Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=SMM<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 027.022:004.77
Автор(и)
: Головаха, Сергій (молодший науковий співробітник НБУВ)
Назва
: Наукова бібліотека в соціальних мережах
Місце публікування
: Бібліотечний вісник: науково-теоретичний та практичний журнал/ НАН України. - Київ: Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2013. - № 1. - С.29-32. - ISSN 1029-7200 (Шифр Б31/2013/1). - ISSN 1029-7200
Примітки
: Бібліогр. наприкінці ст.
УДК
: 027.022:004.77
Предметні рубрики:
Бібліотечна справа
Библиотечное дело
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
Обгрунтовується необхідність та виокремлюється механізми вікористання новітніх технологій у створенні іміджу сучасної наукової бібліотеки. Наводяться відповідальні приклади, аналізується вже набутий досвід, розглядються шляхи подальшого удосконалення брендінгу.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.304.15(4УКР)-5
Автор(и)
: Башинська, Ірина Олександрівна (кандидат економічних наук; провідний викладач кафедри обліку, аналізу і аудиту Одеського національного політехнічного університету; м.Одеса)
Назва
: Використання
SMM
промисловими підприємствами
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 12. - С. 360-369: табл., кол.іл.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 338.45:621
ББК
: 65.304.15(4УКР)-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика машиностроительной промышленности
Економіка машинобудівельної промисловості
Маркетинговые коммуникации
Маркетингові комунікації
Географіч. рубрики:
Украина
Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): инновационные технологии--інноваційні технології--інтернет-маркетинг--интернет-маркетинг--маркетинг в соціальних мережах--маркетинг в социальных сетях--исследовательская методология--дослідницька методологія--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--организационные инновации--організаційні інновації--практические рекомендации--практичні рекомендації--промышленные предприятия--промислові підприємства--машиностроительные предприятия--машинобудівні підприємства--репутационный менеджмент--репутаційний менеджмент--
smm
-специалисты--
smm
-спеціалісти--социальные сети--соціальні мережі--сравнительная аналитика--порівняльна аналітика--целевые аудитории--цільові аудиторії
Анотація:
Розглянуті найбільш популярні у світі та в Україні соціальні мережі. Надано їхню порівняльну характеристику та обрано найбільш придатні з них для використання промисловими підприємствами. Проаналізовано активність машинобудівних підприємств України в соціальних мережах та розроблено рекомендації щодо практичного використання соцмереж: визначення цільової аудиторії підприємства,
SMM
-спеціаліста та оцінювання результатів роботи соцмереж для підприємства.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Степаненко, Елена (PR-менеджер и специалист по продвижению компании в социальных медиа)
Назва
:
SMM
-прогноз: что ожидать от социальных сетей в 2017 году
Місце публікування
: Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 6. - С. 40-42: орн. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки
: В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Экономика
Маркетинг
Економіка
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): видеоконтент--онлайн-трансляции--чат-боты--аудиоконтент--стримы--бренд-страницы--рекламный контент--поисковая активность--вконтакте--відеоконтент--онлайн-трансляції--чат-боти--аудіоконтент--стріми--бренд-сторінки--рекламний контент--пошукова активність--facebook--instagram--pinterest--twitter--социальные сети--соціальні мережі
Анотація:
Проанализировано продвижение рекламы посредством быстроменяющегося
SMM
-маркетинга. Внимание акцентировано на развитии следующих социальных сетей: Фейсбук, Инстаграм, Вконтакте, Пинтерест, Твиттер.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Філіна О. В.
Назва
: Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах
Місце публікування
: Економіка. Менеджмент. Бізнес: науковий журнал. - Київ: Державний університет телекомунікацій, 2020. - N 1 (31). - С. 75-81. - ISSN 2415-8089 (Шифр Е634638/2020/1 (31)). - ISSN 2415-8089
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
УДК
: 339.138:004.774.6CMS
Предметні рубрики:
Маркетинг
Інтернет
Интернет
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинг--соціальні медіа--социальные медиа--
smm
--контент--контентна стратегія--контентная стратегия--просування бізнесу--продвижение бизнеса
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)