Пошуковий запит: <.>K=інтегроване навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Ягупа І. Інтегровані заняття у 1 класі/І. Ягупа // Початкова школа. -Київ:Редакція журналу "Початкова школа", 2018,N № 1.-С.26-33.
|
>2.
| Лебедєва С. Хмаринка кличе до гри/С. Лебедєва, І. Кліценко // Дошкільне виховання, 2016,N № 5.-С.28-29
|
>3.
| Трібушна С. Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії/С. Трібушна // Рідна школа. -Київ, 2014,N № 12.-С.48-51
|
>4.
| Головко І. Конспект занять інтегрованого навчального дня у першому класі/І. Головко // Початкова школа. -Київ:Редакція журналу "Початкова школа", 2018,N № 4.-С.4-7.
|
>5.
| Хамська Н. Б. Можливості педагогічних дисциплін у формуванні інформаційної компетентності майбутнього вчителя/Н. Б. Хамська, А. Ю. Киналь // Збірник наукових праць. -Сєвєродонецьк:Вид-во Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля, 2020. т.Вип. 1 (94):Духовність особистості: методологія, теорія і практика.-С.245-254
|
>6.
| Жуганова О. Інтегрований урок у 4 класі /О. Жуганова // Початкова школа. -Київ:Редакція журналу "Початкова школа", 2018,N № 5.-С.30-33.
|
>7.
| Зміст і методи інтегрованого навчання мов і літератур національних меншин на засадах компетентнісного підходу // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:РА "Освіта України", 2018,N № 5.-С.2
|
>8.
| Зайцева Л. І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі/Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія. -К.:АПН України, 2010,N № 1.-С.27-37
|
>9.
| Мітрясова О. П. Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі/О. П. Мітрясова // Педагогіка і психологія, 2009,N № 2.-С.104-111
|
>10.
| Мхитарян Ольга Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень/Ольга Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2009,N № 4.-С.11-15
|
|
|