Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтегровані уроки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-54 
1.


    Хайруліна, Василина (доктор філософії; член-кореспондент НАПН України; заслужений працівник освіти України).
    Ідеї Василя Сухомлинського у розбудові музейного середовища сучасної школи / В. Хайруліна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2018. - № 1/2. - С. 17-20 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
музейна педагогіка -- музейная педагогика -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогіка добротворення -- педагогика благотворительности -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- музейне середовище -- музейная среда -- форми роботи -- формы работы -- творча спадщина педагогів -- творческое наследие педагогов
Анотація: Йдеться про досвід створення музейного середовища в Українському коледжі імені В. О. Сухомлинського. Розглянуто сутність новітніх та традиційних форм роботи: музейні уроки, уроки філософствування, майстер-класи, круглі столи, спілкування допитливих, презентації проектної діяльності, конкурси знавців казок В. О. Сухомлинського та малюнків до казок Василя Олександровича. Обгрунтовано актуальність ідей В. О. Сухомлинського для розвитку музейної педагогіки.


Дод.точки доступу:
Ушинський, Костянтин Дмитрович (педагог ; 1823-1871) \о нем\; Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\; Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Соснова, Валентина (вчитель української мови та літератури).
    Імпресіонізм у літературі та художній культурі [Текст] / В. Соснова // Дивослово : науково-методичний журнал. - 2011. - № 12. - С. 6-11 : ил. . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

   Європа
    Европа

Кл.слова (ненормовані):
плани уроків -- художня культура -- мистецтвознавство -- особистісно зорієнтоване виховання -- українська література -- українські письменники -- художники -- напрями в мистецтві -- імпресіонізм -- інтегровані уроки -- планы уроков -- художественная культура -- искусствоведение -- личностно ориентированое воспитание -- украинская литература -- украинские писатели -- художники -- направления в искусстве -- импрессионизм -- интегрированые уроки
Анотація: План особистісно зоррієнтованого інтегрованого уроку худложньої культури і української літератури з теми імпресіонізм в літературі та живописі", під час якого імпресіонізм як художній напрямок вивчається на прикладі творів М.Коцюбинського К.Моне та А.Сіслея.

Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.Свєтлова

Дод.точки доступу:
Самохвалова, Яна (вчитель художньої культури СЗШ №44 м.Дніпродзержинська); Коцюбинський, Михайло Михайлович (письменник) \о нем\; Моне, Клод (художник ; 1840-1926) \о нем\; Сіслей, Альфред (художник) \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.12.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Осницька, Тетяна (учитель української мови і літератури; Березнівський лісовий коледж; Рівненська область).
    Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основінй школі / Т. Осницька // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 37-43. - Бібліографія : С.43 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення фольклору в школі -- изучение фольклора в школе -- интегрированное обучение -- интегрированные уроки -- інтегроване навчання -- інтегровані уроки -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- музичний фольклор -- музыкальный фольклор -- украинский фольклор -- український фольклор
Анотація: Розглянуто питання інтегрованого вивчення усної народної поетичної творчості й музики на уроках української літератури. Подано літературний матераіл із тем фольклору, що вивчаються у 5 - 9 класах на уроках української літератури.


Знайти схожі

4.


    Кучеренко, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент Уманського державного пед. університету ім. Павла Тичини).
    Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови / І. Кучеренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Бібліографія : С.14 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интегрированные уроки -- інтегровані уроки -- межпредметная интеграция -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- нетрадиционные уроки -- нетрадиционные формы обучения -- нетрадиційні уроки -- нетрадиційні форми навчання -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: У статті аналізуються інтегровані уроки як вид нетрадиційних уроків мови, розкриваються особливості структури і технології проведення інтегрованих уроків.


Знайти схожі

5.


    Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Інтегроване навчання: технологічний аспект / О. Мариновська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 32-36 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція змісту навчання -- інтеграція як засіб навчання -- технології інтегрованного навчання -- інтегровані уроки -- интеграция содержания обучения -- интеграция как средство обучения -- технологии интегрированного обучения -- интегрированные уроки -- суть технологій -- сущность технологий -- теоретичні концепти -- теоретические концепты -- технологічні концепти -- технологические концепты -- етапи інтегрованних уроків -- этапы интегрированных уроков -- концептуальні ідеї -- концептуальные идеи -- технологічна логіка -- технологическая логика -- практичний концепт -- практический концепт
Анотація: Розкрито теоретико-методологічні засади технології інтегрованого навчання: методологічний, теоретичний, технологічний та практичний концепти. Обгрунтовано цільові орієнтири технології, концептуальні ідеї, технологічна логіка й технологічний продукт.



