Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=історія зовнішньої реклами<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Москаленко І. В., Кугай Т. А., Бистрякова В. Н., Басанець О. П., Чернявький К. В.
Назва
: Роль та функція зовнішньої реклами в структурі сучасного міста
Місце публікування
: Технології та дизайн. - 2017. - № 2
Примітки
: В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ISSN:
2304-2605
УДК
: 339.138
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): зовнішня реклама--наружная реклама--внешняя реклама--візуальна реклама--визуальная реклама--історія реклами--история рекламы--
історія зовнішньої реклами
--история внешней рекламы--рекламна діяльність--рекламная деятельность--рекламні оголошення--рекламные объявления
Анотація:
Стаття виступає прямим зверненням до всього суспільства, і саме до «майстрів» реклами, що може сприяти конкретним обдуманим діям перед тим, як розповсюджувати по всій країні неграмотну та некоректну рекламу. Реклама стане успішнішою, лаконічною та приємною до сприйняття зору. І головне – вона почне рахуватися з пам’ятками архітектури та сучасними будівлями та спорудами.статья выступает в качестве прямого обращения ко всему обществу, и именно к «мастерам» рекламы, которое может способствовать конкретным обдуманным действиям перед тем, как распространять по всей стране неграмотную и некорректную рекламу. Реклама станет успешнее, лаконичной и приятной к восприятию зрения. И главное – она начнет считаться с достопримечательностями архитектуры и современными зданиями и сооружениями.The article serves as a direct appeal to the whole society, and that the «masters» of advertising that can promote advised to concrete action before the spread across the country are not competent and malicious advertisements. Advertising will become even more successful, concise and pleasant to the perception of view. And most importantly – it will begin to reckon with monuments and modern buildings and structures.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Технології_та_дизайн_2017_02\4.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)