Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Общая психология<.>
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
1.


    Коробанова, О. Л. (кандидат психологічних наук; науковий співробітник лабораторії психології політичної участі).
    Особистісно-рольова гра як психологічна технологія формування мотивації політичної участі / О. Л. Коробанова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 48-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Загальна психологія
   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
мотивація політичної участі -- мотивация политического участия -- особистісно-рольові принципи -- личностно-ролевые принципы -- особистісно-рольові ігри -- личностно-ролевые игры -- характеристики особистісно-рольових ігор -- характеристики личностно-ролевых игр -- соціально-політична поведінка -- социально-политическое поведение -- моделі соціально-політичної поведінки -- модели социально-политического поведения -- политическое участие -- політична участь
Анотація: Запропоновано тривекторну модель особистісно-рольової гри та виділено її складові характеристики, зокрема ситуацію, сюжет, ролі, мізансцени, сценарій та ін. Представлено розроблені особистісно-рольові ігри, що моделюють реальні ситуації політичної участі. Наведено структурований опис завдань до особистісно-рольових ігор, пов'язаних із їхнім застосуванням, реалізацією та відтворенням. Визначено мотиваційні ресурси ігор, що сприяють активізації політичної участі молоді, та запропоновано їхнє застосування для формування рольових моделей активної соціально-політичної поведінки в реальному житті.


Знайти схожі

2.


    Рєпнова, Т. П. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри психології та загальнонаукових дисциплін).
    Тренінг керованої поведінки для молодших підлітків / Т. П. Рєпнова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Загальна психологія
   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- подростки -- програми тренінгів -- программы тренингов -- керована поведінка підлітків -- управляемое поведение подростков -- толерантне спілкування -- толерантное общение -- ігри -- игры -- психологические тренинги -- психологічні тренінги
Анотація: Приведено приклад тренінгової програми керованої поведінки підлітків.


Знайти схожі

3.


    Кашпур, Ю. М. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри теоретичної та консультативної психології).
    Техніки психологічного консультування / Ю. М. Кашпур // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 58-61. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Загальна психологія
   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
психологічне консультування -- психологическое консультирование -- техніки психологічного консультування -- техники психологического консультирования -- специфіка застосування техніки консультування -- специфика применения техники консультирования -- техніка активного слухання -- техника активного слушания -- техніка заохочення -- техника поощрения -- техніка повторення -- техника повторения -- техніка впливу -- техника влияния -- інтерпретація -- интерпретация -- інформування -- информирование -- техніка порад і рекомендацій -- техника советов и рекомендаций -- техніка переконання -- техника убеждения -- техніка навіювання -- техника внушения -- техніка пародоксальних реакцій -- техника пародоксальных реакций -- техніка підкриплення -- техника подкрепления -- техніка конфронтації -- техника конфронтации
Анотація: Подано найбільш розповсюджені техніки психологічного консультування та окреслено специфіку їхнього застосування.


Знайти схожі

4.


    Плющ, А. Н. (кандидат психологических наук; старший научный сотрудник лаборатории социально-психологических технологий; Институт социальной и полититческой психологии НАПН Украины; Киев).
    Содержательная валидность психосемантических методик в политической психологии / А. Н. Плющ // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 10. - С. 25-32 : табл., а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Общая психология
   Загальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психосемантическая методика -- психосемантична методика -- политическая психология -- політична психологія -- эмпирические индикаторы -- емпіричні індикатори -- семантическое пространство -- семантичний простір -- позиционирование семантического пространства -- позиціонування семантичного простору -- структура семантического пространства -- структура семантичного простору -- концепции семантического пространства -- концепції семантичного простору
Анотація: Сравниваются показатели использования двух вариантов психосемантической методики, в которых шестнадцать эмпирических индикаторов совпадают, а два - различны. Как и предполагалось, в целом получены фактически идентичные результаты, подтверждающие динамическую природу организации семантического пространства. Вместе с тем было выявлено, что минимальные изменения в наборе индикаторов методики могут привести к воспроизведению иной организации факторной структуры семантического пространства в отдельных группах.


Знайти схожі

5.


    Щербина, Л. Ф. (доктор психологічних наук; доцент кафедри психодіагностики та клінічної психології факультету психології; Київський національний університет імені Тараса Шевченка).
    Психологічна практика в світлі постнекласичних наукових теорій / Л. Ф. Щербина // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 10. - С. 1-4. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Загальна психологія
   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
психологічна наука -- психологическая наука -- некласична наука -- неклассическая наука -- постнекласичні наукові теорії -- постнеклассические научные теории -- психологічні практики -- психологические практики -- аналіз психологічних практик -- анализ психологических практик -- синергетичні підходи -- синергетические подходы -- психотерапія -- психотерапия -- психотерапевтична взаємодія -- психотерапевтическое взаимодействие -- матотеоретичне мислення -- матотеоретическое мышление -- психотерапевтичний ефект -- психотерапевтический эффект
Анотація: Розглянуто та проаналізовано виклики, які постають перед психологічною наукою на сучасному етапі їх розвитку. Психологічну практику розглянуто в ракурсі синергетичного підходу. У такому контексті психотерапевтична взаємодія постає як відкрита нелінійна система. Головною ознакою добре організованої взаємодії є психотерапевтичний ефект, який перевищує просте додавання ефектів від окремих діяльностей клієнта та психотерапевта. Важливою умовою перетворення психотерапевтичної взаємодії в синергетичну діяльність є сформованість у психотерапевта мататеоретичного мислення.


