Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=C and S – наслідки і результат<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.580.25
Автор(и) : Штефан, Людмила Володимирівна
Назва : Концепція латерального мислення Е. Боно як основа активізації творчої діяльності майбутніх інженерів-педагогів
Місце публікування : Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2. - С. 27-33
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - табл.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74.580.25
Предметні рубрики: Вища професійна освіта
Высшее профессиональное образование
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ділові ігри--інженери-педагоги--кейс--латеральне мислення--тренінги--творча діяльність--деловые игры--инженеры-педагоги--латеральное мышление--тренинги--творческая деятельность--проблемна ситуація--наукові концепції--інженерно-педагогічна освіта--інноваційні технології--методи навчання--pmі: плюс – мінус – цікаво--c and s – наслідки і результат--apc – альтернативи, можливості, вибір--ago – цілі, спрямування, завдання--ri – метод випадкової стимуляції--шість капелюхів мислення
Анотація: Розглянуто підходи до адаптації концепції латерального мислення Е. Боно в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах впровадження інноваційних технологій. Серед методів цієї концепції подано такі, як методи: “Плюс – мінус – цікаво”; “Наслідки і результат”; “Альтернативи, можливості, вибір”, “Цілі, напрями, задачі ”, “Шість капелюхів мислення”. Їх використання в процесі організації навчальних тренінгів, ділових ігор, вирішення кейсів сприяє активізації творчої діяльності студентів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)