Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтереси споживачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Торяник В. М. (доцент Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ; кандидат політичних наук)
Назва : Споживча політика місцевих органів влади: напрями та проблеми реалізації
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011. - № 1. - С. 152-155
Примітки : Бібліографія: С. 155 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 32.01
ББК : 66.04
Предметні рубрики: Політика. Політологія
Политика. Политология
Анотація: У статті характеризуються основні повноваження, права та обов'язки місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування під час розробки і реалізації споживчої політики.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Дубовик Т. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та реклами)
Назва : Етика інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі
Місце публікування : Економічний часопис ХХІ: науковий журнал. - К, 2014. - № 5/6. - С. 94-97: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - статья на английском языкеВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-маркетингові комунікації--рекламні агентства--соціально-етичний маркетинг--етична інтерактивність--підприємства торгівлі--інформаційні технології в торгівлі--інтереси споживачів--конфіденційність --захист персональних даних--интернет-маркетинговые коммуникации--рекламные агентства--социально-этический маркетинг--этическая интерактивность--предприятия торговли--информационные технологии в торговле--интересы потребителей--конфиденциальность--защита персональных данных
Анотація: Розглядаються наукові підходи застосування інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі з урахуванням концепції соціально-етичного маркетингу. Запропоновано модель взаємодії підприємств торгівлі зі споживачами й визначено основні критерії етичної інтерактивності та конфіденційності.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Решетілова, Тетяна (доктор економічних наук ; професор ; завідувач кафедри маркетингу)
Назва : Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2017. - N 1. - С. 58-62: табл. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживчий попит--споживчі спільноти--характеристики інноваційних товарів--комунікації споживачів--планування маркетингових комунікацій--атрибути інноваційних товарів--інтереси споживачів--комунікації підприємств зі споживачами--потребительский спрос--потребительские сообщества--характеристики инновационных товаров--коммуникации потребителей--планирование маркетинговых коммуникаций--атрибуты инновационных товаров--интересы потребителей--коммуникации предприятий с потребителями
Анотація: Підкреслено, що процес виведення інноваційних товарів на ринок є достатньо ризиковим, навіть коли товар має очевидні переваги для споживачів. Автор пропонує використовувати процес комунікації підприємства зі споживачем на етапі створення інноваційного товару та надає примірний план такої взаємодії.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 338.24
Автор(и) : Мандибура В. О. (доктор економічних наук; професор; головний науковий співробітник відділу економічної теорії), Хижняк В. О.
Назва : Основна суперечність відносин споживчого ринук та шляхи її подолання
Місце публікування : Економіка України: науковий журнал/ Міністерство економічного розвитку і торгівлі України; Міністерство фінансів України; Національна академія наук України. - К, 2018. - № 3. - С. 69-88: рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 338.24
ББК : 65.050
Предметні рубрики: Економіка
Управління економікою
Экономика
Управление экономикой
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): антагоністична суперечність споживчого ринку--інтереси споживачів--захист прав споживачів--інститут довіри--інтереси бізнесу--загрози споживачів--маркетинг--консюмеризм--механізми подолання антагонізмів споживчого ринку--механізм забезпечення якості товарів споживання--інститут довіри споживачів--антагонистическое противоречие потребительского рынка--интересы потребителей--защита прав потребителей--институт доверия--интересы бизнеса--угрозы потребителей--механизмы преодоления антагонизмов потребительского рынка--механизм обеспечения качества товаров потребления
Анотація: Розглянуто мотивації та інтереси суб'єктів споживчого ринку, що зумовлюють антагоністичну суперечність. Розкрито основні фактори зростання реальних загроз для населення, які виникають унаслідок виробництва і реалізації небезпечних для здоров'я і життя людини товарів, насамперед продуктової групи. На прикладі країн з розвинутою ринковою економікою показано особливості формування інституту довіри на засадах взаємодії інститутів консюмеризму і маркетингу. Охарактеризовано етапи та основні показники стану реалізації політики захисту інтересів суб'єктів споживчого ринку. Доведено небезпеку реалізації державою політики лібералізації підприємницької діяльності за умови згортання механізмів захисту прав споживачів та необхідність забезпечення незворотної економіко-правової відповідальності бізнесу за якість і безпеку товарів кінцевого споживання. Показано напрями подолання антагонізмів споживчого ринку шляхом запровадження ефективних механізмів посилення адекватної відповідальності бізнесу в разі злочинно-шахрайських порушень прав споживачів та невиконання умов безпеки товарів для здоров'я і життя людини.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)