Знайти схожі

6.


    Чорна, Наталія (вчитель початкових класів вищої категорії; старший учитель ).
    Інтегрований урок з інтерактивними методами навчання, 4 клас / Н. Чорна // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 50-52. : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання фізичної культури

   Методика преподавания физической культуры

   Методика викладання основ здоров’я

   Методика преподавания основ здоровья

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- 4 клас -- 4 класс -- фізична культура -- физическая культура -- основи здоров’я -- основы здоровья -- санітарно-гігієнічні правила -- санитарно-гигиенические правила -- порушення гостроти зору -- нарушения остроты зрения -- здоровий спосіб життя -- здоровый способ жизни -- вправи для очей -- упражнения для глаз
Анотація: Надається розробка інтегрованого уроку для 4 класу, який об’єднує предмети фізична культура і основи здоров’я. Урок має на меті сприяти формуванню в учнів потреби дотримуватись санітарно-гігєнічних правил щодо профілактики порушень гостроти зору, розвивати інтерес до виконання відповідних вправ для очей, розвивати бажання слідувати здоровому способу життя.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\17.pdf

Знайти схожі

7.


    Рак, Любов (вчитель початкових класів вищої категорії; старший вчитель Миронівської ЗШ І-ІІ ст. Світловодської районної ради Кіровоградської області).
    Інтегрований урок з математики та природознавства у 2 класі / Л. Рак // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 22-25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- молодші школярі -- младшие школьники -- математика -- природознавство -- природоведение -- розробки уроків -- разработки уроков -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- 2 клас -- 2 класс -- способи віднімання -- способы вычитания -- розв’язування задач -- решение задач -- прийоми обчислення -- приемы вычисления -- обчислювальні навички -- вычислительные навыки -- логічне мислення -- логическое мышление -- любов до птахів -- любовь к птицам -- зимуючі птахи -- зимующие птицы -- допомога птахам -- помощь птицам
Анотація: Надається розробка інтегрованого уроку з математики та природознавства у 2 класі за темою "Три способи віднімання виду 40-27. Розв’язування задач." Розробка ставить на меті навчити учнів прийомів обчислення випадків виду 40-27, опрацювати обчислювальні навички, пов’язані з прийомами обчислень різного виду, розвивати логічне мислення та виховувати любов до птахів, викликати бажання допомагати зимуючим птахам.

Утримувачі документа:
Cумська міська ЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

8.


    Шимко, Анна (вчитель початкових класів ).
    Інтегрований урок у 1 класі : (Українська мова, природознавство, математика, трудове навчання) / А. Шимко // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 44-46. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання української мови

   Методика преподавания украинского языка

   Методика викладання природознавства

   Методика викладання трудового навчання

   Методика преподавания трудового обучения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- 1 клас -- 1 класс -- українська мова -- украинский язык -- природознавство -- природоведение -- математика -- трудове навчання -- трудовое обучение -- листяні дерева -- лиственные деревья -- хвойні дерева -- хвойные деревья -- звукова модель слів -- вуковая модель слов -- склад числа 10 -- состав числа 10 -- природний матеріал -- природный материал -- каштани -- каштаны -- шишки -- розробки уроків -- разработки уроков
Анотація: Надається розробка інтегрованого уроку для 1 класу, на якому діти мають навчитися відрізняти та порівнювати листяні та хвойні дерева, закріпити вміння складати звукову модель слів, повторити склад числа 10, виконати роботу з природним матеріалом (створення чоловічків з каштану або шишки за вибором).

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\14.pdf

Знайти схожі

9.


    Глухова, Валентина (вчитель початкових класів ).
    Інтегрований урок у 2 класі : Природознавство, читання, образотворче мистецтво / В. Глухова // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 46-47. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання природознавства

   Методика преподавания природоведения

   Методика викладання літературного читання

   Методика преподавания литературного чтения

   Методика викладання мистецтва

   Методика преподавания искусства

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- 2 клас -- 2 клас -- природознавство -- природоведение -- образотворче мистецтво -- изобразительное искусство -- ознаки весни -- признаки весны -- образи природи -- образы природы -- графіка -- графика -- виразне читання -- выразительное чтение -- поетичні твори -- поэтические произведения -- екологічна культура -- экологическая культура -- розробки уроків -- разработки уроков
Анотація: Надається розробка інтегрованого уроку для 2 класу за темою "Ознаки весни. Образи природи у творах Т. Г. Шевченка. Засоби виразності графіки." Інтегруються природознавство, літературне читання, образотворче мистецтво. Урок має на меті виховувати інтерес до творчості Тараса Шевченка, закріпити навички виразного читання поетичних творів, уміння словесно і графічно зображати картини природи, виокремлювати і знати ознаки весни, формувати екологічну культуру.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\15.pdf

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \про нього\

Знайти схожі

10.


