Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Дидактическое проектирование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.580.2
Автор(и) : Ігнатюк О. А.
Назва : Формування компетентності з проектування методик навчання у магістрантів інженерно-технічного профілю
Місце публікування : Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - Х., 2012. - № 2. - С. 95-103
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74.580.2
Предметні рубрики: Дидактическое проектирование
Дидактичне проектування
Педагогические технологии
Педагогічні технології
Анотація: Розглядаються проблеми підготовки магістрантів інженерно-технічного профілю як майбутніх викладачів вищої школи, питання цілеспрямованої педагогічної діяльності, спрямованої на формування конкурентоспроможних інженерів. Обговорюються теоретико-методичні основи професійно-педагогічної діяльності викладачів технічних університетів в умовах інноваційного розвитку суспільства.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.580.2
Автор(и) : Корольова, Наталя Валеріївна
Назва : Моделі компетентності з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін
Місце публікування : Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - Х., 2012. - № 2. - С. 79-86
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - 1 рис.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74.580.2
Предметні рубрики: Труды УИПА
Дидактическое проектирование
Дидактичне проектування
Анотація: Установлено, що для реалізації вимог державних стандартів вищої освіти та якісного формування у майбутніх інженерів-педагогів компетентності проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін необхідно обгрунтувати і розробити моделі, які повинні містити систему відповідних компетенцій, що відображають ознаки знання, уміння і особистісного компонентів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)