Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетингові комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.39(4УКР)с-5
Автор(и) : Кравець, Анна Володимирівна (кандидат економічних наук; кафедра економічних досліджень та інвестування національного університету "Львівська політехніка"), Швець, Мар'ян Михайлович
Назва : Обгрунтування необхідності створення інформаційного веб-ресурсу для взаємодії науковців та представників бізнесу
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 6. - С. 487-493: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.39(4УКР)с-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Маркетинговые коммуникации
Маркетингові комунікації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бизнес-структуры--бізнес-структури--информационные веб-ресурсы--інформаційні веб-ресурси--коммуникационные технолгии--комунікаційні технології--научные разработки--наукові розробки--стратегические задачи--стратегічні завдання--ученые--вчені--функциональные взаимодействия--функціональні взаємодії
Анотація: Проаналізовано особливості співпраці в Україні науковців та бізнес-структур. Обґрунтовано необхідність взаємодії науковців і представників бізнесу через інформаційний веб-ресурс. Визначено стратегічні завдання та функції інформаційного веб-ресурсу. Наведено переваги взаємодії науковців і представників бізнесу за допомогою інформаційного веб-ресурсу.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.428в-5
Автор(и) : Мамалига О.О. (аспірантка Київського національного університету ім. Тараса Шевченка)
Назва : Нові форми маркетингових комунікацій в системі економічної дипломатії
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2014. - № 6. - С. 54-60: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.428в-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинговые коммуникации
Маркетингові комунікації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зовнішня торгівля--внешняя торговля--дипломатичні зв'язки--дипломатические связи--методология внешней торговли--методологія зовнішньої торгівлі--дипломатический треугольник связи--дипломатичний трикутник зв'язків--макроупрвень--макрорівень--международные контракты--міжнародні контракти--міжнародні маркетингові комунікації--международные маркетинговые коммуникации--микроуровень--мікрорівень--терминология--термінологія--функциональная эффективность--функціональна ефективність--экономическая дипломатия--економічна дипломатія
Анотація: Досліджено нові форми маркетингових комунікацій у системі дипломатичних відносин, вивчаються процеси підписання міжнародних контрактів, аналізуються фактори ефективності комунікацій, розглядаються концепції до визначення поняття “маркетингова комунікація”, вивчаються основні складові елементи системи маркетингових комунікацій макро- та мікрорівня та необхідність їх взаємозв'язку.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Жебровська, Олена (аспірант)
Назва : Використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні товарів та послуг класу "люкс"
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К, 2014. - № 9. - С. 44-46: табл.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетингові комунікації
Экономика
Маркетинговые коммуникации
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--інтегровані маркетингові комунікації--товари класу люкс--послуги класу люкс--преміум-клас--просування товарів--маркетингова політика--зарубіжний досвід--інновації в рекламі--маркетинговые коммуникации--интегрированные маркетинговые коммуникации--товары класса люкс--услуги класса люкс--преиум-класс--продвижение товаров--маркетинговая политика--зарубежный опыт--инновации в рекламе
Анотація: Досліджено доцільність, практику та особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні на ринку товарів та послуг класу «люкс». Розглянуто трансформацію сутності поняття ІМК від етапу виникнення передумов їх створення до більш розширених формулювань сучасних авторів. Визначено узагальнюючі етапи реалізації програми ІМК з наведенням прикладів відомих іноземних компаній. Проаналізовано доцільність використання найсучасніших каналів комунікацій
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.428(4УКР)в6-80
Автор(и) : Ранета, Леонид (PhD.; Ing.; кафедра международных экономических отношений и экономической дипломатии факультета международных связей Экономичечкго университета; г.Братислава; Словакия), Куничка, Михаил, Греш, Мартин
Назва : Анализ украинского экспорта с точки зрения экономической дипломатии : гравитационная модель
Серія: Світове господарство і міжнародні економічні відносини
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2015. - № 11. - С. 43-55: табл., граф.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.428(4УКР)в6-80
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Методология внешней торговли, 2000-2012 гг.
Методологія зовнішньої торгівлі, 2000-2012 рр.