    Грицюк, Ярослава (вчитель вищої категорії; старший вчитель).
    Інтегрований урок у 3 класі : Природознавство. Основи здоров’я / Я. Грицюк, Н. Білецька // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 48-49. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання природознавства

   Методика преподавания природоведения

   Методика викладання основ здоров’я

   Методика преподавания основ здоровья

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- 3 клас -- 3 класс -- природознавство -- природоведение -- основи здоров’я -- основы здоровья -- розробки уроків -- разработки уроков -- енергозбереження -- энергосбережение -- члени родини -- члены семьи -- природні ресурси -- природные рессурсы -- взаємодія членів родини -- взаимодействие членов семьи -- економія грошових ресурсів -- экономия денежных рессурсов
Анотація: Надається розробка інтегрованого уроку для 3 класу за темою " Як зберегти тепло і світло в нашому домі. Взаємодія членів родини". Урок має на меті поглибити знання дітей про взаємодію членів родини у виконанні спільних завдань, розвивати вміння співпрацювати. Урок організовано таким чином, щоб діти продовжували вчитись дбати про своє здоров’я та здоров’я оточуючих, бережливо ставилися до природних ресурсів та власних коштів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_3\16.pdf

Дод.точки доступу:
Білецька, Наталія (вчитель ІІ категорії)

Знайти схожі

11.


    Гудзь, Світлана (вчитель початкових класів Київської інжерної гімназії; спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії).
    Інтегрований урок у 3 класі : (Українська мова, читання, образотворче мистецтво, музика) / С. Гудзь // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 20-21. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- розробки уроків -- разработки уроков -- 3 клас -- 3 класс -- українська мова -- украинский язык -- читання -- чтение -- образотворче мистецтво -- изобразительное искусство -- музика -- музыка -- прикметники -- имя прилагательное
Анотація: Надається розробка інтегрованого уроку для 3 класу за темою "Загальне поняття про прикметник. Значення прикметників у мовленні". Даний урок інтегрує роботу вчителя з української мови, читання, образотворчого мистецтва та музики.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\7.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

12.


    Стрюк, Тетяна (учителька).
    Інтегрований урок у 4 класі (Літературне читання, трудове навчання, предмет "Я у світі") / Т. Стрюк // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 24-26. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- народознавство -- народоведение -- Різдво -- Рождество -- зимові свята -- зимние праздники -- штучні матеріали -- искусственные материалы -- синтепон -- розробка уроків -- разработка уроков -- 4 клас
Анотація: Надається розробка інтегрованого уроку для 4 класу, який має на меті ознайомити учнів з творчістю письменниці Юлії Смаль, розширити знання дітей про Різдво та удосконалювати навички роботи зі штучними матеріалами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\8.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Смаль, Юлія \про неї\; Перед Святвечором \о произв.\Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах \о произв.\

Знайти схожі

13.


    Редька, Тетяна (старший учитель української мови та літератури; Київ).
    Інтелектуальна гра для учнів 10 класу (Інтегрований урок з української мови, української та зарубіжної літератур) / Т. Редька, Т. Поята // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 5. - С. 58-60. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- интегрированные уроки -- интеллектуальная игра -- інтегровані уроки -- інтелектуальна гра -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- урок-гра -- урок-игра
Анотація: Автори статті пропонують розробку інтегрованого уроку-гри для учнів 10 класу.


Дод.точки доступу:
Поята, Тетяна

Знайти схожі

14.


    Остаф, Ярослава (учитель української мови та літератури СШ № 87 м. Києва; учитель-методист).
    Бінарний урок як форма реалізації міжпредметних зв'язків / Я. Остаф, О. Гентош // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 24-28. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

   Україна
    Украина

    Канада

Кл.слова (ненормовані):
бинарные уроки -- бінарні уроки -- география Украины -- интегрированные уроки -- інтегровані уроки -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- топонимика -- топонімія -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Подано бінарний урок української мови та географії, на якому предметом вивчення (аналізу) виступають багатопланові об'єкти, інформація про сутність яких міститься в різних навчальних предметах.


