відбувся в Україні наприкінці 2013 року. Пропонується конструктивно-критичний аналіз відповідності вітчизняного моніторингового дослідження міжнародним стандартам у цій галузі, аргументуються особливості добору тестових завдань, які ілюструються відповідними зразками. Зазначається, що робота над конструюванням змісту тестів дала змогу розробникам виявити деякі недосконалості організаційно-методичних положень, що визначають особливості навчання іноземних мов у школі, та запропонувати внесення обгрунтованих коректив до змісту програм з іноземних мов.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)