Пошуковий запит: <.>K=інтегроване навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Мхитарян Ольга Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень/Ольга Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2009,N № 4.-С.11-15
|
>2.
| Мітрясова О. П. Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі/О. П. Мітрясова // Педагогіка і психологія, 2009,N № 2.-С.104-111
|
>3.
| Зайцева Л. І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі/Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія. -К.:АПН України, 2010,N № 1.-С.27-37
|
>4.
| Осницька Т. Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основінй школі/Т. Осницька // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2011,N № 5.-С.37-43
|
>5.
| Бондар В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен/В. Бондар // Рідна школа. -К:ПП "Видавництво "Рідна школа", 2011,N № 3.-С.10-14
|
>6.
| Галицька Н. І. Інклюзивна освіта. Інтегроване навчання в початковій школі/Н. І. Галицька // Безпека життєдіяльності, 2013,N № 8.-С.27-29
|
>7.
| Братко В. Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5 клас)/В. Братко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2013,N № 7.-С.30-34
|
>8.
| Трібушна С. Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії/С. Трібушна // Рідна школа. -Київ, 2014,N № 12.-С.48-51
|
>9.
| Лебедєва С. Хмаринка кличе до гри/С. Лебедєва, І. Кліценко // Дошкільне виховання, 2016,N № 5.-С.28-29
|
>10.
| Ягупа І. Інтегровані заняття у 1 класі/І. Ягупа // Початкова школа. -Київ:Редакція журналу "Початкова школа", 2018,N № 1.-С.26-33.
|
|
|