Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>S=Общеобразовательная школа, 2013 г.<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент, завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України), Пасічник, Олександр
Назва : Моніторинг якості навчальних досягнень учнів -2013: проблеми та виклики
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - Київ, 2014. - № 11. - С. 14-19: фот.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 373
ББК : 74.2
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа, 2013 р.
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа, 2013 г.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальні досягнення учнів--учебные достижения учащихся--якість навчальних досягнень--качество учебных достижений--якість знань учнів--качество знаний учащихся--5 клас--10 клас--моніторинги якості--мониторинги качества--конструювання тестів для моніторингів--конструирование тестоя для мониторингов--функціональна грамотність читання--функциональная граммотность чтения--тестові завдання--тестовые задания--зміст тестових завдань--содержание тестовых заданий--іноземні мови--иностранные языки--навчальні програми--учебные программы
Анотація: Висвітлюється досвід конструювання тестів для моніторингу якості навчальних досягнень учнів 5-х і 10-х класів з іноземних мов, який відбувся в Україні наприкінці 2013 року. Пропонується конструктивно-критичний аналіз відповідності вітчизняного моніторингового дослідження міжнародним стандартам у цій галузі, аргументуються особливості добору тестових завдань, які ілюструються відповідними зразками. Зазначається, що робота над конструюванням змісту тестів дала змогу розробникам виявити деякі недосконалості організаційно-методичних положень, що визначають особливості навчання іноземних мов у школі, та запропонувати внесення обгрунтованих коректив до змісту програм з іноземних мов.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)