Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>S=Маркетинговые коммуникации, 2013-2015 гг.<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.050.2(4УКР)ц
Автор(и)
: Юринець, Зорина Володимирівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту Львівського національного університету ім. І.Франка), Леськів, Олег Анатолійович
Назва
: Зарубіжний досвід розбудови системи державного регулювання рекламніх ринків : перспективи функціонування в Україні
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 12. - С. 97-109: табл., схем.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 342(477)
ББК
: 65.050.2(4УКР)ц
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинговые коммуникации, 2013-2015 гг.
Маркетингові комунікації, 2013-2015 рр.
Географіч. рубрики:
Украина
Україна
Грузия
Грузія
Литва
США
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): государственное регулирование рекламы--державне регулювання реклами--методология управления экономикой--методологія управління економікою--защита прав потребителей--захист прав споживачів--отраслевая динамика--галузева динаміка--регуляторные системы--регуляторні системи--реклама--рекламные стандарты--рекламні стандарти--зарубежный опыт--зарубіжний досвід--рыночное саморегулирование--ринкове саморегулювання--сми--змі--средства массовой информации--засоби масової інформації--телерадиовещание--телерадіомовлення--украинский медиа-рынок--ураїнський медіа-ринок
Анотація:
Проведено критичний аналіз української системи державного регулювання реклами та визначено її недоліки. Вивчено динаміку розвитку вітчизняного медійного ринку за останні роки. Досліджено системи регулювання рекламних ринків США, Литви та Грузії. На основі зарубіжного досвіду запропоновано шляхи реформування української системи регулювання ринків реклами та інших засобів маркетингових комунікацій.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)