Дод.точки доступу:
Гентош, Ольга

Знайти схожі

15.


    Полещук, Наталя (вчитель математики; вчитель вищої категорії).
    Бінарний урок: пошук шляхів інтеграції знань, формування цілісної картини світу / Н. Полещук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 71-75 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання -- методика преподавания -- розробка уроків -- разработка уроков -- бінарні уроки -- бинарные уроки -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- ознаки бінарного уроку -- признаки бмнарного урока -- математика
Анотація: Обгрунтовано доцільність та ефективність використання інтегрованих курсів та наведено приклади фрагментів бінарних уроків. Доведено, що ідея інтегрованого навчання передбачає досягнення мети якісної освіти, тобто освіти конкурентоздатної, самостійної людини, з можливостями творчо самоутверджуватися у різних соціальних сферах.


Знайти схожі

16.


    Кацубо, Яна (вчитель початкових класів).
    Відкритий інтегрований урок у 2 класі / Я. Кацубо // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 37-39. : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання математики

   Методика преподавания математики

   Методика викладання основ здоров’я

   Методика преподавания основ здоровья

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- математична освіта -- математическое образование -- розробки уроків -- разработки уроков -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- основи здоров’я -- основы здоровья -- математика -- математика -- культура поведінки -- культура поведения -- віднімання чисел -- вычитание чисел -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- столові прибори -- столовые приборы -- сніданок -- завтрак -- етиткет за столом -- этикет за столом -- охайність -- аккуратность -- дитячий організм -- детский организм -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- відкриті інтегровані уроки -- открытые интегрированные уроки
Анотація: Пропонується розробка інтегрованого, нестандартного уроку з математики та основ здоров’я у 2 класі. Метою даного уроку є ознайомлення учнів з прийомами обчислень для випадків віднімання виду 40-8 та формування поняття про етикет за столом, виховування охайності. Під час уроку планується практично навчити дітей користуватися столовими приборами та довести важливість сніданку для дитячого організму.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\14.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

17.


    Рощенко, Т. (учитель початкових класів; гімназія № 154; м. Київ).
    Весело місто Алфавіт / Т. Рощенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 36-38. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
інтегрований урок навчання грамоти (читання і письмо) і комп'ютерної азбуки
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення алфавіту -- изучение алфавита -- интегрированные уроки -- інтегровані уроки -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання грамоти -- навчання читанню -- обучение грамоте -- обучение чтению -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Розробка інтегрованого уроку навчання грамоти (вивчення алфавіту, читання, комп'ютерної азбуки).


Знайти схожі

18.


    Биконь, Тетяна (учитель української мови і літератури гімназії "Столиця" м. Києва).
    Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови в системі компетентнісної мовної освіти / Т. Биконь // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 45-49. - Література : С.49 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интегрированные уроки -- інтегровані уроки -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- лингводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання морфології -- обучение морфологии -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Пропонуються інтегровані уроки засвоєння нових знань у 6 класі в процесі вивчення української мови.


Знайти схожі

19.


    Барзиловська, Ніна (вчитель трудового навчання; старший учитель).
    Виготовлення вишитого виробу : інтегрований урок у 9-му класі з трудового навчання, образотворчого мистецтва та музики / Н. Барзиловська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 79-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- трудове навчання -- трудовое обучение -- образотворче мистецтво -- изобразительное искусство -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- 9 клас -- 9 класс
Анотація: Розробка інтегрованого уроку з трудового навчання, образотворчого мистецтва та музики для учнів 9 класу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.
   656.2
   П 78


    Бобиль, С. В.
    Використання інтегрованих уроків на заняттях з вивчення російської мови іноземними студентами / С. В. Бобиль // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доповідей 73 Міжнародної науково-практичної конференції. 23.05-24.05.2013 / Днепропетр. нац. ун-т ж.-д. тр-та им. акад. В. Лазаряна, Науч.- произв. предприятие "Укртрансакад". - Д., 2013 = Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта. - С. 292-294
УДК
Рубрики: Освіта
   Мовознавство

   Образование

   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення мов -- інтегровані уроки -- іноземні студенти -- вища освіта -- праці ДІІТу -- КГД -- изучение языков -- интегрированные уроки -- иностранные студенты -- высшее образование -- труды ДИИТа


Дод.точки доступу:
Бобыль, С. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-54 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)