Маркетинговые коммуникации
Маркетингові комунікації
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гравитационное уравнение--гравітаційне управління--иностранная торговля--іноземна торгівля--определяющие факторы--визначальні фактори--поддержка экспорта--підтримка експорту--региональные торговые соглашения--регіональні торговельні угоди--функциональная эффективность--функціональна ефективність--эффективность внешней торговли--ефективність зовнішньої торговлі--экономическая дипломатия--економічна дипломатія--экспортные потоки--експортні потоки--експортна політика--экспортная политика--зарубежный опыт--зарубіжний досвід
Анотація: Проведен анализ экспорта Украины при помощи гравитационного уравнения с целью определения влияния экономической дипломатии и других факторов на экспортные потоки. На основе результатов исследования можно утверждать, что гравитационная модель подходит для исследования экспорта Украины, благодаря которой была обнаружена положительная взаимосвязь между украинским экспортом и такими переменными как численность работников дипломатических миссий и региональных торговых соглашений.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 60.84(4УКР)в6
Автор(и) : Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України), Чаплай, Ірина Віталіївна
Назва : Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 4. - С. 69-78: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 60.84(4УКР)в6
Предметні рубрики: Социальное управление
Соціальне управління
Маркетинговые коммуникации
Маркетингові комунікації
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): административные услуги--адміністративні послуги--е-адміністрування--э-администрирование--электронное администрирование--електронне адміністрування--брендинг--выставки--государственное управление--державне управління--ивент-маркетинг--івент-маркетинг--информационные технологии в управлении--інформаційні технології в управлінні--конструктивный социальный диалог--конструктивний соціальний діалог--социальный диалог--соціальний діалог--копирайтинг--копірайтинг--мерчандайзинг--неформальные вербальные коммуникации--нелформальні вербальні комунікації--общественное мнение--громадська думка--паблик релейшнз--паблік релейшнз--персональные продажи--персональні продажі--пропаганда--прямой маркетинг--прямий маркетинг--социологические опросы--соціологічні опитування--стимулирование сбыта--стимулювання збуту--теоретические аспекты--теоретичні рспекти--управленческие системы--управлінські системи--ярмарки
Анотація: Обгрунтовано основні етапи процесів розробки та реаійзації теоретико-методологічних аспектів впровадження системи маркетингових комунікацій в механізмах державного управління. Доведено, що в теоретичному та практичному вимірах у механізмах державного управління важливого значення набувають такі засоби маркетингових комунікацій, як: стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг, паблік релейшенз, пропаганда, неформальні вербальні комунікації, виставки, ярмарки, брендинг, копірайтинг, мерчандайзинг, івент-маркетинг тощо. Зазначене має сприяти подальшій адаптації сучасної практики державного управління до забезпечення досягнення суспільно важливої мети — формування конструктивного, соціально орієнтованого діалогу.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.304.15(4УКР)-5
Автор(и) : Башинська, Ірина Олександрівна (кандидат економічних наук; провідний викладач кафедри обліку, аналізу і аудиту Одеського національного політехнічного університету; м.Одеса)
Назва : Використання SMM промисловими підприємствами
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 12. - С. 360-369: табл., кол.іл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 338.45:621
ББК : 65.304.15(4УКР)-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика машиностроительной промышленности
Економіка машинобудівельної промисловості
Маркетинговые коммуникации
Маркетингові комунікації
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): инновационные технологии--інноваційні технології--інтернет-маркетинг--интернет-маркетинг--маркетинг в соціальних мережах--маркетинг в социальных сетях--исследовательская методология--дослідницька методологія--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--организационные инновации--організаційні інновації--практические рекомендации--практичні рекомендації--промышленные предприятия--промислові підприємства--машиностроительные предприятия--машинобудівні підприємства--репутационный менеджмент--репутаційний менеджмент--smm-специалисты--smm-спеціалісти--социальные сети--соціальні мережі--сравнительная аналитика--порівняльна аналітика--целевые аудитории--цільові аудиторії
Анотація: Розглянуті найбільш популярні у світі та в Україні соціальні мережі. Надано їхню порівняльну характеристику та обрано найбільш придатні з них для використання промисловими підприємствами. Проаналізовано активність машинобудівних підприємств України в соціальних мережах та розроблено рекомендації щодо практичного використання соцмереж: визначення цільової аудиторії підприємства, SMM-спеціаліста та оцінювання результатів роботи соцмереж для підприємства.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290с-5
Автор(и) : Наторіна, Альона Олександрівна (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри маркетингу та менеджменту Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського; м.Кривий Ріг)
Назва : Маркери цифровізації взаємодії з клієнтами
Серія: Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2018/1. - № 3. - С. 79-85
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 658.8:659.1
ББК : 65.290с-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Маркетингові комунікації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бизнес-процессы--бізнес-процеси--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--веб-сайты--веб-сайти--клиенты предприятий--клієнти підприємств--комплиментарность--компліментарність--маркеры--маркери--маркетинговые взаимодействия--маркетингові взаємодії--онлайн-деятельность--онлайн-діяльність--оффлайн-деятельность--офлайн-діяльність--цифровизация взаємодії з клієнтами--цифровізація взаимодействия с клиентами--інформаційні технології в роботі з клієнтами--информационные технологии в работе с клиентами--цифровизация клиентоориентированности--цифровізація клієнтоорієнтованості
Зміст : 1. Конкатенація з клієнтами на базі омніканального підходу ; 2. Архітектура продажів ; 3. Онлайн-маркетинг ; 4. Цифровий контент ; 5. Стратегія адміністрування веб-сайту ; 6. Цифрове обслуговування клієнтів ; 7. Інформаційні та сервісні Інтернет-додатки ; 8. Цифровий «іn-store»
Анотація: Досліджено та визначено ключове значення взаємодії з клієнтами в онлайн- та оффлайн діяльності підприємства. Ідентифіковано пріоритетну роль цифровізації взаємодії з клієнтами з огляду на її компліментарний вплив на діяльність підприємства. Запропоновано та обґрунтовано маркери цифровізації взаємодії з клієнтами, що забезпечать стабільне та стійке функціонування підприємств на ринку.
Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_3\9.pdf
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)