Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=інформаційні агентства<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 67.404.3
Автор(и)
: Андреєв Д.В. (доктор юридичних наук; доцент; директор)
Назва
: Особливості державної інформаційної політики з легітимізації влади механізмами інтернет-ресурсів
Місце публікування
: Митна справа. - Одеса: Одеська національна юридична академія, 2015. - № 5. - С. 8-15
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 67.404.3
Предметні рубрики:
Інформаційне право
Информационное право
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): інформаційне суспільство--засоби масової інформації--інтернет-ресурси--комунікації--інформаційно-комунікаційні технології--легітимізація влади--державна інформаційна політика--государственная информационная политика--информационное общество--средства массовой информации--интернет-ресурсы--коммуникации--информационно-коммуникационные технологии--легитимизация власти--
інформаційні агентства
--информационные агентства
Анотація:
Розглядаються особливості державної інформаційної політики з легітимізації влади шляхом залучення до цього комунікаційного процесу новітніх засобів масової інформації. Зокрема досліджуються питання вдосконалення вітчизняного законодавства у сфері регулювання інформаційно-комунікаційних відносин. Особлива увага приділяється проблемам правового забезпечення діяльності інформаційних агенств та інших інтернет-ресурсів.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Андрощук Г. (кандидат економічних наук; судовий експерт; завідувач лабораторії правового забезпечення розвитку науки і технологій НДІ ІВ НАПрН України; м. Київ)
Назва
: Захист фотографій, розміщених у соціальних мережах, на прикладі справи фотографа Морела
Місце публікування
: Інтелектуальна власність в Україні. - 2017. - № 8. - С. 25-31. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2017/8). - ISSN 1608-6422
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263)
УДК
: 347.77
Предметні рубрики:
Интеллектуальная собственность
Інтелектуальна власність
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): интеллектуальная собственность--інтелектуальна власність--соціальні мережі--социальные сети--фотографії--фотографии--права користувачів--права пользователей--контент--інтернет--интернет--обмін даними--обмен данными--професійні фотографи--профессиональные фотографы--
інформаційні агентства
--информационные агентства--авторські права--авторские права--судові спори--судебные споры
Анотація:
В статті розглядається справа фотографа Морела, що стосується використання фотографій, розміщених у соціальних мережах.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 747
Автор(и)
: Сафронова О. О., Стрільчук М. О., Агліуллін Р. М., Донець К. В.
Назва
: Особливості формування дизайну інтер'єру сучасних інформаційних агентств
Місце публікування
: Технології та дизайн. - 2017. - № 4: рис.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ISSN:
2304-2605
УДК
: 747
Предметні рубрики:
Интерьер
Інтер'єр
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
інформаційні агентства
--дизайн інтер’єрів--приміщення офісів--корпоративний стиль--информационные агентства--дизайн интерьеров--помещения офисов--корпоративный стиль--концептуальні моделі--концептуальные модели--функціональна модель--функциональная модель--організаційна модель--организационная модель--модель соціального офісу--модель социального офиса
Анотація:
Визначено принципи формування дизайну приміщень інформаційних агентств, що відповідають сучасним вимогам. Використано методи: літературно-системного аналізу наукових публікацій за тематикою дослідження; натурного обстеження, фотофіксації стану дизайну вітчизняних інформаційних агентств національного рівня; функціонального, морфологічного та структурного аналізів інтер’єрів офісів ряду відомих інформаційних агентств України і світу; узагальнення отриманих результатів дослідження, синтезу висновків і пропозицій. Узагальнені основні фактори впливу на формування дизайну офісного простору інформаційних агентств і визначені підходи до їх дизайну в контексті сучасних тенденцій дизайну офісного простору. Наукова новизна. Визначені основні принципи дизайну інтер’єру інформаційних агентств в контексті сучасних тенденцій дизайну офісного простору. Окреслено проблеми, що є типовими в концепції оформлення простору інформаційних агентств України, визначені підходи до їх дизайну.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Технології_та_дизайн_2017_04\2.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)