Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=інформаційні технології в торгівлі<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Литовченко, Ірина
(доктор економічних наук).
Методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в інтернет-середовищі [] / І. Литовченко, М. Ботушан> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 8
. - С. 46-50 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Економіка
Економіка підприємств
Экономика
Экономика предприятий
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
електронна торгівля
--
інтернет-торгівля
--
маркетингові дослідження
--
інтернет-середовище
--
віртуальні підприємства
--
електронна комерція
--
інтернет-маркетинг
--
банерна реклама
--
контекстна реклама
--
віртуальні співтовариства
--
інформаційні технології в торгівлі
--
электронная торговля
--
интернет торговля
--
маркетинговые исследования
--
интернет среда
--
виртуальные предприятия
--
электронная коммерция
--
интернет-маркетинг
--
банерная реклама
--
контекстная реклама
--
виртуальные сообщества
--
информационные технологии в торговле
Анотація:
Запропоновано методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в інтернет-середовищі з позицій аналізу двох взаємозв'язаних площин: стан і тенденція розвитку віртуального ринку та аналіз сайту та діяльність щодо приваблення користувачів на корпоративний веб-ресурс. Розглянуто перспективні форми інтернет-присутності компанії: інформаційні посередники та віртуальні товариства.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Ботушан, Марія (кандидат економічних наук)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Дубовик, Т. В.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та реклами).
Етика інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі / Т. вВ. Дубовик> // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. -
№ 5/6
. - С. 94-97 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
інтернет-маркетингові комунікації
--
рекламні агентства
--
соціально-етичний маркетинг
--
етична інтерактивність
--
підприємства торгівлі
--
інформаційні технології в торгівлі
--
інтереси споживачів
--
конфіденційність
--
захист персональних даних
--
интернет-маркетинговые коммуникации
--
рекламные агентства
--
социально-этический маркетинг
--
этическая интерактивность
--
предприятия торговли
--
информационные технологии в торговле
--
интересы потребителей
--
конфиденциальность
--
защита персональных данных
Анотація:
Розглядаються наукові підходи застосування інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі з урахуванням концепції соціально-етичного маркетингу. Запропоновано модель взаємодії підприємств торгівлі зі споживачами й визначено основні критерії етичної інтерактивності та конфіденційності.
Знайти схожі
>
3.
Молодоженя, М. С.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки та фінансів підприємства).
Інноваційні проекти підприємств торгівлі / М. С. Молодоженя> // Економіка України. - 2016. -
№ 4
. - С. 92-103 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.1/5
ББК
65.42
Рубрики:
Економіка
Економіка торгівлі
Экономика
Экономика торговли
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність
--
економічне управління
--
інноваційні проекти торговельних підприємств
--
проекти розвитку
--
проектна діяльність підприємств
--
інформаційні технології в торгівлі
--
инновационная деятельность
--
экономическое управление
--
инновационные проекты торговых предприятий
--
проекты развития
--
проектная деятельность предприятий
--
информационные технологии в торговле
Анотація:
Розглянуто широке науково-практичних питань, які характеризують стан і визначають проблеми економічного управління інноваційними проектами. Розкрито економічну сутність інноваційних проектов розвитку підприємства. Використано методологію (ЕРМ), яка дозволяє оцінити показники економічної діяльності підприємства.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_Укр_2016_4\8.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
4.
65.421с-2
Г 97
Гуштан, Т. В.
(асистент кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
Концептуальні засади функціонування інформаційно-комунікаційної системи управління товарним асортиментом [Текст] / Т. В. Гуштан> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. -
№ 1
. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
330.341.339:144.004.9-047.82
ББК
65.421с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торгового предприятия
Економіка торговельного підприємства
Теория менеджмента
Теорія менеджменту
Кл.слова (ненормовані):
информационно-коммуникационные системы
--
інформаційно-комунікаційні системи
--
информационно-технологические базисы
--
інформаційно-технологічні базиси
--
категорийные менеджеры
--
категорійні менеджери
--
коммуникатционные каналы
--
комунікаційні канали
--
інформаційні технології в торгівлі
--
информационные технологии в торговле
--
розничная торговля
--
роздрібна торгівля
--
товарные ассортименты
--
товарні асортименти
--
управление ассортиментом
--
управління асортиментом
--
управленческие коммуникации
--
управлінські комунікації
--
центры ответственности
--
центри відповідальності
--
экономическая эффективность управления
--
економічна ефективність управління
Анотація:
Розглянуто основні засади категорійного менеджменту. Визначено мету категорійна менеджменту - забезпечення максимального задоволення потреб покупців і одночасно підвищені ефективності взаємодій між постачальником і продавцем. Наведено етапи формування і реалізації асортиментної політики, в яких бере участь категорійний менеджер, та зони його відповідальності. Розглянуто основні елементи інформаційно-комунікаційної системи та фактори, які впливають і вибір каналу комунікації. Охарактеризовано забезпечувальні системи, які є інформаційно-технопогічним базисом для вирішення функціональних задач категорійного менеджменту.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)