Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтегровані маркетингові комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Жебровська, Олена (аспірант)
Назва : Використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні товарів та послуг класу "люкс"
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К, 2014. - № 9. - С. 44-46: табл.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетингові комунікації
Экономика
Маркетинговые коммуникации
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--інтегровані маркетингові комунікації--товари класу люкс--послуги класу люкс--преміум-клас--просування товарів--маркетингова політика--зарубіжний досвід--інновації в рекламі--маркетинговые коммуникации--интегрированные маркетинговые коммуникации--товары класса люкс--услуги класса люкс--преиум-класс--продвижение товаров--маркетинговая политика--зарубежный опыт--инновации в рекламе
Анотація: Досліджено доцільність, практику та особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні на ринку товарів та послуг класу «люкс». Розглянуто трансформацію сутності поняття ІМК від етапу виникнення передумов їх створення до більш розширених формулювань сучасних авторів. Визначено узагальнюючі етапи реалізації програми ІМК з наведенням прикладів відомих іноземних компаній. Проаналізовано доцільність використання найсучасніших каналів комунікацій
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.262.1в7-5
Автор(и) : Дінчер, Хасан (старший викладач кафедри фінансів та банківської справи Університету Бейкент; м.Стамбул; Туреччина; PhD (фінанси)), Хаджіоглу, Юміт, Їлмаз, Реджеп
Назва : Вплив рівня інтегрованої маркетингової комунікації на показники роботи банків : аналіз за методом fuzzy VIKOR
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 5. - С. 247-260: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.262.1в7-5 + 65.053в
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Банковская система
Банківська система
Экономический анализ
Економічний аналіз
Анотація: Описано ланцюгову реакцію банківських банкрутств у розвинених економіках і можливість суверенних дефолтів при рекордних показниках кредитних дефолтів, при цьому вжиті урядом заходи призвели до негативного впливу на показники роботи банків. Жорстка конкуренція на фінансовому ринку з відносно невеликим прибутком і нові механізми регулювання банківської діяльності призвели до обмеження розвитку банків на ринках капіталу. Підхід інтегрованої маркетингової комунікації (IMC) зіставляє ефективні маркетингові і корпоративні стратегії. Результати аналізу за методом fuzzy VIKOR показали, що 1) ефективна робота банку залежить як від фінансових, так і від нефінансових параметрів; 2) ефективні маркетингові заходи покращують показники роботи; 3) IMC зв'язує маркетингові операції і стратегії; 4) підхід інтегрованої маркетингової комунікації дозволяє перевершити конкуруючі банки; 5) акційні показники банків із системою IMC визначають рейтинг банку.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Новикова І. В., Черненко С. В.
Назва : Організація інтегрованих маркетингових комунікацій
Місце публікування : Економіка. Менеджмент. Бізнес: науковий журнал. - Київ: Державний університет телекомунікацій, 2014. - N 1 (9). - С. 128-136: іл. - ISSN 2415-8089 (Шифр Е634638/2014/1 (9)). - ISSN 2415-8089
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/227/225Повний текстРежим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/7Зміст
УДК : 659.19
Предметні рубрики: Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегровані маркетингові комунікації--интегрированные маркетинговые коммуникации--підприємство--предприятие--ринкові партнери--рыночные партнёры--комунікаційна політика--коммуникационная политика--маркетингові комунікаційні інструменти--маркетинговые коммуникационные инструменты
Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Литовченко І. Л. (доцент кафедри маркетингу; завкафедрою), Шкурупська І. О.
Назва : Оцінка синергетичного ефекту від застосування інтегрованих маркетингових комунікацій
Місце публікування : Економіка України: науковий журнал/ Міністерство економічного розвитку і торгівлі України; Міністерство фінансів України; Національна академія наук України. - К, 2015. - № 5. - С. 29-39: рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетингова діяльність
Экономика
Маркетинговая деятельность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегровані маркетингові комунікації--маркетингові комунікації--маркетингова діяльність підприємств--синергетичний ефект--ефективність інтегрованих маркетингових комунікацій--економічне моделювання--интегрированные маркетинговые коммуникации--маркетинговые коммуникации--маркетинговая деятельность предприятий--синергетический эффект--эффективность интегрированных маркетинговых коммуникаций--экономическое моделирование
Анотація: Розглянуто основні підходи до оцінки синергетичного ефекту, який виникає при використанні інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) для просування підприємствами різних товарів і послуг. Запропоновано інструмент оцінки даного ефекту за допомогою ідентифікаційної моделі, яка функціонально описує нелінійну залежність ефективності ІМК від частки затрат на них у маркетинговому бюджеті підприємства. Відповідно до моделі описано криві ефективності ІМК для різних типів підприємств (за раніше встановленими кластерами).
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422с-5
Автор(и) : Дубовик Т.В. (Київський національний торговельно-економічний університет; Україна)
Назва : Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 3. - С. 168-173: рис. (Шифр А9/2012/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422с-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика внутренней торговли
Економіка внутрішньої торгівлі
Анотація: Розглядаються наукові підходи до вивчення поняття потенціалу інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ, досліджено матричну модель управління потенціалом інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі ІНТЕРНЕТ.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)