Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетингові комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Кравець А.В. Обгрунтування необхідності створення інформаційного веб-ресурсу для взаємодії науковців та представників бізнесу/А. В. Кравець, М. М. Швець // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2014,N № 6.-С.487-493
2.

Мамалига О.О. Нові форми маркетингових комунікацій в системі економічної дипломатії/О. О. Мамалига // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2014,N № 6.-С.54-60
3.

Жебровська О. Використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні товарів та послуг класу "люкс" /О. Жебровська // Економіст. -К, 2014,N № 9.-С.44-46
4.

Ранета Л. Анализ украинского экспорта с точки зрения экономической дипломатии/Л. Ранета, М. Куничка, М. Греш // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2015,N № 11.-С.43-55
5.

Романенко Є. О. Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління/Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 4.-С.69-78
6.

Башинська І.О. Використання SMM промисловими підприємствами/Ы. О. Башинська // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 12.-С.360-369
7.

Наторіна А. О. Маркери цифровізації взаємодії з клієнтами/А. О. Наторіна // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2018/1,N № 3.-С.79-85
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)