Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>S=Маркетингова діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Литовченко І. Л. (доцент кафедри маркетингу; завкафедрою), Шкурупська І. О.
Назва : Оцінка синергетичного ефекту від застосування інтегрованих маркетингових комунікацій
Місце публікування : Економіка України: науковий журнал/ Міністерство економічного розвитку і торгівлі України; Міністерство фінансів України; Національна академія наук України. - К, 2015. - № 5. - С. 29-39: рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетингова діяльність
Экономика
Маркетинговая деятельность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегровані маркетингові комунікації--маркетингові комунікації--маркетингова діяльність підприємств--синергетичний ефект--ефективність інтегрованих маркетингових комунікацій--економічне моделювання--интегрированные маркетинговые коммуникации--маркетинговые коммуникации--маркетинговая деятельность предприятий--синергетический эффект--эффективность интегрированных маркетинговых коммуникаций--экономическое моделирование
Анотація: Розглянуто основні підходи до оцінки синергетичного ефекту, який виникає при використанні інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) для просування підприємствами різних товарів і послуг. Запропоновано інструмент оцінки даного ефекту за допомогою ідентифікаційної моделі, яка функціонально описує нелінійну залежність ефективності ІМК від частки затрат на них у маркетинговому бюджеті підприємства. Відповідно до моделі описано криві ефективності ІМК для різних типів підприємств (за раніше встановленими кластерами).
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)