Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>S=Маркетингова діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Литовченко І. Л. (доцент кафедри маркетингу; завкафедрою), Шкурупська І. О.
Назва
: Оцінка синергетичного ефекту від застосування інтегрованих маркетингових комунікацій
Місце публікування
: Економіка України: науковий журнал/ Міністерство економічного розвитку і торгівлі України; Міністерство фінансів України; Національна академія наук України. - К, 2015. - № 5. - С. 29-39: рис.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетингова діяльність
Экономика
Маркетинговая деятельность
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): інтегровані маркетингові комунікації--маркетингові комунікації--
маркетингова діяльність
підприємств--синергетичний ефект--ефективність інтегрованих маркетингових комунікацій--економічне моделювання--интегрированные маркетинговые коммуникации--маркетинговые коммуникации--маркетинговая деятельность предприятий--синергетический эффект--эффективность интегрированных маркетинговых коммуникаций--экономическое моделирование
Анотація:
Розглянуто основні підходи до оцінки синергетичного ефекту, який виникає при використанні інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) для просування підприємствами різних товарів і послуг. Запропоновано інструмент оцінки даного ефекту за допомогою ідентифікаційної моделі, яка функціонально описує нелінійну залежність ефективності ІМК від частки затрат на них у маркетинговому бюджеті підприємства. Відповідно до моделі описано криві ефективності ІМК для різних типів підприємств (за раніше встановленими кластерами).
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)