Пошуковий запит: <.>K=інтегровані бізнес-структури<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Генущак-Єфіменко Л.М. Особливості формування інтегрованих бізнес-структур/Л. М. Генущак-Єфіменко, І. В. Коберник // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2012,N № 3.-С.154-160
|
>2.
| Коберник І.В. Особливості інтеграціних процесів підприємств/І. В. Коберник // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2012,N № 10.-С.124-130
|
>3.
| Коберник І.В. Особливості формування організаційного забезпечення процесами управління інтегрованими структурами бізнесу/І. В. Коберник // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 4.-С.187-192
|
>4.
| Ганущак-Єфіменко Л.М. Механізм управління розвитком інноваційного потенціалу на основі інтеграційної взаємодії/Л. М. Ганущак-Єфіменко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 5.-С.79-81
|
>5.
| Кукса І.М. Організаційно-економічний механізм державного регулювання інноваційної діяльності АПК/І. М. Кукса // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 10.-С.125-128
|
>6.
| Ганущак-Єфіменко Л.М. Методичні засади стратегічного управління портфелем бізнесу інтерованих бізнес-структур/Ганущак-Єфіменко Л.М. // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2014,N № 6.-С.197-204
|
>7.
| Коберник І.В. Інструментарій механізму формування інтегрованих структур бізнесу на сучасному етапі розвитку економіки/І. В. Коберник // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2014,N № 9.-С.211-217
|
>8.
| Коберник І.В. Концептуальні основи та напрями процесу управління інноваційним розвитком інтегрованих структур бізнесу в контексті становлення в Україні економіки знань/І. В. Коберник // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2015,N № 6.-С.53-57
|
>9.
| Ніфатова О.М. Розвиток ринку зливань і поглинань в Україні/О. М. Ніфатова // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2016,N № 10.-С.3-7
|
>10.
| Ніфатова О.М. Формалізоване представлення інтегрованого брендингу/О. М. Ніфатова // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2017/1,N № 12.-С.157-163
|
|