Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=SMM<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 027.022:004.77
Автор(и) : Головаха, Сергій (молодший науковий співробітник НБУВ)
Назва : Наукова бібліотека в соціальних мережах
Місце публікування : Бібліотечний вісник: науково-теоретичний та практичний журнал/ НАН України. - Київ: Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2013. - № 1. - С.29-32. - ISSN 1029-7200 (Шифр Б31/2013/1). - ISSN 1029-7200
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
УДК : 027.022:004.77
Предметні рубрики: Бібліотечна справа
Библиотечное дело
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Обгрунтовується необхідність та виокремлюється механізми вікористання новітніх технологій у створенні іміджу сучасної наукової бібліотеки. Наводяться відповідальні приклади, аналізується вже набутий досвід, розглядються шляхи подальшого удосконалення брендінгу.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.304.15(4УКР)-5
Автор(и) : Башинська, Ірина Олександрівна (кандидат економічних наук; провідний викладач кафедри обліку, аналізу і аудиту Одеського національного політехнічного університету; м.Одеса)
Назва : Використання SMM промисловими підприємствами
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 12. - С. 360-369: табл., кол.іл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 338.45:621
ББК : 65.304.15(4УКР)-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика машиностроительной промышленности
Економіка машинобудівельної промисловості
Маркетинговые коммуникации
Маркетингові комунікації
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): инновационные технологии--інноваційні технології--інтернет-маркетинг--интернет-маркетинг--маркетинг в соціальних мережах--маркетинг в социальных сетях--исследовательская методология--дослідницька методологія--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--организационные инновации--організаційні інновації--практические рекомендации--практичні рекомендації--промышленные предприятия--промислові підприємства--машиностроительные предприятия--машинобудівні підприємства--репутационный менеджмент--репутаційний менеджмент--smm-специалисты--smm-спеціалісти--социальные сети--соціальні мережі--сравнительная аналитика--порівняльна аналітика--целевые аудитории--цільові аудиторії
Анотація: Розглянуті найбільш популярні у світі та в Україні соціальні мережі. Надано їхню порівняльну характеристику та обрано найбільш придатні з них для використання промисловими підприємствами. Проаналізовано активність машинобудівних підприємств України в соціальних мережах та розроблено рекомендації щодо практичного використання соцмереж: визначення цільової аудиторії підприємства, SMM-спеціаліста та оцінювання результатів роботи соцмереж для підприємства.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Степаненко, Елена (PR-менеджер и специалист по продвижению компании в социальных медиа)
Назва : SMM-прогноз: что ожидать от социальных сетей в 2017 году
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2016. - № 6. - С. 40-42: орн. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Маркетинг
Економіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): видеоконтент--онлайн-трансляции--чат-боты--аудиоконтент--стримы--бренд-страницы--рекламный контент--поисковая активность--вконтакте--відеоконтент--онлайн-трансляції--чат-боти--аудіоконтент--стріми--бренд-сторінки--рекламний контент--пошукова активність--facebook--instagram--pinterest--twitter--социальные сети--соціальні мережі
Анотація: Проанализировано продвижение рекламы посредством быстроменяющегося SMM-маркетинга. Внимание акцентировано на развитии следующих социальных сетей: Фейсбук, Инстаграм, Вконтакте, Пинтерест, Твиттер.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Філіна О. В.
Назва : Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах
Місце публікування : Економіка. Менеджмент. Бізнес: науковий журнал. - Київ: Державний університет телекомунікацій, 2020. - N 1 (31). - С. 75-81. - ISSN 2415-8089 (Шифр Е634638/2020/1 (31)). - ISSN 2415-8089
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 339.138:004.774.6CMS
Предметні рубрики: Маркетинг
Інтернет
Интернет
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--соціальні медіа--социальные медиа--smm--контент--контентна стратегія--контентная стратегия--просування бізнесу--продвижение бизнеса
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)