Знайти схожі

6.


    Панок, В. Г. (професор; доктор психологічних наук; директор; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України).
    Місце практичної психології в системі психологічного знання / В. Г. Панок // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 8. - С. 5-8 : рис., а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Загальна психологія
   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
практична психологія -- практическая психология -- специфіка практичної психології -- специфика прктической психологии -- наукова психологія -- научная психология -- методичний апарат наукової психології -- методический аппарат научной психологии -- побутова психологія -- бытовая психология -- позанаукова психологія -- вненаучная психология -- психологічні дослідження -- психологичесские исследования -- психологічні технології -- психологические технологии
Анотація: Йдеться про роль та місце практичної психології в системі психологічного знання, а також порівнюються практична психологія з науковою психологією.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_8\3.pdf

Знайти схожі

7.


    Тюптя, О. В. (кандидат психологічних наук; доцент).
    Рефлексивний вихід у навчальному процесі / О. В. Тюптя // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 8. - С. 40-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Загальна психологія
   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
рефлексивний вихід -- рефлексивный выход -- етапи рефлексивного виходу -- этапы рефлексивного выхода -- переосмислення -- переосмысления -- навчальний процес -- учебный процесс -- рефлексивний аналіз -- рефлексивный анализ -- способи дії -- способы действия -- цілепокладання -- целеполагание -- рефлексивні заняття -- рефлексивные занятия -- сенс рефлексивних занять -- смысл рефлексивных занятий
Анотація: Розглядається поняття рефлексивного виходу з метою отримання нового досвіду. Докладно аналізується технологічна методика організації рефлексивного виходу. Висвітлено вимоги, що висуваються до викладача з організації учбової діяльності, в якій можливе здійснення рефлексивного виходу.


Знайти схожі

8.


    Калошин, В. Ф. (кандидат технических наук; доцент заслуженный работник образования Украины; старший научный сотрудник).
    Практика добрословия / В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 76-80. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психология
   Психологія

   Общая психология

   Загальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
слова -- влияние слов на психику -- вплив слів на психіку -- добрословие -- добре слово -- добрые слова -- упражнения -- вправи
Анотація: Речь идет о слове, о том как оно влияет на психику человека, также рассмотрено понятие добрословие. Приведены примеры упражнений, как правильно подбирать слова.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_5\11.pdf

Знайти схожі

9.


    Гусакова, М. П. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри соціальної і практичної психології).
    Зворотній зв'язок у вихованні дошкільника: психологічна освіта чи батьківський досвід / М. П. Гусакова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 4-9 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Загальна психологія
   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
батьківський досвід -- родительский опыт -- дошкільники -- дошкольники -- імпліцитні знання -- имплицитные знания -- експліцитні знання -- эксплицитные знания -- зворотній зв'язок -- обратная связь -- розгорненість висловлювання батьків -- развернутость высказываний родителей -- виховання дошкільнят -- воспитание дошкольников -- типи ситуацій -- типы ситуаций -- значення розгорненості та продуктивності висловлювання -- значение развернутости и продуктивности высказываний -- елементи продуктивності зворотнього в'язку -- элементы продуктивности обратной связи
Анотація: Присвячено аналізу впливу експліцитного та імпліцитного знання на організацію продуктивного зворотного зв'язку з дошкільником. Розглянуті особливості уявлення про зворотній зв'язок на основі досвіду та освіти.


Знайти схожі

10.


    Музика, О. О. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри психології).
    Особливості застосування методики "Профіль латеральної організації мозку" у роботі психолога / О. О. Музика, А. В. Шаюк // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 72-75. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

   Загальна психологія

   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
міжпівкульна асиметрія -- межполушарная асимметрия -- види асиметрії -- виды асимметрии -- профіль латеральної організації мозку -- профиль латеральной организаци мозга -- методика дослідження ПЛО -- методика исследования ПЛО -- принципи методики ПЛО -- принципы методики ПЛО
Анотація: Піднімаються актуальні питання міжпівкульної асиметрії та описується процедура проведення обстеження за методикою дослідження ПЛО (Є. Д. Хомська та інші), її діагностичні можливості та обмеження.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_5\10.pdf

Дод.точки доступу:
Шаюк, А. В. (кандидат медичних наук; старший викладач кафедри соціальної та практичної психології); Хомська, Є. Д. (доктор психологічних наук; професор; завідувач кафедри нейропсихології ; 1929-2004) \о ней\; Профіль латеральної організації мозку, методика \о произв.\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)