Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інформаційні агентства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 67.404.3
Автор(и) : Андреєв Д.В. (доктор юридичних наук; доцент; директор)
Назва : Особливості державної інформаційної політики з легітимізації влади механізмами інтернет-ресурсів
Місце публікування : Митна справа. - Одеса: Одеська національна юридична академія, 2015. - № 5. - С. 8-15
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 67.404.3
Предметні рубрики: Інформаційне право
Информационное право
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційне суспільство--засоби масової інформації--інтернет-ресурси--комунікації--інформаційно-комунікаційні технології--легітимізація влади--державна інформаційна політика--государственная информационная политика--информационное общество--средства массовой информации--интернет-ресурсы--коммуникации--информационно-коммуникационные технологии--легитимизация власти--інформаційні агентства--информационные агентства
Анотація: Розглядаються особливості державної інформаційної політики з легітимізації влади шляхом залучення до цього комунікаційного процесу новітніх засобів масової інформації. Зокрема досліджуються питання вдосконалення вітчизняного законодавства у сфері регулювання інформаційно-комунікаційних відносин. Особлива увага приділяється проблемам правового забезпечення діяльності інформаційних агенств та інших інтернет-ресурсів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрощук Г. (кандидат економічних наук; судовий експерт; завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН України; м. Київ)
Назва : Захист фотографій, розміщених у соціальних мережах, на прикладі справи фотографа Морела
Місце публікування : Інтелектуальна власність в Україні. - 2017. - № 8. - С. 25-31. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2017/8). - ISSN 1608-6422
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263)
УДК : 347.77
Предметні рубрики: Интеллектуальная собственность
Інтелектуальна власність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): интеллектуальная собственность--інтелектуальна власність--соціальні мережі--социальные сети--фотографії--фотографии--права користувачів--права пользователей--контент--інтернет--интернет--обмін даними--обмен данными--професійні фотографи--профессиональные фотографы--інформаційні агентства--информационные агентства--авторські права--авторские права--судові спори--судебные споры
Анотація: В статті розглядається справа фотографа Морела, що стосується використання фотографій, розміщених у соціальних мережах.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 747
Автор(и) : Сафронова О. О., Стрільчук М. О., Агліуллін Р. М., Донець К. В.
Назва : Особливості формування дизайну інтер'єру сучасних інформаційних агентств
Місце публікування : Технології та дизайн. - 2017. - № 4: рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ISSN: 2304-2605
УДК : 747
Предметні рубрики: Интерьер
Інтер'єр
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні агентства--дизайн інтер’єрів--приміщення офісів--корпоративний стиль--информационные агентства--дизайн интерьеров--помещения офисов--корпоративный стиль--концептуальні моделі--концептуальные модели--функціональна модель--функциональная модель--організаційна модель--организационная модель--модель соціального офісу--модель социального офиса
Анотація: Визначено принципи формування дизайну приміщень інформаційних агентств, що відповідають сучасним вимогам. Використано методи: літературно-системного аналізу наукових публікацій за тематикою дослідження; натурного обстеження, фотофіксації стану дизайну вітчизняних інформаційних агентств національного рівня; функціонального, морфологічного та структурного аналізів інтер’єрів офісів ряду відомих інформаційних агентств України і світу; узагальнення отриманих результатів дослідження, синтезу висновків і пропозицій. Узагальнені основні фактори впливу на формування дизайну офісного простору інформаційних агентств і визначені підходи до їх дизайну в контексті сучасних тенденцій дизайну офісного простору. Наукова новизна. Визначені основні принципи дизайну інтер’єру інформаційних агентств в контексті сучасних тенденцій дизайну офісного простору. Окреслено проблеми, що є типовими в концепції оформлення простору інформаційних агентств України, визначені підходи до їх дизайну.
Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Технології_та_дизайн_2017_04\2.pdf
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)